Aihe: Playback-Europe
1 2 3 4
_oSKu_
07.07.2007 13:26:56
Eikös siinä mene pelkästään jo se 48 tuntia että valuutta siirtyy maasta toiseen?

Itse kun olen noita EU-tilisiirtoja tehnyt, niin ainakin Saksaan on kestänyt joka kerta vähintään viikko, että rahat näkyvät tilillä.

Tässähän ei kuitenkaan taidettu kertoa, että tehtiinkö maksu luottokortilla vai tilisiirrolla. Luottokortilla maksettaessahan rahat on samantien perillä.
"Strato on kyl niinku lapio. Sillä lapioidaan turvetta."
ahvenonkala
07.07.2007 14:39:09

Luottokortilla maksoin. Kyllä minä olen aikalailla varautunut viikkoon tai pariin tuossa toimituksessa mutta ei vain mahda itselleen mitään että elättelee toiveita jo ensiviikon saapumisesta. No kunhan ei tule mitään viestiä että "Vahvistimen hinta pomsahti ja toimitusaika venähti".
The time to kill is now... while my guitar gently weeps.
muLperi
10.07.2007 14:01:06 (muokattu 10.07.2007 14:02:08)
Viime torstaina tilasin Alesiksen Micronin, maksoin visalla, samantien tuli sähköpostiin vahvistus että maksu hyväksytty, parin tunnin päästä tuli maili että "Order will be shipped today and you will be given UPS tracking number". Sen jälkeen ei oo kuulunut yhtään mitään, ei oo kuulunut UPS seurantanumeroa, oon pistänyt ainakin 4 sähköpostia ja palautetta että missä se viipyy ja miksei voi vastata kysymyksiin.

Kysyin että miten voin peruakkin tilauksen ja että haluan perua jos ei paketti oo vielä lähteny, ei mitään vastausta.
Mites nuo VISA-maksut yleensä muuten perutaan, oon vähä nevari näissä ja maksoin just ekaa kertaa visalla. Pitääkö soittaa luottokuntaan ja sieltä kysellä vai onko noita ees oikeen mahollista perua?

Viimenen kerta ku tilaan tollasesta paikasta jossa ei osata pitää asiakkaisiin yhteyttä.

Toivon todella että se sillon torstaina jo lähti niinkuin lupasivat.
Pitää ehkä soittaa huomenna.

Ilmoitan myöhemmin miten tässä kävi.
muLperi
10.07.2007 14:23:28 (muokattu 10.07.2007 14:23:41)
Pakko kai selvittää tää homma nyt heti, sanokaas millä numerolla tonne saa yhteyden
yritin 999 33 149 210080

ranskaan se kai meni mutta joku virheilmotus tai vastaava tuli ranskan kielellä ja katkes
duc
10.07.2007 14:38:09
Mullakin kesti jotain viisi päivää lähetyksestä ennenkuin UPS:n lähestystunnus tuli sähköpostiin. Ei syytä tuollaiseen panikointiin.
muLperi
10.07.2007 14:48:21
:D Okei... no ne varmaan saa sydärin ja ripuloi housuun ku käy tarkistamassa firman postit ku oon jo melkee kironnu ne maan rakoon siel.

Mut on kyllä outoa toimintaa ku ei voi pitää yhteyttä. Kauas sillä UPS:llä kestää se tuoda sieltä ranskasta ?
duc
10.07.2007 15:11:15
Noin viikko meni omalla kohdalla tilauksesta siihen että oli paketti kätösissä. Voi olla että asiakaspalvelu on kesälomalla jos eivät vastaile. Itse kun kyllästyin toisen tilauksen odotteluun (tavaraa ei saatu varastoon) ja peruin sen, niin tuli kyllä vahvistus sähköpostiin aika nopeasti.
muLperi
11.07.2007 20:13:09
Joo tänään tuli paketti, eli alle viikko meni, ihan hyvin.

mutta en tilaa enää tuolta mitään ku eivät vastanneet maileihin.
ahvenonkala
11.07.2007 20:46:05

Itsekin oon tässä kovasti oottanut pakettia/ilmotusta siitä. Tänään huomasin että oli yksi maanantaina tullut viesti menny roskapostikansioon (kirottu uus versio hotmailista jota ei osaa käyttää eikä tulkita). Siinä sanovat että: "Your order is ready and will be shipped today. You will soon receive a UPS tracking number to follow delivery." Eli nyt ootellaan sitä UPS:n numeroa. Mukava kumminkin kuulla muilta Playback-Europe:sta tilanneilta että tulee hyvässä ajassa paketit perille.

Onko kellään muuten kokemuksia tuommosesta vahvistimen tilauksesta. Yks kaveri tilasi Ampegin putkinupin Produktivilta ja se oli kuulemma niin hyvin pakattu ettei siihen ois pystynyt edes ydintalvi kun taas muistan joskus lukeneeni Mnetistä että jollakin ois tullut putket säpäleinä. Tuleeko paketti avata ennen kuin päästää lähetin jatkamaan matkaa vai täytyykö tehdä vain pikainen ulkoinen tarkastus. Kokemuksia ja lohdun sanoja...
ahvenonkala
17.07.2007 14:42:03

Nyt saatiin minunkin tarina onnellisesti päätökseen. Toissa perjantaina tilasin Vox AC30CC2-vahvistimen. Maanantaina tuli että paketti lähtee sinä päivänä liikkeelle. Torstaina kysäisin sähköpostilla että missä seurantanumero viipyypi, ei mennyt kuin puolituntia niin sain vastauksen ja numeron. Perjantaina saapui 15:38 Ouluun, kyllä kismitti odotella viikonlopun yli kun tiesi että samalla paikkakunnalla ollaan.

Maanantaina tuli 9:04 töihin mulle tekstiviesti että olivat yrittäneet pakettia toimittaa, pyysivät ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Soitin sinne ja sanoin että nyt siellä on tyttökaveri pakettia ottamassa vastaan, lupasivat toimittaa saman päivän aikana. Tulin kotiin, mutta paketti ei ollut vielä saapunut. Odottelin... Soitin asiakaspalveluun josta sanoivat että ennen viittä kyllä toimittavat. Odotin kaihoisin silmin ikkunan edessä joko paketti tulisi. Ei tullut ja kyllä ärsytti, niinkuin olisi 5 vuotiaalle sanonut jouluaattoiltana että: "Nyt Vili me siirrymmekin erilaiseen tapaan viettää joulua ja tänä vuonna saatkin lahjat vasta huomisaamuna". Sydän siinä murtui kun toimitusta ei näkynyt eikä kuulunut.

Tänään oli onneksi vapaapäivä joten olin aamulla valmiina. Mikä kummastutti minua oli että asiakaspalvelusta sanoivat useampaan otteeseen että toimittavat sitten uudelleen jos ei ekalla tärppää, kun kuski taas sanoi että kerran kokeilevat per päivä. Ainakin Playbackiltä tulleessa viestissä oli että kuljetusfirma ottaa ensin yhteyttä että sopiva toimitusaika voidaan sopia, kun taas lähetysfirma todellisuudessa käy vaan jossain välissä päivää ilmoittamatta kokeilemassa onko ketään kotona ja jos ei niin oma moka.

Nyt olen sitten lähdössä kokeilemaan vahvistinta treenikämpälle että siitä ei nyt ole sen enempää kerrottavaa, mutta toiminta Playbackillä oli aivan kiitettävää. Jos satut joskus jonkun edullisen tuotteen heiltä löytämään niin tilaa pois vain. Oli se kyllä mukava kun toivat kotiovelle asti ilman toimituskustannuksia. Ainoa mikä jäi hieman kaivertamaan oli lähetysfirman toiminta.
duc
17.07.2007 16:31:33
Jooh, nämä Oululaiset paketinkuskaajat ovat välillä aika omaperäisiä toiminnaltaan. Soittavat etukäteen jos sattuvat viitsimään.
charvette
25.07.2007 15:36:44
Tuli sitten FlyingV mutta eivät ilmoittaneet ollenkaan ups seurantanumeroa. Ja satuin olemaan kotosalla (muutoin lomalla mökillä) kun soittivat ups:ltä suomesta että kitara tulee seuraavana päivänä -onneksi oli pyykättävää eikä vielä pesukonetta maalla.
No olen tyytyväinen kitaraan, melkein puoleen hintaan muihin kauppoihin verrattuna, ko. yksilö on ok mutta kaupan toimintatavat eivät noudata meikäläisten odotuksia.
Jaa, nauhojen päät ovat terävät muutamin paikoin ja takahumpparia ympäröivä muovi/teippi tms. on asennettu puolihuolimattomasti mutta eipä sillä teipillä soitetakkaan ja viilakin on keksitty.
ahvenonkala
25.07.2007 18:03:07

Voxissani toimi kaiku tunnin verran. Nyt odottaa tuossa eteisessä paketissa että tulisi Playbackilta jotain UPS lipareita että sais veloituksetta lähettää takaisin. En ota vaihtokonetta vaan perun kaupat kokonaan kun oli vähän pettymys tuo Voxi vaikka sitä olin kuola valuen odottanut. Onhan tämä kyllä aika moista vekslaamista pakata ja lähettää tämmönen mörssäri Ranskaan asti. Seuraavan kerran mietin kahdesti että ostanko paikallisesta kalliimmalla vai keskieuroopasta halvemmalla ja testailen laitetta ihan niinku aikuisten oikeasti ennen ostopäätöstä. Tähän asti olleet hyvin avuliaita ja ymmärtäväisiä Playbackilla että kiitos heille siitä.
tommium
08.02.2008 21:50:01
Tänään löysin tuolta sivulta Ibanez SZ320:n todella halvalla...357 euroa kun Thomanilla se maksaa 498 euroa. Onko noissa Playback Europen hinnoissa verot eli VAT hinnassa mukana vai lisätäänkö se noiden hintojen päälle. Mikäli mistään mitään tajuan niin VAT (arvonlisävero) on hinnassa mukana, koska hinnan perässä on maininta VAT incl. Mutta voisiko joku joka on tuolta tavaraa tilannut vahvistaa asian. Yritin kysyä tätä heidän online chatin kautta mutta vastaukseksi sain vain että laita meiliä Andreakselle?!
duc
08.02.2008 22:05:13 (muokattu 08.02.2008 22:36:15)
Tänään löysin tuolta sivulta Ibanez SZ320:n todella halvalla...357 euroa kun Thomanilla se maksaa 498 euroa. Onko noissa Playback Europen hinnoissa verot eli VAT hinnassa mukana vai lisätäänkö se noiden hintojen päälle. Mikäli mistään mitään tajuan niin VAT (arvonlisävero) on hinnassa mukana, koska hinnan perässä on maininta VAT incl. Mutta voisiko joku joka on tuolta tavaraa tilannut vahvistaa asian. Yritin kysyä tätä heidän online chatin kautta mutta vastaukseksi sain vain että laita meiliä Andreakselle?!

On mukana. Valitsee Suomen lipun sieltä ylhäältä niin laskee Suomen ALVin siihen hintaan mukaan.

Vakiona niissä taisi olla Englannin VAT, joka on vähän pienempi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)