Terve Kitaransoiton vasta aloittanut tässä yrittää jotain hyvää+halpaa(onko tällaista olemassakaan vaiko vain myytti) pikku kotikokoonpanoa kasata. Tällä hetkellä kitara on yhteydessä tietokoneeseen usb:n kautta ja koneelta löytyy kitaravahvistinta emuloiva ohjelmisto. Nyt olisin aikeissa hankkia muutamia efektipedaaleja. Olen katsellut pedaalien hintahaarukan pohjinmaisia elikkä behringerin pedaaleja ja kiinnostaisi tietää ovatko kyseiset hyviä harraste käyttöön. Hunajaista sävelkorvaa itselleni ei tosiaan ole vielä harjaantunut joten uskoisin että ajaisivat asiansa mutta olisi kiva kuulla kokeneempaa melipidettä. Erityisesti olen tuuminut wah, fuzz ja oktaavi pedaalien hankintaa, toivoen että saisin edes kaukaisesti jotain funk-hendrix soundilta kuullostavaa kohinaa kaijuttimista. Eli apu tarpeen, kiitollinen olen jos joku tiluttelija uhraa treeniaikaansa vastatakseen viestiini :) |
Mäci 12.07.2007 22:45:45 (muokattu 12.07.2007 22:47:27) | |
---|
Mitenkäs olisi Micro Cube tai joku muu Rolandin vahvistimista?Saisit efektejä sekä vahvistimen. EDIT. Niin ja tietysti esim. Voxilta myös Valvetronix sarjalaisia... Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
kimurantti1 12.07.2007 22:52:12 | |
---|
Jos sulla vahvistimen virkaa hoitaa tietokoneohjelma, niin miksei samantien efektejäkin? Nykyään löytyy jo aika hyviä ilmaisia plugareita. Halvin ja mielestäni järkevin ratkaisu tarpeeseesi. |
ravensoul 12.07.2007 22:54:48 | |
---|
Mitenkäs olisi Micro Cube tai joku muu Rolandin vahvistimista?Saisit efektejä sekä vahvistimen. Plus valmiiksi soundimallinnetun lähdön tietokoneeseen vedettäväksi. Erinomainen (ja hyvin todennäköisesti paremmin toimiva) vaihtoehto tuohon tarkoitukseen. Siis Micro Cube. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
isotomtom 13.07.2007 00:27:47 | |
---|
kiitos vastauksista ja tosiaan tietokoneelle olisi laajasti tarjolla erilaisia plugareita mutta jalalla käytettävää wah pedaalia ei ilmeisesti tietokoneelle ole olemassa ja hyvän+halvan wahin hankkimista olen tosiaan harkinnut. Tuo micro-cube näyttää mielenkiintoiselta täytyy perehtyä laitteeseen. Olisiko tuollaisen pöntön hankkiminen suotavaa vaikka tietokone on tähän asti hoitanut vahvistimen virkaa? |