Aihe: Petri Munck
1 2 3 4 5 6 7 8
salmivaara
22.01.2004 12:44:18

"Middle of the road" tai vaikkapa "mature oriented rock"....

Joka tapauksessa sellasta, jota kaikkien kriitikoiden ja truemukarokkareiden pitää vihata sydämensä kyllyydestä.

Eli astetta paria pahempi versio AOR:sta.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
M.i.k.key
22.01.2004 12:49:16
Mutta vielä paljon miedompi kuin MILF
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Notefix
22.01.2004 12:55:37

Eli astetta paria pahempi versio AOR:sta.

Joo...ja mähän teen siis MOP:ia, joka siis varmaan on se kaikista pahin.

Mikä ihmeen MILF?
My name is Baron, Notefix Baron
Freakz
22.01.2004 12:56:40
Joo...ja mähän teen siis MOP:ia, joka siis varmaan on se kaikista pahin.

Mikä ihmeen MILF?

Mother I'd Like to Fuck
Aika on soittaa, aika on kuolla
KädetönRumpali
22.01.2004 13:29:05
On se kumma logikka. Mistään menestyneestä ei saa olla pitämättä, koska se on kateutta. Juuri näinhän se menee, joo.

Toinen logiikka on se, että "katu-uskottavuutensa" säilyttääkseen mistään yleisesti suositusta ei saa pitää...

;)
=0
M.i.k.key
22.01.2004 13:30:41
tuo aiempi kommentti ei liittynyt mihinkään. Petrille riittää varmasti nuoriakin naisia.
My name is Baron, M.i.k.key Baron
salmivaara
22.01.2004 14:03:24

tuo aiempi kommentti ei liittynyt mihinkään. Petrille riittää varmasti nuoriakin naisia.

Enemmänkin kännisiä 40+ yh-äitejä ja kapakkaruusuja, luulen ma.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
HaloOfFlies
22.01.2004 14:13:13

Miksi jostain Petri Munkista edes puhutaan muusikoiden.netissä, kun kaverin tekemällä paskalla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa?
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
Isodee
22.01.2004 14:18:18
Miksi jostain Petri Munkista edes puhutaan muusikoiden.netissä, kun kaverin tekemällä paskalla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa?

Kansainvälinen musiikkiluokitusjärjestelmä:

1.AOR
2.MOR
3. Jore Marjaranta
Larry
22.01.2004 14:24:31 (muokattu 22.01.2004 14:47:20)
Kansainvälinen musiikkiluokitusjärjestelmä:

1.AOR
2.MOR
3. Jore Marjaranta

Uusin EU-Direktiivipäivitys:
Bubbling under:
4. Ilkka Lipsanen feat. Anita Hirvonen and the D'Voices+snake
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
salmivaara
22.01.2004 14:51:23

Kyllä se minusta täyttää musiikin merkit.
MrQ
22.01.2004 16:52:43
Petri Munckissa vituttaa "uskottavaa rokkiväkeä" se, että jätkä menestyy ja on suosittu. Munckilla ei ole rasvaista pitkää lettiä, finnejä ja rankkaa musaa - kuinka se voi pärjätä. Vitun neiti ja homo!
.

Olen todennäköisesti pajon enemmän uskottava feikkirokälykkö kuin kukaan muu missään ikinä, joten voinen sanoa että teesisi meni päin hongistoa.

Minua vituttaa munckissa huonot kappaleet, joilla on todella vastenmielisissä kansanosissa kysyntää, ja se mentaliteeti että tehdään nyt ihan älytöntä roskaa, jtta koijärven keski-ikäisillä olisi jotain tekemistä tangomarkkinoiden aikaan.

Tuota kutsutaan laskelmoinniksi, eli popmusiikiksi. Vain antaa popparille paljon anteeksi, jos musiikista kuuluu että se on rakkaudella tehtyä, ja ennenkaikkea itse tehtyä, mutta jeesus auttakoon, jos yksikään suomalainen tehdasartisti on tehny yhtään kappaletta itse, niin kirjoitan testamenttini uusiksi ja varaan hjautaan paljon tilaa pyörimistä varten.

Laskelmointi, tuotteistaminen ja trendittäminen ovat ne tejkijät jotka tuhoavat musiikkia.

Arvostan itse tuhannesti enemmän norjalaisia kirkonpolttajia, ja niiden tekoja ja muita kauheukseia kuin jotain valkopesussa liuennutta sielutonta popiskelmä "artistia" joka vitun hirveiden tulkintojensa välissä mainostaa aikuisille tarkoitettuja vaippoja yökastelua varten ("se on ihan normaalia tietyssä iässä ett..."). Voin jo kuvitella seuraavat itkun ja porun alkeet: "Marqsi, eikö ihmisillä ole oikeus kuunnella mitä tykkäävät ja onhan selvää ettei tietyn ikäiset ihmiset jaksa enää mitään korinaa..." Mitä tulee mielipiteenvapauteen, niin laopsethan kysyvät aina että miksi ei tätä saa tehdä, koska me kiellämme. Me sanelemme ehdot koska tiedämme paremmin. Joo, onhan lapsella oikeus mielipiteeseensä polttaa itsensä hengiltä, mutta me aikuiset yleensä aina otamme tikut pois ja bensatonkan kanssa. Tässä on selkeä analogia...

Ne vatussit, jotka kuuntelevat "kypsää aikuisrokkia" tai MTV-roskaa ovat ihan yhtä paljon vastuussa nykymusiikin kohtuuttoman huonosta tilasta, kuin tähdeksi haluavat artistit ja popkoneisto niiden takana. Muistakaa bensa-ja-tulitikkuesimerkki tässä. En oikein haluaisi menettää omaa uskoani musiikkin tällaisten vitun vatussien takia.

Joten ei, ihmisillä ei ole oikeutta kuunnella paskaa musiikkia, nova, iskelmäradio, sävelradio, City, KissFM, NRJ ja muut vastaavat hirveyden kauheudet ammuttakoon kiertoradalle esittäjä kaartinsa ja koneistonsa kanssa. Pannaan ne sielunsa myuyneet taustabändit messiin ihan varmuuden varalta.
Tellervo
22.01.2004 17:52:49
tämä petri on kieltämättä ihan helvetin hyvännäköinen munkki

Yäk. En todellakaan allekirjoita.
Pluto
22.01.2004 18:00:52
....joilla on todella vastenmielisissä kansanosissa kysyntää...

Justiinsa joo. Oletkohan elitistinen? Ihan pikkasen edes?
Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
MrQ
22.01.2004 18:12:25
Justiinsa joo. Oletkohan elitistinen? Ihan pikkasen edes?

Kyllä olen. Kysäisepä kenkkuselta jatko-ohjeista, ni ei tule turhaa tappelua.
Pluto
22.01.2004 18:17:12 (muokattu 22.01.2004 18:26:11)
Kyllä olen. Kysäisepä kenkkuselta jatko-ohjeista, ni ei tule turhaa tappelua.

Mä en nyt herätä tappelua, vaan kysyn ihan mielenkiinnosta: Herättääkö jokin musiikki sussa inhoreaktiota siksi, että sitä kuuntelevan väestönosan keskiarvoinen edustaja muutenkin inhottaa sua? Ymmärsinkö oikein?

EDIT: Siis tottakai muiden syiden lisäksi?
Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
Notefix
22.01.2004 19:23:43

Minua vituttaa munckissa huonot kappaleet, joilla on todella vastenmielisissä kansanosissa kysyntää

Yeah, go MarQsi go!
My name is Baron, Notefix Baron
bastardo
22.01.2004 20:22:49
Yö on kyllä ihan paska ja Petri Munckissa ei ole mitään uutta eikä hyvää!

Touchdown.
Skiggeböö
Jani The Rock
22.01.2004 20:58:22

Paljonpa riittää Petristä puhetta.

Lienee tarpeen muistuttaa tässä vaiheessa, että mitä enemmän paskakasaa penkoo, sitä pahemmalta se haisee.
Rough and tough and plenty mean.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)