losalvaros 12.07.2007 11:44:45 | |
---|
Tälläistä täällä ei kai vielä ole ollut, joten laitetaanpa pystyyn. Elikkäs kenen ansiolista ja merkkiuskollisuus riittäisivät nimikkomalliin ja erityisesti miksi? Itsellä on tälläinen perverssinomainen halu päästä joskus soittamaan Albert Järvinen Tribute Telecasterilla, toivottavasti teilläkin on jotain ideoita. "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
oiva tumpeloinen 12.07.2007 11:57:48 | |
---|
Merkkiuskollisuudella ja suuren valmistajan sigulla ei ole mitään tekemistä keskenään. Suuret firmat tarjoavat signature-mahdollisuutta niille artisteille, joiden kitaroita he uskovat menevän isoille fanijoukoille. |
M Hossa 12.07.2007 12:03:20 | |
---|
No mutta saattaahan se olla, että tässä haettiinkin merkkiuskollista signaturemallia. :o |
joukov 12.07.2007 12:11:04 | |
---|
Tälläistä täällä ei kai vielä ole ollut, joten laitetaanpa pystyyn. Elikkäs kenen ansiolista ja merkkiuskollisuus riittäisivät nimikkomalliin ja erityisesti miksi? Itsellä on tälläinen perverssinomainen halu päästä joskus soittamaan Albert Järvinen Tribute Telecasterilla, toivottavasti teilläkin on jotain ideoita. Eikö tämä riitä Albertin tributeksi? http://www.monsteramps.fi/site/?lan=1&page_id=23 :) SWR: An army of rats ate your gear.
Stanley Clarke: Yeah. Its amazing. |
KurtCobain 12.07.2007 12:17:04 | |
---|
Heikki Silvennoinen singature olis vidun kova :D "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
McNulty 12.07.2007 12:20:43 | |
---|
En tiedä. Ei kenenkään? Tuntuu että nykyään on jo ihan liikaa signature-malleja. Gibson Les Pauleista aina LTD Alexi Laihoihin. Jos nyt joku täytyy sanoa, niin minä itse. Itselleni pitäisi saada omilla specseillä tehty soitin. Onko se sitten signature, tribute tahi custom... ja nyt kun kerran tälle tielle lähdettiin, niin Gibson voisi valmistaa Suomen markkinoille reissuen tuosta Wallin Peten ruskeasta LP Deluxesta :) if the shit fits... wear it! |
12-kielinen akustinen Mikko Alatalo - signature olis raju. Kaupan päälle vielä siniset linssit silmälaseihin. |
Lönnrot 12.07.2007 12:31:07 | |
---|
Sepi Kumpulaisen. Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine. |
losalvaros 12.07.2007 13:43:20 | |
---|
"Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
Turder 12.07.2007 15:23:05 | |
---|
"He soittivat myös Behind Blue Eyesin, josta Limp Bitzkit teki muutama vuosi sitten melkoisen radiohitin. The Who tosin - toisin kuin Limp Bitzkit - soittaa biisin kokonaan, myös siitä eteenpäin, kun pitää ihan oikeasti osata soittaa!" |
pulliha 12.07.2007 15:52:42 | |
---|
Princen pitäis saada nimikkomalli niistä omituisen muotosista kitaroistaan. Erottuis ainaki massasta, jos omistais semmosseen. En sit tiiä meniskö kauheen hyvi kaupaks :) Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö |
Artist 12.07.2007 16:03:44 | |
---|
Princen pitäis saada nimikkomalli niistä omituisen muotosista kitaroistaan. Erottuis ainaki massasta, jos omistais semmosseen. En sit tiiä meniskö kauheen hyvi kaupaks :) Schecter valmisti rajoitettuna eränä sekä Cloudia että Symbolia, jotka eivät kumpikaan alunperin ole Schecterin designia. Hohner myös valmisti "signatureversiota" Princen Hohner Telecasterista. Johnny Thunders signature olisi hyvä, tietty TV Yellow LP Junior DC. "I wish life could be Swedish magazines." |
JessED 12.07.2007 16:26:32 | |
---|
Timo Tolkki / Jani Liimatainen, vaikka eivät legendoja olekaan. Tolkki ESP:tä varmaan saakin tehtaalta mutta maksais niin hemmetisti. |
Deranged 12.07.2007 17:08:11 | |
---|
Eikö tämä riitä Albertin tributeksi? http://www.monsteramps.fi/site/?lan=1&page_id=23 :) Hyi helvetti, uusi kitara pitäny pilata kulahtaneen näköiseksi. Jos haluaa kulahtaneen skeban, kannattaa ostaa käytetty. En tajua tuota relikointihommaa sit yhtään. Olis ihan sama ostaa kaupasta uusi auto ja iskeä siihen vasaralla pari lommoa ja potkaista takavalo paskaksi kun herra X:lläkin oli samanlainen. |
ahvenonkala 12.07.2007 17:58:11 | |
---|
12-kielinen akustinen Mikko Alatalo - signature olis raju. Kaupan päälle vielä siniset linssit silmälaseihin. Plussa ja iso. The time to kill is now... while my guitar gently weeps. |
xEVH5150x 12.07.2007 18:13:14 | |
---|
Jake E. Lee vois saaha kyllä omansa en oo ainakaan törmänny. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called musicians. |
Werde 12.07.2007 18:26:09 | |
---|
|
Bald Anus 12.07.2007 19:08:26 | |
---|
En ole ainakaan ikinä kuullut Jimmy Page Les Paulista/Telecasterista. Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
losalvaros 12.07.2007 19:18:09 | |
---|
En ole ainakaan ikinä kuullut Jimmy Page Les Paulista/Telecasterista. Oon mie kova poika pätemään: http://www.gibson.com/products/gibson/LesPaul/JimmyPage.html Vanhalla mantereella (Thomann, Suomen musaliikkeet) en ole kyllä nähnyt, mutta nytpä on vähän faktaa. Ei kannata edes haaveilla, maksaa varmasti ihan liikaa. "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
J.C 12.07.2007 19:23:45 | |
---|
Oon mie kova poika pätemään: http://www.gibson.com/products/gibson/LesPaul/JimmyPage.html Vanhalla mantereella (Thomann, Suomen musaliikkeet) en ole kyllä nähnyt, mutta nytpä on vähän faktaa. Ei kannata edes haaveilla, maksaa varmasti ihan liikaa. Tuo taisi jokus olla Thomannilla myynnissä, tai tuollainen. Taisi maksaa 9000e :O Eikös Edwardsilla kanssa ole joku Jimmy Page tribute Les Paul? "NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92 |