Aihe: A-Gnary : Fruycka (Jazz/fuusio)
1
Demostudio
12.07.2007 12:05:52
Bändin nimi: A-Gnary
Kappaleen nimi: Fruycka

Genre: Jazz/fuusio

URL: http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1&parameter=283350 (Mp3)

Tässä olisi yksi kappale A-gnaryn tulevalta viiden biisin EP:ltä.A-Gnary on siis nelihenkinen instrumentaalimusiikkia tekevä yhtye, jonka kokoonpano on koskettimet-kitara-basso-rummut. Näytteen kappale ei ole varsinaista Jazzia, mutta tämä oli lähinnä oikeaa genreä. Muut bändiläiset kutsuvat tätä biisiä Nu-Jazziksi, minä en noista oikein tiedä.
Mikseri-sivultamme löytyy vielä toinenkin biisi samalta EP:ltä. Se on sitten vähän perinteisempää funkkia. Ja biisit on sitten nauhoitettu 100% livenä, joka kuuluu toivottavasti enemmän hyvässä kuin pahassa. Palaute tervetullutta!
-Jaska
Mika Antero
13.07.2007 07:30:35
Kuten vanha sanonta kuuluu niin jatsi on paskaa, paitsi Levyraadissa... Vaan hyvin kulkee, jalka vipattaa. Melko funkia, tyylikästä chillailua (olen jo pitkään halunnut käyttää tuota sanaa, tuliko se nyt oikeaan kohtaan?).

Laulaja ois kiva.
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
beethro
13.07.2007 09:39:10
Kiitoksia palautteesta! Tää on nimenomaan tehtykin kunnon kahvittelubiisiksi (chillailu on just hyvä termi :) vähän taustamusahengessä, mikä on yksi syy lievään yksitoikkoisuuteen. Toi toinen mikseri-sivullamme oleva biisi on vähän kompaktimpi paketti. Oon viime aikoina ollut huomaavinani, että omista biiseistä meinaa aina tulla turhan pitkiä, vaikka monet omat suosikit ovat lyhyitä ja ytimekkäitä. Mistäköhän johtuu ? :)
-Jaska
Other moneyish
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt