half 29.06.2007 23:08:25 | |
---|
Mulla on 60-luvun Höfner, Telecaster mallinen. |
jarkko.ruponen 02.07.2007 10:57:44 | |
---|
Moi ! Fennicalta Abertinkadulta olen löytänyt mm. Mustangs´ien rautalanganvääntö DVD:n. Ja onhan Deke´s (Dickerson) Guitar Geek Festival DVD:kin aika mielenkiintoista kamaa. The StratPack Live in Consert DVD kannattaa myös tsekata. Ventures on tehnyt Japanin markkinoille muutaman DVD:n. Onhan tota puhdastakin rautalankaa ihan mukavasti varmaan parikymentä lättyä. Jarkko |
Kitarmän 03.07.2007 19:33:39 | |
---|
soitto lähtee sormenpäistä. Sormenpäiden, joiden peittona aidolla rautalankakitaristilla on vuosien kulutuksen tuoma millin paksuinen sarveiskudos, vasemmassa kädessä vahva barreehankanen, itse soittajan kropassa alkoholista pidättäytymällä eläen säilytetty MM-all-stars-maalivahdin hermosto, mielessä pettämätön nyanssien taju sekä vaadittava soolonirroituskyky ja kitarassa paksun kielisatsin antama tanakka äänimaailma, näin sitä ennen rautalankaa soitettiin. Voi olla että lisäksi oli vielä Voxin putkivahvistin, yleensä joku kaikulaitekin. Oli muuten niin hienosti sanottu että heitin sua plussalla..... |
Timi 04.07.2007 21:51:59 | |
---|
Hienosti soitettu tuo silhuetin tzydeemi!Tosin tunnin jälkeen vois sovitella narua kaulaan!Ei kestäis enempää! Kylmän viileesti! |
EP 04.07.2007 22:03:27 | |
---|
Hienosti soitettu tuo silhuetin tzydeemi!Tosin tunnin jälkeen vois sovitella narua kaulaan!Ei kestäis enempää! Näinpä, eipä tuota jaksa kovin kauaa kuunnella yhtäjaksoisesti.. |
Timi 04.07.2007 22:07:55 | |
---|
Minulla on mielessäni vaikka meittin kitaristin soolo-osuudet.Ne ei silleen ole tyypillisiä rautalanka sooloja.Melkein vois kuvitella sellaisia Stil got the blues tai Clapton juttuja.Dirlandaa ei onnaa!Miksiköhän yleisö kiinittää aina huomion kitaristiin? Kylmän viileesti! |
half 08.07.2007 16:40:30 | |
---|
Minulla on mielessäni vaikka meittin kitaristin soolo-osuudet.Ne ei silleen ole tyypillisiä rautalanka sooloja.Melkein vois kuvitella sellaisia Stil got the blues tai Clapton juttuja.Dirlandaa ei onnaa!Miksiköhän yleisö kiinittää aina huomion kitaristiin? Joo, mutta naiset basistiin. Rumpali taas yleensä ei edes näy peltiensä takaa. |
Ukko 08.07.2007 17:10:51 | |
---|
Minulla on mielessäni vaikka meittin kitaristin soolo-osuudet.Ne ei silleen ole tyypillisiä rautalanka sooloja.Melkein vois kuvitella sellaisia Stil got the blues tai Clapton juttuja.Dirlandaa ei onnaa!Miksiköhän yleisö kiinittää aina huomion kitaristiin? Koska kitaristi on kuningas :/ |
Jäärä 09.07.2007 19:54:17 | |
---|
Koska kitaristi on kuningas :/ Niin ja kitaristit on komeita ja niillä on iso jorma. Ja ihan helvetin mielenkiintoiset jutut. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
paice60 09.07.2007 19:54:48 | |
---|
Niin ja kitaristit on komeita ja niillä on iso jorma. Ja ihan helvetin mielenkiintoiset jutut. Se vitsipalsta on muualla. Vittu näitä hommia. |
Ukko 09.07.2007 20:17:15 | |
---|
Se vitsipalsta on muualla. Runpalit voi mennä muualle nypläämään pitsiä. Miehet puhuu nyt asiaa :/ |
Timi 09.07.2007 22:35:10 | |
---|
Niin ja kitaristit on komeita ja niillä on iso jorma. Ja ihan helvetin mielenkiintoiset jutut. Ai!Tunnetko sää miettin Tapsan? Kylmän viileesti! |
Timi 09.07.2007 22:37:45 | |
---|
Runpalit voi mennä muualle nypläämään pitsiä. Miehet puhuu nyt asiaa :/ Runpalistin ei pitsiä nyplää!Ne vasta tosimiehiä on,niillä on komppikin handussa ! Kylmän viileesti! |
paice60 09.07.2007 23:36:20 | |
---|
Runpalistin ei pitsiä nyplää!Ne vasta tosimiehiä on,niillä on komppikin handussa ! Siinäs kuulitte ja mehän ei valehdella koskaan niinkuin kitaristit. Vittu näitä hommia. |
Timi 10.07.2007 18:44:59 | |
---|
Siinäs kuulitte ja mehän ei valehdella koskaan niinkuin kitaristit. Nih!Ja Liimataiset. Kylmän viileesti! |
Jäärä 10.07.2007 19:07:14 | |
---|
Runpalistin ei pitsiä nyplää!Ne vasta tosimiehiä on,niillä on komppikin handussa ! Mä saatan arvata, mitä niillä on sitten toisessa kädessä! Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Timi 10.07.2007 20:12:28 | |
---|
Mä saatan arvata, mitä niillä on sitten toisessa kädessä! Kapula tiätty!Sellainen kova. Kylmän viileesti! |
Jäärä 10.07.2007 20:15:56 | |
---|
No se on hyvä, että voi rumpalit sitten muistella sitä kovuutta. Kapulakin on vielä sopivasti yhtä hoikka. Jaahans, tarttee lähteä mullan levitykseen. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
No se on hyvä, että voi rumpalit sitten muistella sitä kovuutta. Kapulakin on vielä sopivasti yhtä hoikka. Jaahans, tarttee lähteä mullan levitykseen. Runputtajilla kapula on kova hautaan saakka! Kylmän viileesti! |
paice60 10.07.2007 23:06:52 | |
---|
Runputtajilla kapula on kova hautaan saakka! Niinonkiin. Vittu näitä hommia. |