Eukka 10.07.2007 11:05:01 | |
---|
Otsikko sen kertoo.. Onko kukaan törmänny kyseiseen kombinaatioon tai kuullut käyttävän monitorimikserinä pro toolssia? Ajatus lähti vaan siitä että kun aina menee aikaa monitorisäätöihin niin olis omat kamat messissä (läppäri+002&adat-laajennus) ja sessiossa monitorimiksaukset valmiina tehtynä. Piuhat vaan kiinni ja menoksi. Mita sanoa? Akatax for you! |
stnprkl 10.07.2007 13:21:41 | |
---|
Otsikko sen kertoo.. Onko kukaan törmänny kyseiseen kombinaatioon tai kuullut käyttävän monitorimikserinä pro toolssia? Ajatus lähti vaan siitä että kun aina menee aikaa monitorisäätöihin niin olis omat kamat messissä (läppäri+002&adat-laajennus) ja sessiossa monitorimiksaukset valmiina tehtynä. Piuhat vaan kiinni ja menoksi. Mita sanoa? En lähtis kikkaileen, mitäs tehään siinä vaiheessa kun tarvii nopeesti esim laulua alas muilta paitsi solistilta itteltään jne. jne. ProToolsia useemmatkin jäbät käyttää/ovat käyttäneet efekti ja inserttikoneena etupäässä. Kyl se monitorihomma kannattaa tehdä ihan mikserillä kuitenkin. Tämä siis vain nyt mun mielipide tällä erää Viltsu
audiokantaja |
Oksu 10.07.2007 13:23:50 | |
---|
Malmbergin Heikki käyttää tuollaista systeemia kuuntelunaan. Kannattaa ottaa häneen yhteyttä. Heikille ajetaan stereokuuntelu Mboxiin ja siitä hän ajelee sitten ilmeisesti miten lystää. Hippi kukapa muukaan, ainainen riesa tän päivän stadissa. Oi tulispa kunnon sade joka pyyhkis alleen kaiken ton saastaan. Ja siihen paskaan mä luen hipit, stallarit, kommarit, revarit ja muut hihhulit jotka vaikeuttaa kekkosen duunia. |
stnprkl 10.07.2007 13:24:54 | |
---|
Malmbergin Heikki käyttää tuollaista systeemia kuuntelunaan. Kannattaa ottaa häneen yhteyttä. Heikille ajetaan stereokuuntelu Mboxiin ja siitä hän ajelee sitten ilmeisesti miten lystää. Niin siinä sitä käytetään vaan luurivahvistimena ei mikserinä. Viltsu
audiokantaja |
Oksu 11.07.2007 18:37:34 | |
---|
Niinpä. Heikki vaihtelee itte tasoja biisien mukaan ja ajelee klikkiä sekaan. Hitto ku pitäis malttaa lukee koko juttu enneku alkaa pätee :) Hippi kukapa muukaan, ainainen riesa tän päivän stadissa. Oi tulispa kunnon sade joka pyyhkis alleen kaiken ton saastaan. Ja siihen paskaan mä luen hipit, stallarit, kommarit, revarit ja muut hihhulit jotka vaikeuttaa kekkosen duunia. |
Mä oon käyttäny PT:tä etupäässä nimenomaan efekshuunina. Vieressä on ollut aina joku digimikseri (DM1000/02V98 tai vastaava mikä syöttää adattia eestaas). Mä en kyl lähtis ehkä siihen monitorihommaan, kun siin alkaa nuo latenssitkin vaikuttaa jos käyttää useempaa plugaria. Jos aiot kokeilla, niin suosittelen jotain kontrolleria, ettei tartte hiirellä nyprätä vedon aikana. E: Mullakin kaikki nuo vedot, mis on ollu kys. kombinaatio on treenattu useempaan otteeseen bändin kanssa ja kaikki scenet ohjelmoitu siten vetoa varten mahdollisimman valmiiks. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |