teme666 10.07.2007 01:00:42 | |
---|
Kumpi noista kitaroista kannattaisi mielummmin ostaa, olen hankkimassa uutta kitaraa n.600€ joten voi ehdottaa muitakin samaan hintaluokkaan kuuluvia kitaroita. Kitarassa täytyy olla kiinteä talla ja ainakin tallamikkinä kaksikelainen mikki. |
LepakonNahka 10.07.2007 02:24:15 | |
---|
Mututuntumalla kääntysin ML:n puoleen, White Goldin yksimikkisyys syö monipuolisuutta. Ja kun ehdottaakkin sai niin 79 V TBZ saisi Deaneista ääneni. Nämä siis täysin ilman minkäänlaista hajua miltä Deanin kitarat tuntuvat tai edes näyttävät lähempää tarkasteltuna. Kiitos ja anteeksi, Leppis |
Traditional 10.07.2007 11:50:45 (muokattu 10.07.2007 11:53:29) | |
---|
Kumpi noista kitaroista kannattaisi mielummmin ostaa, olen hankkimassa uutta kitaraa n.600€ joten voi ehdottaa muitakin samaan hintaluokkaan kuuluvia kitaroita. Kitarassa täytyy olla kiinteä talla ja ainakin tallamikkinä kaksikelainen mikki. Jos White gold on se miksi sitä luulen, se on hel... todella hyvä keppi. Vaikka kaula onkin maalattu fiilis siinä on kuitenkin hyvä, ja saundikarttaakin kyllä löytyy. Eikä se lapakaan niin ruma livenä ole(vaikka massiivinen onkin). E. Ei Ml:läkään huonolta vaikuta... Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara |
Painajaismainen 10.07.2007 23:29:46 (muokattu 10.07.2007 23:33:23) | |
---|
Eikä se lapakaan niin ruma livenä ole(vaikka massiivinen onkin.
Itse asiassa se ei ole ollenkaan ruma, miltei huomaamamaton. :) Itseäni(kin) GASittaa White Gold. Siinä tiivistyy mielestäni hyvä kitara. Se on yksinkertainen, se on kaunis ja se on Dean! Hieman provosoivaa ehkä, mutta älkääs nyt aloittako tappelua. Mielipiteitä vain... Tässä tapauksessa pieni ei ole kaunista. |
Traditional 11.07.2007 12:40:15 (muokattu 11.07.2007 13:05:47) | |
---|
Itse asiassa se ei ole ollenkaan ruma, miltei huomaamamaton. :) Itseäni(kin) GASittaa White Gold. Siinä tiivistyy mielestäni hyvä kitara. Se on yksinkertainen, se on kaunis ja se on Dean! Siinäpä se, Mutta tämmöisen teinihevarin tarpeisiin kuuluva floikka uupuu, ja ne deanit missä tämä härpätin on, on Floyd rosen edessä teksti "licenced". Harmillista. E. Ookei, Otetaampas takaisin. Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara |
McNulty 11.07.2007 12:51:15 (muokattu 11.07.2007 18:26:17) | |
---|
...ja ne deanit missä tämä härpätin on, on Floyd rosen edessä teksti "licenced". Harmillista. Editoidaan hieman... eli kaikki Ibanezin "Floikat" ovat myös lisenssejä. Osa niistä vielä kovasti laadukkaita ja arvostettuja (esim. EDGE ja Lo-Pro Edge). Kokeile ensin ja huutele vasta sitten. Eräällä m.nettiläisellä (moikka Mika) on useampi Deani, ollut ja varmaan tulee jatkossakin olemaan ja hän on ollut täysin tyytyväinen Deanin lisenssifloikkareihin. Uskon, että hänellä on jokunen soittokerta ja kokemus takana ko. lisenssitalloista. if the shit fits... wear it! |
seppo69 11.07.2007 12:57:21 | |
---|
Onko nuo white gold ja black gold-kitarat samaa sarjaa? Vai aivan eri kapistuksia? |
McNulty 11.07.2007 13:18:00 | |
---|
Onko nuo white gold ja black gold-kitarat samaa sarjaa? Vai aivan eri kapistuksia? Eri sarjaa... toinen on White Gold-sarjaa, ja toinen Black Gold-sarjaa :) Laadullisesti ovat kuitenkin "samaa luokkaa". Kummatkin sarjat ovat korea-osastoa. Black Goldista löytyy ML, V ja Z malleja, White Goldista vain V-mallia. if the shit fits... wear it! |
hapan 11.07.2007 16:02:25 | |
---|
Joo, sain väärän kitaran, kun piti tilata Deanin V79 classic whitena, mutta se olikin sitten loppu ja jostain syystä lähettivät mulle tommosen White Goldin. Sanalla sanoen helvetin hyvä keppi hintaisekseen, mikissä jopa puolitusmahdollisuus. Hi-gainmikki siis, ihan kivan soundinen. Laitoin sen kitarapajalle remppaan, koska tarvitsen sen kaulamikinkin. Ja koska sain ton sen V79:n hinnalla, niin eipä tule rempankaan jälkeen pahasti takkiin tuon takia. Itseasiassa mä diggaan noista block inlaysta enemmän, kuin pisteistä ja tuo lapa on aavistuksen komeampi, kuin V79:ssä. Muista Deaneista ei ole mitään kokemusta. |
mika17 11.07.2007 17:54:05 | |
---|
Morjens vaan Tero! Juu kyllä lisenssi tallalla pärjää erittäin hyvin. Kuusi lisenssifloikkasta Deaniä on ollut, ja ainoa missä oli huono floikka oli `79 MLF kepissä. Ei muuta kun testaamaan niin tietää mistä puhuu. ;) Dean USA DFH nro.79
Dean FBD ML
Dean Dimeslime ML 14/50
Charvel puoliakustinen Dean DFH CFH |
Traditional 11.07.2007 18:10:59 | |
---|
Morjens vaan Tero! Juu kyllä lisenssi tallalla pärjää erittäin hyvin. Kuusi lisenssifloikkasta Deaniä on ollut, ja ainoa missä oli huono floikka oli `79 MLF kepissä. Ei muuta kun testaamaan niin tietää mistä puhuu. ;) Kiitti vaan.Hyvä ettei gas iskenyt. Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi. |
Dinorocker 11.07.2007 19:26:14 | |
---|
Outrider |
Dean rules! Itsellä; http://www.superostis.net/kitarat.php?tuote=17 --- testissä, kuhan saan rahoituksen niin.... Erittäin asiallinen, moneltakin kantilta, esim hinta/laatu/tone. Itsellä tuo sama kitara ja se on kyllä hinta-laatu-suhteeltaan ok peli. Pieniä puutteita löytyy, mutta ei mitään merkittävää. Ja komea kuin mikä! |