Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Prince
1 2 3 4 58 9 10 11 12
freshmint
10.07.2007 01:48:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä olette kyseisestä musiikosta? Itse "löysin" vasta herran musiikin noin vuosi sitten eikä paluuta ole!
 
How do you think he does it? I don't know! What makes him so good?
blackmore81
10.07.2007 03:33:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava muusikko ja biisintekijä. Paljon nerokkaita ja loistavia biisejä, mutta myös "kuraakin" mahtuu joukkoon. (Edes Prince ei ole täydellinen, vaikka musiikillinen nero onkin.)
 
Mika Antero
10.07.2007 07:44:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Diggaan kyllä kovasti, varsinkin Purple rain-Around the world in a day ajasta. Parade-Sign o' the times niiden jälkeen toimii myös mainiosti.
 
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
MaD PiAnIsT
10.07.2007 11:44:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuta en tiedä mut John Blackwell on hiton kova rumpali!
 
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Artist
10.07.2007 16:50:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prince on ehkä kovin. Soittajana, säveltäjänä, laulajana ja esiintyjänä.
 
Toki läheskään kaikista levyistä en diggaa, mutta minkäs teet; aina ei voi onnistua.
 
Näistä uudemmista 3121 on aika hyvää kamaa, esim. singlebiisi "Black Sweat" kannattaa tsekata. Princen livevedot eri tapahtumissa ovat myös olleet oikein mallikkaita viime vuosina, ehkä parhaimpana tulee mieleen Brit Awards veto 2006 keväältä.
 
Uusi single "Guitar" on hauska, ainakin mitä olen sitä osittain kuullut.
 
"I wish life could be Swedish magazines."
slowdive
10.07.2007 16:54:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään kyllä. Taidan saada vähän herkästi yliannostuksen, ainakin näin tuntuu käyvän jos meinaa tosissaan alkaa innostumaan. Paljon on kyllä tuotantoaan vielä tutustumattakin.
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Lord of the strings
10.07.2007 20:00:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan sairaan kova muusikko ja ESIINTYJÄ isolla E:llä! Diamonds and Pearls, Purple Rain ja Sign 'O' the times iskevät lujaa.
 
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
2541
10.07.2007 23:51:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"1999", "Dirty Mind" ja "Purple Rain" ovat suosikkini. Varsinkin toi viimeksi mainittu.
 
aikavaikea
12.07.2007 08:19:38 (muokattu 12.07.2007 08:21:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä herrahan suututti levykauppoja äskettäin jakamalla uutta levyään ilmaiseksi sanomalehden mukana reilusti ennen kuin levyä on edes virallisesti julkaistu.
 
http://news.aol.com/entertainment/m … tory/_a/prince/20070630145109990001
 
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Joees
27.07.2007 17:56:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan kuunnellut tuota uutta levyä? Teki mieli tänään ostaa se ja kuunnella mutta ei ollut rahaa enää siihen joten jouduin jättämään sen välistä.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Oi maamme juoppola synnyinmaa.
gandar
27.07.2007 18:56:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Groove FM:llä ovat soittaneet. Ei tuo nyt minusta ihan Musicologyn tasolle mene, mutta ei missään nimessä huono levy.
 
Ceci n'est pas une signature
Artist
27.07.2007 22:16:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinostaisi kyllä hommata tuo uusin. Onhan siinä mukana Wendy ja Lisa sekä Sheila E.
 
Jonkun videopätkän näin tuosta "Guitar" singlestä, ja hyvältähän se vaikutti, tosin en tiedä pääsekö samoihin ulottuvuuksiin ilman videokuvaa.
 
"I wish life could be Swedish magazines."
Dezel
28.07.2007 22:51:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tuo nyt minusta ihan Musicologyn tasolle mene, mutta ei missään nimessä huono levy.
 
Ei mene juu. Ihan ok, mutta ei parasta Princeä.
 
Nii!
ewq
31.07.2007 11:46:03 (muokattu 31.07.2007 12:25:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin tämän uuden lätyn paikallisesta puljusta.
Siellä vähän kuuntelin levyä läpi ja vaikutti sen verran hyvältä, että oli se pakko napata mukaan.
 
Tosiaan ei ihan parasta, mutta olin positiivisesti yllättynyt, luulin, että herra tekee pelkkää tuubaa nykypäivinä muttei näköjään teekkään.
 
Noh, mikäs siinä, sulkeudun linnaani kuuntelemaan tätä levyä nyt. Mo!
 
E: Tuli tässä mieleen, että tällä levyllä (levynkansissa siis) ei oo minkäänlaista infoa siitä, että esim. kuka soittaa trumpettia 8. raidalla. Eikä edes BIISILISTAA!
 
E2: Tosiaan tämä Chelsea Rodgers on aikas magee funkkihumppabiisi.
 
jee..
blackmore81
01.08.2007 02:06:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: Tuli tässä mieleen, että tällä levyllä (levynkansissa siis) ei oo minkäänlaista infoa siitä, että esim. kuka soittaa trumpettia 8. raidalla. Eikä edes BIISILISTAA!
 
Tuolta voi ladata itselle levyn lyriikat: http://www.3121.com/planetearth/index.html Trumpettia soittaa levyllä Christian Scott: http://www.christianscott.net/
 
ewq
01.08.2007 11:55:22 (muokattu 01.08.2007 11:57:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolta voi ladata itselle levyn lyriikat: http://www.3121.com/planetearth/index.html Trumpettia soittaa levyllä Christian Scott: http://www.christianscott.net/
 
Jep, löysin saman eilen kun etsiskelin netistä tuota "janoaamaani tietoa".
Ja biisien nimethän näkyy sitten jos rippailee levyään koneelle.
 
Kiitos tiedosta :)!
 
Eipä ole muuten yhtään paskempaa musaa tuolla Scottillakaan!
 
jee..
Meisseli
03.08.2007 13:50:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prince on kovin jätkä! Vertoja vetää vain Riki Sorsan veli.
Prince ei kastu sateellakaan.
 
www.strangefruit-band.net www.ketolajawitikainen.com "Joillain soittajilla on se joku pikkujuttu joka pistää musan toimimaan, mä en tiä mikä se on, mutta mulla on se" -Ron Wood
Joees
04.08.2007 00:50:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prince on kovin jätkä! Vertoja vetää vain Riki Sorsan veli.
Prince ei kastu sateellakaan.

 
Prince on vähän kuin intin pyyhkeet. Ne hylkii vettä. Lentäviä mattoja jos heittää lammikon päälle. Prince taas leijuu märän maan päällä...
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
freshmint
05.08.2007 15:35:02 (muokattu 05.08.2007 15:50:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kukaan täältä ostanut lippuja Lontoon keikoille?
Huhhuh! Eilen tuli todistettu itse äijä livenä, todella mahtava keikka!
Jengi oli messissä koko keikan ajan täysillä, settilista jumalattoman siisti: mm. Let's Go Crazy, Cream, Lolita, Guitar, Kiss, tietenkin Purple Rain, Musicology, Controversy ja covereita (Crazy, Play That Funky Music White Boy) - about 2,5 h täyttä rautaa! Maceo Parker heitti mukavat sooloilut, sillä aikaa kun itse The Purple One vaihtoi kuteita ja chillaili.
Yksi kohokohdista oli, kun herra P nappasi yleisöstä ihmisiä jammailemaan lavalle! Itselläni oli paikat alakatsomosta ja mitä nyt olen muilta Prince forumeilta lukenut niin VIP paikat ovat olleet osalle pettymys ja alakatsomosta paikat ovat halutuimpia...
Suosittelen ehdottomasti hankkimaan liput ( 18 keikkaa jäljellä!!!) ja kokemaan tuon todella hienon shown... nyt kun se on vielä mahdollista :)
 
How do you think he does it? I don't know! What makes him so good?
zapateados
15.08.2007 23:57:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistan vuosia sitten, kun tuo Musicology-levyn nimibiisi jyrähti pyörimään musiikkikanavilla, tuli täysin puun takaa ja "se kävi suoraan kiinni palleihin". Uusinta levyä en ole vielä ehtinyt kuuntelemaan, toivottavasti on tuota 2000-luvun avauksen tasoa.
 
"Now don't tell us to double that shit!" Macy Gray
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «