Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki II
1 2 3 4 5 6 7122 123 124 125 126
Manetti
09.07.2007 20:26:58
http://kattilakettu.suntuubi.com/da … iles/sooloskabat/kattilakettu89.mp3

...Aika lyhyt näyte...
...eikö linkki toimi vai mikä..testasin kyllä ennen lähettämistä ja pitäis olla ok..voitko selventää?...
...Selvis jo takahuoneessa...
...mää oon ny kyllä pihalla ku lumiukko...kyllä toi linkki mulla toimi kun imuroin ja on yhtä pitkä ku muillakin..pistä pikaviestiä jos on jotain hko asijaa...

Jees...sehän on tässä matkanvarrella jo moneen kertaan todettu et noi suntuubit ei aukea kaikkien koneilla, vaan niistä kuuluu vaan alusta pieni pätkä ja siksi monet ovat siirtyneet laittamaan vetonsa jonnekin muualle kuin em. tuubiin...

Kattilakettu, sun edellinen vetohan oli muualla kuin suntuubissa joten siksi se tod. näk. myös toimi kaikilla.
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
kattilakettu
09.07.2007 20:30:59 (muokattu 09.07.2007 20:36:35)

Joo pistin sen tonne mikseriin..mut sekin linkittäminen on menny nui hankalaksi..
toivottavasti nyte toimii...
@}-,--´--
Manetti
09.07.2007 20:39:57 (muokattu 09.07.2007 20:42:25)
Joo pistin sen tonne mikseriin..mut sekin linkittäminen on menny nui hankalaksi..
toivottavasti nyte toimii...

http://d4.mikseri.net/m/11c/8000618 … 6TokaiTele%20-%20kattilakettu89.mp3

Hyvin toimii....
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
BigPapa
09.07.2007 23:56:17

Vidu.....nää on hienoja tämmöset pohjat......saa soitella ihan arvailu pohjalta ku ei o mitään käsitystä mist on kysymys........mahtavaa!!!!!

Hyvin arvattu....8D...
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
velsa
10.07.2007 19:55:23 (muokattu 10.07.2007 20:39:00)

Älä muuta sano. Jotain ihme moodikikailua koitin Fastfingerin innoittamana mutta aika karsealta kuulostaa heti kun menee ohi pentatonisesta. Ei auta, tällaista tälläkertaa.

Pentatoninen ja Kabanossi toimii joka paikassa.....joka muuta väittää,se on kulinaristi!!!!!!!8)
(jos Kabanossi on jostain syystä finaalissa,HK:n Bleu tuuraa....)

EDIT....missähän ne kaikki nyt luuraa jotka halus niitä erilaisia taustoja....ettei aina sitä kusen polttamaa blyyssiä.....8)....nyt olis mahtava tilaisuus vedellä vaikka minkälaista Paganinia....8)
Kauas on pitkä matka........
-AjA-
10.07.2007 21:05:02

EDIT....missähän ne kaikki nyt luuraa jotka halus niitä erilaisia taustoja....ettei aina sitä kusen polttamaa blyyssiä.....8)....nyt olis mahtava tilaisuus vedellä vaikka minkälaista Paganinia....8)

Pitää kyl kokeilla mitä tohon saa soitettua xD Sain just uudet potikatkin asennettua.. josko sitä sen kunniaks osais soittaa järkeviä ääniä tähän loistavaan taustaan.
MadMatt
10.07.2007 21:23:09

Näinhän tässä on ennenkin käynnyt kun sitä erilaista olisi tarjolla.
Saa tosin nähdä jaksaako tässä edes itse ottaa kitaraa käteen kun nuo loma "viikonloput" tahtoo jostakin syystä vähän venähtää...mandoliini vois sopia paremmin.
Nothin' but the blues
apenaattori
10.07.2007 21:37:08
tässä on ennenkin käynnyt kun sitä erilaista olisi tarjolla.

Mutta katos kun ei ole heviä. Ja ei ole heviä=pakko olla bluesia. Eli taas bluesia, ei pysty vetään.
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
JarnoH
10.07.2007 21:51:57

Hitto, nuorempana kusin hunajaa, kun kuulin tämän tyylisiin fuusiosysteemeihin vedettyjä ylipitkiä kitaranvingutuksia. Pakko myöntää, että ei meinaa lähteä mitään niin järkevää, että viitsisi muille jakaa, vaikka halu olisi kova.
Röytäen eteenpäin.
J.Hollström
10.07.2007 22:02:07
Pentatoninen ja Kabanossi toimii joka paikassa.....joka muuta väittää,se on kulinaristi!!!!!!!8)
(jos Kabanossi on jostain syystä finaalissa,HK:n Bleu tuuraa....)

Vaikka ootkin armoton kitaristi, niin kirjallinen ilmaisusi on kuin Demin chattipalstalta (jossa en tosin ole vieraillut) loputtomine pisteineen, hymiöineen ja huutomerkkeineen. Eli ihan pissis-osastoo.

Muutenkin noi hymiöt vois työntää perseeseen tältä palstalta, mun puolesta.
velsa
10.07.2007 22:12:41

Vaikka ootkin armoton kitaristi, niin kirjallinen ilmaisusi on kuin Demin chattipalstalta (jossa en tosin ole vieraillut) loputtomine pisteineen, hymiöineen ja huutomerkkeineen. Eli ihan pissis-osastoo.

Kas,Pertti Provo is back.......mahtavaa!!!!!!!8=)
J.Hollström
10.07.2007 22:33:48
Kas,Pertti Provo is back.......mahtavaa!!!!!!!8=)

Ei ollut provokatiiviseksi tarkoitettu mielenilmaisu. Ihan sponttaani reaktio noita rivejä selatessa.

Nimeni ei oo kyllä Pertti, eikä Dingokaan.
velsa
10.07.2007 22:48:09

Nimeni ei oo kyllä Pertti, eikä Dingokaan.

Hyvä,hyvä......!
Socialite
11.07.2007 03:15:34

Mites tämä nyt liittyy näihin skaboihin? Ei sillä, että puolustelisin kenenkään kirjallista ilmaisua mutta miun mielestä on ihan turha puuttua tuollaisiin asioihin soittamista käsittelevällä palstalla. Muutenkin m.netin kielipoliisit ovat mielestäni väärässä paikassa oikeaan aikaan. Mitä väliä on parilla väärin kirjoitetulla yhdyssanalla jos keskustellaan kitaroista, soittamisesta jne?
Look at them yo-yo's
Juzpe
11.07.2007 03:47:41 (muokattu 11.07.2007 03:50:35)

missähän ne kaikki nyt luuraa jotka halus niitä erilaisia taustoja

En muista kuuluinko ko. ryhmään, mutta olen helsingissä juopottelu/sähellys/jammailureissulla ja toivoisin pääseväni äänityskamojen ääreen ennen skaban loppumista, mutta tässä vaiheessa ei oikeen vahvalta näytä.

Provo edit:

Demin chattipalstalta (jossa en tosin ole vieraillut) Niin varmaan et. Sähän oot siellä samalla nimimerkillä kun täälläkin.
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
J.Hollström
11.07.2007 09:08:18 (muokattu 11.07.2007 09:14:53)
Mites tämä nyt liittyy näihin skaboihin?

Liittyy siten näihin skaboihin, että jengi käyttää niitä esim. täällä jälkipyykkiosiossa kommentoidessaan, jotkut melkein joka lauseen perässä. Ota siinä sitten tolkkua vittuileeko ko. henkilö joka lauseen vai mikä ketunhäntä on kainalossa.

Jos se sattuu minua häritsemään, niin mainitsen siitä tänne.
velsa
11.07.2007 09:14:13 (muokattu 11.07.2007 10:49:25)

Liittyy siten näihin skaboihin, että jengi käyttää niitä esim. täällä jälkipyykkiosiossa kommentoidessaan, jotkut melkein joka lauseen perässä. Ota siinä sitten tolkkua vittuileeko ko. henkilö joka lauseen vai mikä ketunhäntä on kainalossa.

Jos settuu minua häritsemään, niin mainitsen siitä tänne.

ei mulla kyllä oo aihetta vittuilla kellekkään.....ihan vaan tiedoksi!!!!!!

EDIT! Korkeintaan kevyttä kenttäjäynää,se pitää mielen virkeänä ja kropan teräkunnossa!!
blaekie
11.07.2007 11:15:33 (muokattu 11.07.2007 11:22:47)

Sen verran täytyy osallistua keskusteluun , että pissispalstoilla ei varmaan ole näin paljon kiukuttelua, kuin täällä. (tähän valitse oma hymiö). Ja täällä sentään keskustelee pääsääntöisesti mun nähdäkseni aikuiset miehet.

Erikseen vielä hymiöistä: jo aikojen alusta, kun on ollut nettimaailmassa keskustelua, ja en tarkoita edes näitä uusia forumsoftia, kuten mnetin käyttämä softa, vaan jo muinaisissa news-palveluissa oli jonkinlainen netiketti, eli kun oli vähän tallennuskapasiteettia news-palvelimilla, toivottiin että mahdollisimman vähän tekstiä kirjoitettaisiin ja turhia lainauksia vältettäisiin. Tässä auttoi nimenomaan hymiöiden käyttö, kuvaamaan naamanilmeitä, ettei samaa "tunneilmaisua" tarvitsisi kirjoittaa erikseen, joka on myös hidasta. Samalla vältyttiin turhilta sekaannuksilta, kun tuli vähän vinkkiä onko kirjoittaja tosissaan, suuttunut, tai pilke silmänkulmassa.

EDIT: ja en tarkoita nyt pelkästään tätä hymiöhommaa. Sama koskee taustaininää, miksen saanut pisteitä jne .. Tosin jälkipyykkiketju on jälkipyykkiketju, ja ininät kuuluu tänne, mutta vähän vois rajoittaa.
Nii onkii ...
J.Hollström
11.07.2007 11:20:04 (muokattu 11.07.2007 11:21:22)
Ja täällä sentään keskustelee pääsääntöisesti mun nähdäkseni aikuiset miehet.

Mitä vanhempia ukkoja, sitä pissimäisempää menoa.

Joo, eiköhän tään hymiöhommelin puinti riittänyt nyt minun osalta. Tulipahan taas auottua päätä joutessaan.

Ei muuta kuin kitarat laulamaan. Ja velsalle terveiset, että soittosi on kelvannut minulle aina. Siitä ei ole paljoo varaa rueta päätään aukomaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)