Flashboy 20.01.2004 17:19:48 | |
---|
pnkohan kenelläkään omistuksesta kyseitä kitaraa? Tällaiseen olen mieltynyt ja aion sen myös rakentaa. Kuka olisi ystävällinen ja piirtäisi minulle bodyn ääriviivat paperille niin voisin homman aloittaa? |
nothingnes 20.01.2004 17:35:12 | |
---|
meinaakko tollasta ku mulla on oma kuvana? |
Flashboy 21.01.2004 14:58:03 | |
---|
meinaakko tollasta ku mulla on oma kuvana? just tollasta tarkotin...onnistuisko sun piirtää mulle siitä malli? |
nothingnes 21.01.2004 18:04:51 | |
---|
no miksi et ite piirrä. ei pitäis olla kovin vaikeeta suurennat vaan tota kuvaa siis jos haluut vaan ton muodon kopsata. hyvä maku sulla muuten mut jos ite rakentasin ni tekisin ton ekon ku mulla on avataris. |
Flashboy 21.01.2004 19:32:45 | |
---|
siitä varmaan tulis tarkempi ku piirtäis kitaraa sapluunana käyttäen.Korvaan kyllä sinulle vaivan näkösi. missäs päin asustelet? Jos et kovin kaukana Lahdesta niin voisin tietysti tulla itekin sen piirtään jos se vaan sopii. no miksi et ite piirrä. ei pitäis olla kovin vaikeeta suurennat vaan tota kuvaa siis jos haluut vaan ton muodon kopsata. hyvä maku sulla muuten mut jos ite rakentasin ni tekisin ton ekon ku mulla on avataris. |
nothingnes 21.01.2004 19:33:53 | |
---|
ei katos ku piirtäsin muuten kyllä mut ku toi ei ole mun kitarasta toi kuva |
ei katos ku piirtäsin muuten kyllä mut ku toi ei ole mun kitarasta toi kuva täytyy koettaa sitten kuvasta suurentaen. Kiitos sinulle. |
vrajala 22.01.2004 12:59:25 | |
---|
Tossa kuvasta suurentamisessa auttaa paljon, jos tietää kopan pituuden ja leveyden. Kitaran skaalan mukaan kuvaa voi myös ... öö ... skaalata, mutta lopputulos ei ole yhtä luotettava. Mulla esimerkiksi oli taannoin aika paljon pelaamista ML:n kuvien kanssa. Vaan jos pidät muodosta etkä ole turhan tarkka juuri alkuperäisten mittojen suhteen, niin sitten kannattaa tehdä siitä rungosta itsellesi sopivan kokoinen. Yllättävää sinänsä... Juu, varmast näi, mää kysyi? |