Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki II
1 2 3 4 5 6 7 8 9122 123 124 125 126
apenaattori
11.07.2007 17:37:30
Huh, täällä on näemmä "muutama" muukin päätynyt samanlaiseen saundiratkaisuun. :-)
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
Manetti
11.07.2007 18:49:38 (muokattu 11.07.2007 18:51:38)
Voi saatana... saakohan Albert Järvinen action figureita lelukaupasta.... Ostan teille kaikille patuille sellaset.

:P

No, Mä ostan sulle puolestaan sitte sellaisen lespaul stendarin, josta nappia painamalla lähtee hirveet tilut....ja tietty kullanvärisenä, niin tulee siiten oikea tsaundi siihen tiluun.....8)
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
Juzpe
11.07.2007 18:55:00

No, Mä ostan sulle puolestaan sitte sellaisen lespaul stendarin, josta nappia painamalla lähtee hirveet tilut....ja tietty kullanvärisenä, niin tulee siiten oikea tsaundi siihen tiluun.....8)

Hienoo... mä en sit alotakaan röökilakkoo... Mitäs jos kaikki soitettas välillä ja jauhettas paskaa sit ku oon eka käyny bravadossa kaljalla.
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
BigPapa
11.07.2007 19:00:11 (muokattu 11.07.2007 19:07:38)

Hienoo... mä en sit alotakaan röökilakkoo... Mitäs jos kaikki soitettas välillä ja jauhettas paskaa sit ku oon eka käyny bravadossa kaljalla.

No on aika hieno avatar kehitelty...kai tääkin on sit huumorin piikkiin laskettava. Jotain tampesterilaisten juttuja...so not.

Jaha se avatar sit vaihtuki....joku Simo Tunkkasen mikki näkys olevan...
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
Manetti
11.07.2007 19:03:56
Mitäs jos kaikki soitettas välillä ja jauhettas paskaa sit ku oon eka käyny bravadossa kaljalla.

No miehän jauhan paskoo juuri sillo ko minnuu huvittaa, mee sie kaljalle.
Juzpe
11.07.2007 19:05:55 (muokattu 11.07.2007 19:07:07)

tampesterilaisten

Bravado on muuten käsittääkseni tossa Kurvissa, etkös säkin siinä kulmilla josku ainakin oo asunu kotisivujes mukaan? Ei, ehei, en oo tsadiin muuttamas oon vaan kyläs... ihme heppuja te... Hauskojahan noi teidän jutut tosin on. Toisin ku ilmeisesti mun. En mä ainakaan vetäs hernettä nenään jos joku lupais löytäessään hommata mulle Marty Friedman, Ritchie Blackmore, Scott Gorham tai Slash actionfiguren.... Kylhän fanittelu siistiä on :P

E: kirjoittemisvirheistö korjattu

E2: mennään johonki muuhun triidiin jatkaan actionfigureläppää... ei tää liity sooloskabaan kyl millää tavalla
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
Manetti
11.07.2007 19:09:07 (muokattu 11.07.2007 20:38:47)
En mä ainakaan vetäs hernettä nenään jos joku lupais löytäessään hommata mulle Marty Friedman, Ritchie Blackmore, Scott Gorham tai Slash actionfiguren.... Kylhän fanittelu siistiä on :P

Kävin kattomassa peilistä, ei mulla ainakaan mitään herneitä nenässä ollu.

ihme heppuja te... Hauskojahan noi teidän jutut tosin on. Toisin ku ilmeisesti mun

Ihan hauskoja juttuja sulla on ....mulle sitten ehdottomasti se Marty Friedman actionfigure...siis jos tarkotat tätä heppua joka näytteli muunmuassa Monty Phyton leffoissa:

http://blogs.knoxnews.com/knx/silence/archives/marty.jpg
BigPapa
11.07.2007 19:10:11 (muokattu 11.07.2007 19:34:07)

Bravado on muuten käsittääkseni tossa Kurvissa, etkös säkin siinä kulmilla josku ainakin oo asunu kotisivujes mukaan? Ei, ehei, en oo tsadiin muuttamas oon vaan kyläs... ihme heppuja te... Hauskojahan noi teidän jutut tosin on. Toisin ku ilmeisesti mun. En mä ainakaan vetäs hernettä nenään jos joku lupais löytäessään hommata mulle Marty Friedman, Ritchie Blackmore, Scott Gorham tai Slash actionfiguren.... Kylhän fanittelu siistiä on :P

E: kirjoittemisvirheistö korjattu

E2: mennään johonki muuhun triidiin jatkaan actionfigureläppää... ei tää liity sooloskabaan kyl millää tavalla

Herneist ei oo puhettakaan, löytyyks sitä Pekka action figuurii millä on se 1988 21-nauhanen punainen Fender E.C Signature Stratocaster missä on kello..!!???!!

Edit. Ja sillä pitäs olla sit Giorgio Armanin tumma puku...

Bravado on muuten käsittääkseni tossa Kurvissa, etkös säkin siinä kulmilla josku ainakin oo asunu kotisivujes mukaan?

Ei ollu sillon Bravadoo kun siellä ensin Pengerkadulla ja sitten 3.linja 3:ssa asustelin.
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
cbs
11.07.2007 21:37:19

E: Eikä oo tapana arvostella ennen äänestystä mutta nyt oli kertakaikkiaan pakko.

Skabaan mukaan vaan. Viimeeks tuli hyvin porukkaa, toivottavasti sama linja säilyy.
Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella.
Juzpe
11.07.2007 23:26:51

Skabaan mukaan vaan. Viimeeks tuli hyvin porukkaa, toivottavasti sama linja säilyy.

Jos suinkin kerkeen äänityskamojen ääreen ennen skaban loppumista niin totta munas.
"Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta
J.Hollström
12.07.2007 01:56:38
Ei voi muuta sanoo, kuin että on tuo Ambitus hullu mies.
Manetti
12.07.2007 02:07:04

No huulludesta en tiiä kun en ukkoo tunne, mutta äärettömän nopea ja teknisesti taitava kyllä, vaatii jonkun verran harjoittelua ehkä tuommoisen opettelu.
Juzpe
12.07.2007 03:14:14 (muokattu 12.07.2007 03:16:59)

Soitannollisen ulosantinsa ja nettipersoonan perusteella vaikuttaa aika huumorimieheltä myös. Siis nimenomaan hyvässä mielessä.

Marty Friedman actionfigure...siis jos tarkotat tätä heppua joka näytteli muunmuassa Monty Phyton leffoissa:

Sori... puhuin kyl Cacophony/Megadeth/Studiokitaristi martysta joka on taas tämä mies:

http://video.google.com/url?docid=5 … =AL29H21TbRjah7J_rIS5aKW7aRU77f1RfQ

Hyvä video muuten...
"Kiljua sai silti, kunhan muisti olla kaatamatta kaveria." - IS 11.7.2007 Harry Potter - maniasta
velsa
12.07.2007 09:13:56

....mulle sitten ehdottomasti se Marty Friedman actionfigure...siis jos tarkotat tätä heppua joka näytteli muunmuassa Monty Phyton leffoissa:

http://blogs.knoxnews.com/knx/silence/archives/marty.jpg

Tää oli hyvä....MARTY RULES!!!!!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
velsa
12.07.2007 09:20:47

Nonni! Pitkästä aikaa messis ja ylinopeussakot tais tulla heti kättelyssä;D Ihanan kasariöklö tausta! Oli pakko laittaa köörystä! GÖRP rules!

http://www.minormusic.fi/ambitus/ambitus_sooloskaba89.mp3

VOIHAN RÄHMÄ.........kauhee ukko,onks sul jotenki enemmän sormii tai jotain....oliks siel Whammy spedu messis vai millä se ainakin 9 oktaanin vinkasu tuli???????
Kauas on pitkä matka........
blaekie
12.07.2007 11:22:30 (muokattu 12.07.2007 11:24:51)

Herneist ei oo puhettakaan, löytyyks sitä Pekka action figuurii millä on se 1988 21-nauhanen punainen Fender E.C Signature Stratocaster missä on kello..!!???!!

Edit. Ja sillä pitäs olla sit Giorgio Armanin tumma puku...

Hehee, just tollaset rojut on siinä alppu DVD kannessa 8) , oli muuten mielenkiintonen pakkaus , kovaa settiä varsinkin kitaraklinikassa, kaiken maailman urpoja oli siellä häiriköimässä , kyllä nauratti . mutta kyllä alppu veti hyvää settiä , ja piti hyvän esityksen fenkuista, omalla karkealla tavallaan.
Coupe De Ville , ja se myöhempi Albert Järvinen Band osuus oli kans jees.

EDIT tosin mahtuhan sinne johonkin osuuteen pari "kännisempää" ja jäykempää vetoa, jotka ei ollu ihan niin ok, mutta kuka sitä nyt aina jaksaa
Nii onkii ...
blaekie
12.07.2007 11:24:18 (muokattu 12.07.2007 11:24:41)

...................................................
Nii onkii ...
Manetti
12.07.2007 12:11:30 (muokattu 12.07.2007 15:29:27)
Sori... puhuin kyl Cacophony/Megadeth/Studiokitaristi martysta joka on taas tämä mies:

http://video.google.com/url?docid=5 … =AL29H21TbRjah7J_rIS5aKW7aRU77f1RfQ

Hyvä video muuten...

Ai jaa...höh... no, toi Marty on mulle kyllä ihan tuntematon ja kakofoniaa riittää täällä himassa muutenkin...mutta varmaan ihan hyvä kidaristi omalla sarallaan.

Mä en noista opetusvideoista niin välitä...tosin tää on aika hyvä missä yks melko merkittävä kitaristi selittää tyhmälle toimittajalle mitä tapahtuu kun vääntää mistäkin kitaran namiskasta, näyttää mallia miten wah wah polkastaan käyntiin ja soittaa sellaisella tatsilla ja vibratolla, että pelkästään niiden harjoitteluun menee kevyesti mun loppuelämä, eikä riitäkään.

http://www.youtube.com/watch?v=rq6r … 3-le5o&mode=related&search=
Ambitus
12.07.2007 18:17:04

VOIHAN RÄHMÄ.........kauhee ukko,onks sul jotenki enemmän sormii tai jotain....oliks siel Whammy spedu messis vai millä se ainakin 9 oktaanin vinkasu tuli???????

Skiggebö..joo on pari extrasormee;D se oli slide mikä kävi vierailemassa kitaran kaulalla pariks tahdiks.
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)