Jarkko G. 11.07.2007 13:29:47 | |
---|
Löytyykö mistään kuvia keikasta? Vieläkin oon ihan fiiliksissä. Harmi vaan kun joutuu n. kuukauden odottamaan ennenkuin keikasta tehty DVD saapuu. Joko laitoit tilauksen sisään? Paljonko tuli 27.50$ lisäksi postikuluja? "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Joko laitoit tilauksen sisään? Paljonko tuli 27.50$ lisäksi postikuluja? 9002173 The Who European DVD: Helsinki, FI Sub-Total: $27.50 Shipping (International Priority Mail): $5.07 Tax: $0.00 Total: $32.57 |
Roberto 11.07.2007 14:30:34 | |
---|
Total: $32.57 Eli ei paljo mitn. |
samulirask 11.07.2007 17:43:22 | |
---|
En pidä tuota DVD:n hintaa pahana, kun ajattelee minkälainen dokumentti ja muisto se on tapahtuneesta. Itse tilasin DVD:n viime kesän Hyde Parkin keikasta, ja kuvan- ja äänenlaatu ovat varsin kohtuullisia. Sain muuten lisättyä sivulleni www.elisanet.fi/samuli.rask oman raporttini keikasta. Menkää ja ihmetelkää! www.elisanet.fi/samuli.rask |
Planetist 12.07.2007 17:26:49 | |
---|
Ja se oli myös hauskaa kun My generationissa Pete lauloi Hope I die before get old as you, you and you osoitellen samalla jotain tyyppejä yleisössä.. :) Ei tätä Itse keikkaa oikeen vielä pysty käsittämään oli kyllä sellanen tapaus. Kovin keikka ikinä! Heh, saman teki Tanskassa. "He was in the audience and I didnt know he was in the audience and this gorilla shows up on stage and normally we dont tolerate that." - James Williamson |
bastardo 16.07.2007 11:50:27 | |
---|
Mistäs tuota DVD:tä saa tilattua? Mahtaako tulla ihan suomalaisiin putiikkeihin myyntiin? "If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue" |
Jarkko G. 16.07.2007 13:41:43 | |
---|
Mistäs tuota DVD:tä saa tilattua? Mahtaako tulla ihan suomalaisiin putiikkeihin myyntiin? www.themusic.com Ei siis mikään tallenne joka tulee kauppojenhyllyille, vaan vain tuon firman kautta tilattavissa. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |