Jzzka 11.07.2007 15:46:48 | |
---|
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
aivokuolio 11.07.2007 16:09:19 | |
---|
Metallican lämppäys on aina Metallican lämppäystä. Kyllähän Olympiastadionillakin muutama vuosi sitten Metallicaa lämpännyt Slipknot sai samalla tavalla finkkua ja huutelua osakseen suomalaisilta. I've got soul but I'm not a soldier |
Super-Jari 11.07.2007 16:13:17 | |
---|
Aikamoista. Väärä valinta lämmittelijäksi kyllä. Him on liian hyvä bändi lämppäriksi. |
Lennu 11.07.2007 16:18:55 | |
---|
Vittu ku hävetti -93(?) kun Metallican lämppärinä oli The Cult ja jengi buuas niillekin, vaikka se veti ihan helvetin hienosti, mitä nyt porukan vittuilu niitä selkeesti vitutti. |
kimurantti1 11.07.2007 16:37:36 (muokattu 11.07.2007 16:50:17) | |
---|
Mun mielestä tuollainen kertoo fanikunnasta kyllä jotain. Älkääkä nyt kukaan Metallica-fani ottako tätä itseenne, en missään nimessä tarkoita, että Metallica-fanit ovat idiootteja. Uskon, että tuohonkin episodiin pätee kliseinen sanonta "Joukossa tyhmyys tiivistyy". Tarkoitan ilmiötä, jossa yleisö jonkinlaisessa hurmoksessa nostaa yhden bändin epätodellisen korkealle, ja kaikki muut bändit/artistit menettävät arvonsa. Siitäkin huolimatta, että on mullakin joskus ollut bändejä, joita kohtaan olin suorastaan fanaattinen, en ole ikinä oikein ymmärtänyt miten tuollainen ilmiö voi tapahtua. Musta ihmiset vain tekevät siinä itsestään huonompia, kuin oikeasti ovatkaan. Ehkäpä tämän takia pistää niin vihoiksi tuollaiset uutiset. Toki Valo ja kumppanit ovat varmasti ymmärtäneet jo etukäteen, kuinka riskaabeli temppu on mennä soittamaan HIMin musaa Metallican lämppäriksi. Niin eri maailmoista ovat. Uskon, että tästä syystä Valo (ainakin tuosta artikkelista päätellen) suhtautuukin jopa yllättävän tyynesti asiaan. Toisekseen, julkkiksen ei parane kovin helposti vetää hernettä nenään, vaikka siihen olisikin täysi oikeus. Mitä itse bändiin tulee, niin mun käsittääkseni HIM on ulkomaailmankin mittapuulla ihan ammattimainen bändi. En itse diggaile, mutta jos he tekevät oman juttunsa hyvin, niin ei ole mitään syytä dissatakaan. E: Vaikka tuo idioottimainen yleisö on pitkän matkan päässä täältä Suomesta, mulle silti nousee aivan älytön myötähäpeän tunto ihan yleisesti ihmisiä kohtaan. |
Lord of the strings 11.07.2007 16:45:39 | |
---|
Viimekerralla Slipknot oli ihan täyttä paskaa, en pitänyt ollenkaan. Silti taputin biisien välissä ja mietin vain "En tykkää". Huom. olin tuolloin 14-vuotias Metallicafani. Älkää yleistäkö. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
Jormaz 11.07.2007 16:54:49 | |
---|
Kyllä mun mielestä Murderdolls Iron Maidenin lämppärinä oli ihan silkkaa vittuilua. Mutta hyvä puoli tuossakin oli se että illan pääesiintyjä vaikuttaa entistä paremmalta kun ensin kuuntelee sellaista mistä ei pidä ollenkaan. Enkä usko että tuokaan brittiyleisö varsinaisesti HIMille buuasi vaan enemmänkin protestoivat sitä miksei Metallicaa lämmittele joku edes etäisesti kohdeyleisölle suunnattu bändi. Summer is coming, fat boys are happy |
kimurantti1 11.07.2007 17:01:58 | |
---|
Enkä usko että tuokaan brittiyleisö varsinaisesti HIMille buuasi vaan enemmänkin protestoivat sitä miksei Metallicaa lämmittele joku edes etäisesti kohdeyleisölle suunnattu bändi. Todennäköisesti näin, mutta musta on silti auttamattoman typerää osoittaa se tuolla ko. tavalla. |
marke- 11.07.2007 17:17:16 (muokattu 11.07.2007 17:22:24) | |
---|
Kyllä mun mielestä Murderdolls Iron Maidenin lämppärinä oli ihan silkkaa vittuilua. Milläköhän perusteella lämppärit muuten "valitaan"? Sattuuko joku tietämään? Esimerkiksi juuri Murderdolls saattaa alkuun vaikuttaa hyvinkin huonolta valinnalta Iron Maidenin lämppäriksi, mutta toisaalta Maidenilla on nykyään todella nuoria faneja, joiden levyhyllystä saattaa Murderdollsit löytyä. (Itseasiassa tuntuu, että fanit ovat joko juuri 13-16v tai sitten reilusti vanhempia n.35-40v - isolta osin, poikkeuksia mahtuu joukkoon toki, ja perstuntumalla heittelen tässä.) Jos lämppärit on katseltu esim. markkinointitutkimusten valossa, Murderdolls voi olla Iron Maidenille todella hyvä valinta. Asenne lämppäreitä kohtaan on silti aina ihan kumma. Esim taas Maidenia oli lämppäämässä joillain keikoilla Mastodon. Ihan eri luokan settiä kuin Murderdolls, ja Mastodonin biiseistä voi kyllä Maidenin vaikutuksen ehkä jopa kuullakkin (?) Ei vieläkään ideaali lämppäri, mutta saivat joissain paikoissa vitun kylmän vastaanoton ihan turhaan. Mikä sitten olisi "looginen" lämppäri Iron Maidenille tai Metallicalle? Vastaus on eipä juuri mikään. Ei sinne mitään saatanan saman sukupolven bändejä voi laittaa, kun moiset bändit jos ovat pystyssä, eivät lämppää enään yhtään ketään. Näitä bändejä vanhempi yleisö kelpuuttaisi sitten kai, koska uudet yrittäjät tunnutaan lyttäävän "teinien räpellyksenä" tai jonain muuna aina - ihan poikkeuksetta. Mastodon oli varsin hyvä esimerkki kuinka helvetin ansiokas bändikään ei kelpaa, kun känniset elitistifanit pääsevät sanomaan sanansa. Rakkaus |
Joees 11.07.2007 17:31:18 | |
---|
Milläköhän perusteella lämppärit muuten "valitaan"? Sattuuko joku tietämään? Kai noissa on erilaisia tapoja, mutta kovin on yleistä se että bändi valitsee itselleen lämppärin. Näin tapahtui Aerosmithinkin tapauksessa. Ja niin monen muun. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Mursukanta 11.07.2007 20:58:53 | |
---|
"Sormimerkkien lisäksi yleisö pilkkasi bändiä tanssimalla can-cania ja valssia sen musiikin tahtiin. " Kuinka tämä on pilkkaamista? |
Lesko 11.07.2007 21:14:13 | |
---|
"Sormimerkkien lisäksi yleisö pilkkasi bändiä tanssimalla can-cania ja valssia sen musiikin tahtiin. " Kuinka tämä on pilkkaamista? No ku himi o ihquu tr00-metallia... no ei... en kanssa ymmärrä... vaikkain noi buuaukset oli melko vitun mauttomia! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
kimurantti1 11.07.2007 21:18:18 | |
---|
Kuinka tämä on pilkkaamista? Ei useinkaan ole väliä, mitä tehdään tai sanotaan, vaan mitä sillä tarkoitetaan. |
Tuo lämppäribändien ynnä muiden dissaaminen ja buuaus on sellainen asia, mitä en ole oikein fanikulttuurissa ymmärtänyt. Monilla keikoilla on melkein hävettänyt, kun lämppäribändin aikana jengi on buuannut tai vaatinut illan pääesiintyjää lavalle. Kyllä mun mielestä Murderdolls Iron Maidenin lämppärinä oli ihan silkkaa vittuilua. Murderdolls on mainio, täysin kieli poskella vetävä yhtye. Vähän kuin Iron Maiden, mutta kieli on enemmän poskella. Mitä vittuilua siinä siis? No, ehkä se, että Murderdollsilla ei ole nostalgia-arvoa kenenkään silmissä. Ja eihän se musa mitään Maidenia ole, mutta kukapa haluaisia kuunnella lämppärinä mitään vesitettyä versiota pääesiintyjästä? "I wish life could be Swedish magazines." |
Fuzzy Boner 11.07.2007 21:45:28 | |
---|
Brittiläiset möllit vauhdissa. Noita löytyy joka paikasta näköjään |
lanor 11.07.2007 21:57:11 | |
---|
No olipas kypsä temppu. Erittäin. Toivottavasti tällaista ei tulla näkemään stadikalla sunnuntaina... |
Sliv 11.07.2007 22:06:54 | |
---|
|
Mats Kaas 12.07.2007 01:13:57 | |
---|
No voih, Musta toi jengi näytti just semmoiselta koulukiusatulta kun ne muutkin heavy-sukkahousutyypit jotka on kovia aina kun samanlaisia kokoontuu paikalle.. saanko nyt kirouksen niskaani? |
Bonham 12.07.2007 01:44:59 | |
---|
Kai noissa on erilaisia tapoja, mutta kovin on yleistä se että bändi valitsee itselleen lämppärin. Näin tapahtui Aerosmithinkin tapauksessa. Ja niin monen muun. Rahalla saa ja hevosella pääsee... siinä melko usein käytetty tapa päästä jonkun lämppäriksi... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Joees 12.07.2007 02:08:49 | |
---|
Rahalla saa ja hevosella pääsee... siinä melko usein käytetty tapa päästä jonkun lämppäriksi... Tämä juu. Heh. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |