Il Brutto 21.01.2004 16:28:27 | |
---|
Tosin tuo JS tuossa (@turku) pistelee parhaimmillaan yhtä halvat hinnat ulkomaisille uuutuslevyille... Vieläkös tuo JS:ssä harjoittaa postimyyntiä? Onkohan heillä kenties sivujakin netissä? There's something in the world today/Don't know what it is but it sure smells rotten/Babylon's burning and the fire seems waterproof -Armstrong/Frederiksen |
bastardo 21.01.2004 19:22:51 | |
---|
Just tilasin 6 levyn mällin CDON:sta, mutta aikaisemman kokemuksen perusteella en uskalla niitä odottaa saapuvaksi kuin joskus parin viikon päästä. Skiggeböö |
xerxes 21.01.2004 19:32:23 (muokattu 21.01.2004 19:33:00) | |
---|
Mulle tilattiin tuossa jouluksi Rush In Rio. Oli himppasen huono paketti. Siis se levyn. Pahvinen kolmelle levylle. Ekassa kappaleessa oli pari levyä jäänyt liimausten väliin. Pistettiin takas ja tuli tuossa pari päivää sitten uusi tilalle. Siitä sai ne levyt soittimeenkin. Tuossa se nyt takana soi. editti: lisäsin välilyönnin Relax. |
morte 21.01.2004 20:11:57 | |
---|
Muilla kokemuksia?? Enimmäkseen ovat ihan elävinä tulleet perille asti, mutta toimitusaikojen kanssa näyttää olevan vähän onkelmia. Joululahjaksi tilattu Katatonia saapunee sopivasti ensi joulun lahjaksi. |
Mr. Mustard 21.01.2004 20:38:57 | |
---|
Vaimo on tilaillut ja minä olen pistänyt myös omia hankintoja samalle listalle. Ei ole ollut valittamista, on tilattu paljon ja pitemmän aikaa. Joskus on saattanut olla naarmu tai halkeama kotelossa, mutta ne ovat pikemminkin harvinainen poikkeus. Kyllä minä voisin CD ON:ia suositella. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Nyar 21.01.2004 22:32:22 | |
---|
Tilasin Visions of the beastin sieltä ja aika asia meininki, kun kuljetus ei kestä kovin pitkään. shto etta? |
-Mickill- 21.01.2004 22:43:03 | |
---|
Hyviä kokemuksia, ostan melkein kaikki levyni sieltä. Kerran tuli rikkinäiset kannet mutta enpä jaksanut ruveta valittamaan. Korkeimmillaan levyt on tullut 2 viikon päästä mutta yleensä ne on aina n. viikossa perillä. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Flash 22.01.2004 09:39:06 (muokattu 22.01.2004 09:40:41) | |
---|
Lukuisia kertoja olen tilannut, 10-20 levyä kerrallaan. Tähän mennessä kaikki levyt ovat kansineen olleet täysin ehjiä, mutta viime aikoina on alkanyt pahemman kerran nyppimään toimituksen hitaus. Levyjä joutuu odottelemaan aina vähintään kuukauden. En sitten tiedä johtuuko tuo levymäärästä. Pari levyä tulee varmasti nopeammin kuin parikymmentä. Rock And Roll Can Never Die |
mutta viime aikoina on alkanyt pahemman kerran nyppimään toimituksen hitaus. Levyjä joutuu odottelemaan aina vähintään kuukauden. En sitten tiedä johtuuko tuo levymäärästä. Pari levyä tulee varmasti nopeammin kuin parikymmentä. Toimittavat kyllä kymmenenkin levyn tilauksesta ne levyt ensin, jotka ovat saaneet. Eri levymerkkien/-tukkujen tuotteet tulevat usein eri aikaan. Eli joskus on vain neljänkin levyn tilaus tullut kolmessa lähetyksessä. Kaikkia levyjähän ei valitettavasti koskaan saa, jos esim. tukkufirma ei enää pysty toimittamaan. Harmittavan usein jää listoille roikkumaan levyjä, joita ei ole enää saatavana. Vastuun nettikaupat siirtävät tietysti tavaran toimittajille, jotka eivät päivitä listojaan. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
schism 22.01.2004 12:06:38 | |
---|
Vieläkös tuo JS:ssä harjoittaa postimyyntiä? Onkohan heillä kenties sivujakin netissä? ei taida postimyyntiä olla, enkä nettisivujakaan löytänyt. yhden miehen yrityksellä ei kovin suuria kuvioita kai.. hukkam. |
HC-Audio 22.01.2004 14:27:45 | |
---|
kaverilla hajos kans kaks levyä. ja sitte se, kun ne ei voi ilmottaa löytyykö niitä levyjkä varastosta. Tilasin levyn n. 2 kk sitte ja vieläkään ei oo tullu. Toinen tilaus meni hyvin, tuli tosin kahdessa osassa, kun sitä kolmatta levyä ei löytyny. "It's My duty to please that booty" |