taleofmind 11.07.2007 21:37:06 | |
---|
Kenelläkään kokemuksia Digitechin Whammy 4 pedaalista?Kertokaapa mitä siitä saa niinsanotusti irti.. overtake your life! |
Y3J 11.07.2007 21:47:44 | |
---|
Löytyy tuollainen. Mitä siitä oikein haluaisit sitten tietää? Vinkaisut ja oktaavituplaukset löytyy sekä intervallien lisääminen ääneen. Ei toimi kunnolla sointujen kanssa, menee mössöksi. Muuten kyllä hyvä peli ja hoitaa hommansa kotiin. It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
oiva tumpeloinen 11.07.2007 21:57:34 | |
---|
Sen pedaalin liikerata on aika jännä. Siinä alussa ei tapahdu mitään, eikä lopussakaan, ja sitten keskivaiheessa yht'äkkiä kaikki tapahtuu todella nopeasti. Näin on ainakin mun tuntuma siihen pedaaliin. Multiefektistä sain omaan makuuni paljon paremmin toimivan Pitch Shifterin. Muuten samaa mieltä kuin yo. kirjoittaja. |
Kapane 11.07.2007 22:13:52 | |
---|
Liikaa hyppimistä se ei kestä. Yhen olen jo tuhonnut. Skenehuora jo 5,5 vuotta. |
taleofmind 12.07.2007 00:42:09 | |
---|
Jees,kiitti vastauksista..Eli siitä löytyy about ne mitä haenkin whammyltä..mutta nuo ei kuulosta ihan lupaavalta jos poljin tottelee vain keskialueella ja äijä on yhden tommosen ehtinyt jo hajoittaa..eikö se poljin sit kestä "Rok asennetta"..Onko muilla whammy hajonnu käsiin..tai siis jalkoihin..?Ja löytyykö miuta ehdotuksia tämän kaltaiselle polkimelle vai onko digitech se ainoa oikea..?en tarkoita multiefektien systeemeitä.. overtake your life! |
Y3J 12.07.2007 03:08:22 | |
---|
mutta nuo ei kuulosta ihan lupaavalta jos poljin tottelee vain keskialueella ja äijä on yhden tommosen ehtinyt jo hajoittaa..eikö se poljin sit kestä "Rok asennetta"..Onko muilla whammy hajonnu käsiin..tai siis jalkoihin..? Itse olen vajaan vuoden ajan omistanut kyseisen laitteen ja on kyllä tullut runnottua melkoisella voimalla sekä kotona, treeniksellä että keikoilla. Tuo liikeratahomma on itselleni ollut tottumiskysymys, huomasin että saa paljon paremman tuntuman laitteeseen kunhan siirtää enemmän painoa polkevalle jalalle. Ei saa siis nojailla takajalalle paljoa. Hankala selittää tästä suoriltaan. Ei tuo mitään päällehyppimistä kestä mutta soitamme bändin kanssa kuitenkin melkein punkkiräimettä joten mieti siitä.. :) It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
Exhausted 12.07.2007 10:05:22 | |
---|
Olen testaillut ja asiansa hoitaa ihan pätevästi. Soinnutkin menee hyvällä tavalla mössöksi, ja niitä voi soitella, toisin kuin vaikka Line6 POD XT Liven mallinnuksessa. |
Räkkipeli 12.07.2007 13:22:52 | |
---|
ihan helvetin siisti pedaali! =D hankin kun kerkeen. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
taleofmind 12.07.2007 20:13:01 | |
---|
ourait!Kiittooos kaikille vastanneille..Kyllähän se asia näin on että tilauksen kyseiseen polkimeen pistän!Jeesh,keep on Röking! overtake your life! |
Semmoinen muuten tuli mieleen, että jotenkin se rupeaa kestämään sointujakin, kun päästään alarekisteristä pois. |
Exhausted 12.07.2007 21:43:11 | |
---|
Kun jättää kaksi matalinta kieltä pois niin soinnut tulee ihan kivasti. |
Silppuri 13.07.2007 16:52:00 (muokattu 13.07.2007 16:52:49) | |
---|
Mikäs se on se Digitechin multi-whammy-systeemi, missä on wahwahit ja kaikki? Onko ite tuo whammy-puoli yhtä hyvä kuin "oikeassa" punaisessa whammyssa? Edit: Tätä tarkoitan: http://www.thomann.de/fi/digitech_ex_7.htm Paljo nuo muuten syö virtaa? Mulla on nimittäin sellanen efektilaukku, jossa virtalähde valmiina. Valmistaja sanoo, että max on 400mA per laite. Taitaa mennä yli... "I havent slept since I woke up." |