markusnen 11.07.2007 14:17:53 | |
---|
Mistä siis semmosia camo-shortseja joita (R.I.P.) Dimebag:kin käytti. Tai yleensäkin reisitaskushortseja? Kiitos vastanneille! Sex is like a gun, you aim, you shoot, you run. |
Vaatekaupasta? Oikeasti... Olisiko liikaa pyydetty, että kävisit itse vaatekaupoissa katsomassa? Aika monessa kaupassa on varmasti jonkinlaisia tuohon kuvaukseen sopivia shortseja. Jostain Bronx Clothingin tuotteita myyvästä kaupasta löytyy melkein 100% varmuudella reisitaskuhousut, jotka saa lyhennettyä shortseiksi vetoketjujen avulla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
markusnen 11.07.2007 15:35:52 | |
---|
Vaatekaupasta? Oikeasti... Olisiko liikaa pyydetty, että kävisit itse vaatekaupoissa katsomassa? Aika monessa kaupassa on varmasti jonkinlaisia tuohon kuvaukseen sopivia shortseja. Jostain Bronx Clothingin tuotteita myyvästä kaupasta löytyy melkein 100% varmuudella reisitaskuhousut, jotka saa lyhennettyä shortseiksi vetoketjujen avulla. Entäpä jos olen etsinyt tässä viimeset 3 kk mutta ainoat mitkä löysin oli Leather Heavenissa ja nekin oli loppuunmyyty ja on vieläkin. Esim Tuskassa näin aika monella sellaset joten pakkohan niitä on jossain olla myynnissä. Kiitos kuitenkin kaikkitietävyydestäsi. Sex is like a gun, you aim, you shoot, you run. |
Carvel 11.07.2007 20:01:47 | |
---|
Itse ostin sellaiset Mic Macin shortsit. Luulenpa että jotkut muoti puljut niitä myy. |
-Henri- 11.07.2007 23:16:12 | |
---|
|
markusnen 11.07.2007 23:24:49 | |
---|
Sex is like a gun, you aim, you shoot, you run. |
Sipher 12.07.2007 10:31:19 | |
---|
itse tein ihan leikkaamalla puntit poikki perus m-65 field pants:eista koska noi bdu:t on kovempaa kangasta (ei niin mukava) ja m-65:set on väljemmät huomattavasti, näyttää paremmalta ja näin saa pidemmät eli ainakin itsellä polven alapuolelle. Dead girls are easy |