Jaskam 11.07.2007 15:08:48 | |
---|
|
Jebe- 11.07.2007 15:13:09 (muokattu 11.07.2007 15:13:33) | |
---|
Elikkäs onko kukaan tilannut koskaan tuosta paikasta mitään? Onko tavara tullut ehjänä perille? En ole itse tilannut tuolta mitään, mutta voisi olettaa että musiikkiliike lähettää kitarat "Helposti särkyvänä" -tavarana. Kummasta paikasta kannattaisi tilata? Tottakai Suomesta kannattaa tilata... etenkin kun vielä halvemmalla saa! Muutenkin JOS kitarassa on jotain vikaa kun se tulee perille, on paljon helpompi asioida tai palauttaa kitaraa kotimaiseen liikkeeseen. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
p130 11.07.2007 15:13:59 | |
---|
Kummasta paikasta kannattaisi tilata? Tarvitseeko tätä edes kysyä jos kotimaasta saa edullisemmin? Toisaalta, käy kysymässä "lähikaupasta" tarjous. Eivät voi väittää että saksalaisella on varasto- tms. etu koska Oululainen pikkuliikekin kykenee myymään alle Tompan hintojen. Samaan pitäisi päästä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Estranged 11.07.2007 15:47:20 | |
---|
Vahvistimen olen tuolta tilannut ja ehjänähän se perille tuli, muistaakseni vielä suht nopeasti. "Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi." |
sarkjan 11.07.2007 16:03:07 | |
---|
Itse oon myös tilannut vahvistimen tuolta ja perille tuli nopeasti ja ehjänä. Kanavanvaihtopedaali tuli tosin jälkitoimituksena, mutta tietysti ilman lisäkuluja. Palvelu oli muutenkin varsin asiallista. Suosittelen. |
Smappa 11.07.2007 16:16:48 | |
---|
Kitaran ja vahvistimen olen tilannut tuolta. Kysymyksiin tuli erittäin nopeasti vastaukset ja lähettivät kitarakotelosta kuvia, kun pyysin (joku kävi hakemassa kameran minua varten :)). Kaikki tuli ehjänä perille ja kitarakin vireessä jo valmiina. Laittoivat mukaan melko hyvän hihnan kaupan päälle. Suosittelen. |
Silppuri 11.07.2007 17:18:24 | |
---|
Kannattaa aina käydä lähimmässä musaliikkeessä myös kysymässä, paljonko maksaa sama laite. Usein seinällä riippuvissa kitaroissa on ovh-hinta ja jos tosiaan vielä mainitsee, että suomalainen liike myy tähän ja tähän hintaan, niin melko usein saat sen tuotteen myös siihen hintaan oman kuntasi liikkeestä ja vielä ilman toimituskuluja. Myös takuuasioissa on helpompi kääntyä oman liikkee puoleen kuin alkaa soittelemaan ympäri Suomea. Tosin esim. Thomannilla takuu saattaa joskus toimia jopa paremmin, kuin suomalaisissa puljuissa: Kuriiri hakee tuotteen kotoa, odotat muutaman päivän ja saat postissa tai kuriirin kotiintoimittamana uuden tai korjatun tuotteen. Kukaan ei tivaa, että "sä oot ite rikkonu" tai "onko tuo nyt niin paha". Ainakin omalla kohdalla homma on pelannut. "I havent slept since I woke up." |
Kitaran oon tuolta tilannu. Ei mitenkään erityisen loistavaa palvelua, mutta asiallista ja kitara tuli ajallaan ja ehjänä matkahuollon kautta. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Boge 11.07.2007 20:49:49 | |
---|
Tosin esim. Thomannilla takuu saattaa joskus toimia jopa paremmin, kuin suomalaisissa puljuissa: Kuriiri hakee tuotteen kotoa, odotat muutaman päivän ja saat postissa tai kuriirin kotiintoimittamana uuden tai korjatun tuotteen. Kukaan ei tivaa, että "sä oot ite rikkonu" tai "onko tuo nyt niin paha". Ainakin omalla kohdalla homma on pelannut. Saattaa joskus, mutta useimmissa tapauksissa ei. Itselläni on pari huonoa kokemusta thomannista, joskin paljon hyviäkin, mutta silti olen sitä mieltä että suomalaisista liikkeistä saa lähes poikkeuksetta hyvää palvelua ja soittimissa on neuvotteluvaraa, mitä saksasta tilatessa ei kyllä ole. Mutta sitä vaan että todennäköisimmin takuuasiat on helpompi hoitaa suomen sisällä. Ei mul muuta. Team Shocker! |
Jakem 12.07.2007 12:19:17 | |
---|
|
LarryHat 12.07.2007 12:29:50 | |
---|
En kyllä tilannut ole mitää, mutta asioinut olen paikanpäällä pariinkin otteeseen. Ostin tuolta ensimmäisen kitaranikin. No tästä viestistä ei juurikaan varmaa ole hyötyä ole tohon sun kirjotukseen, kuhan jauhan p*skaa. |
Tatuo 12.07.2007 12:38:33 | |
---|
kyllä kannattaa tilata iha luotettava liike ja parasta olisi jos pääsisit paikanpäälle koska voitte sumplia henkilökunnan kanssa hyvän hinnan ja kaupanpääliset :D www.yad.fi | et sillee |
Reverof 12.07.2007 14:01:06 | |
---|
en itse ole tilannut mutta olen paikan päältä käynyt ostamassa ibanez rg1570 mrr prestigen ja palvelu oli moitteetonta. suosittelen! |
GNR Slash 12.07.2007 14:41:05 | |
---|
Olen tilannut tuolta yhden Ibanezin kitaran ja tuli ihan ehjänä perille |
Pentinpuro 13.07.2007 10:10:09 | |
---|
Tilasin sinne viime syksynä kitaran, jonka kävin henk. koht. noutamassa. Palvelu toimi ok. Tiskin takaa löytyy muuten ehta jazzkitaristi. Niin no, no niin |
Fadead 13.07.2007 13:15:10 | |
---|
Viikko sitten kävin ostamassa Ibanezzin elektroakustisen. Hyvin hoitu kaupat. Sai vielä tingattua kaupanpäälle reilusti rojua. "Viina on viinaa ja pysyy viinana, Pastillin paikka on rasiassa" |
Banaanimies 15.07.2007 00:16:35 | |
---|
Tämän kaupan ostalta postin kautta hankkiminen on hengellisen elämäsi ja muun yleisen vitutustason balansoinnin vuoksi kannattevampaa (vaikka asuisit kaupan naapurissa) koska omien kokemusten mukaan kyseinen kauppa on täysin hannusta (hanurista) |
eyemaster 15.07.2007 10:17:03 | |
---|
Olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Olen hankkinut ko. kaupan kautta itselleni musakamaa noin 1500 euron edestä, mutta edelleen palvelu on töykeää ja erittäin hankalaa. Kävin taannoin neuvottelemassa vahvistinkauppaa, mutta se meni siihen malliin, että päätin kiertäväni ko. kaupan kaukaa jatkossa. Eli tilatkaa netistä niin pääsette helpommalla. Voi toki olla etten omaa kaupan vaatimaa huumorintajua.. |
Viking 16.07.2007 03:23:54 | |
---|
Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
thomasgynn 16.07.2007 15:51:08 | |
---|
Tilasin heiltä äänikortin. No problemos ja sutjakkaasti tuli. Kun laulaa ei voi olla vihainen. |