samustis 20.01.2004 23:29:53 | |
---|
On tässä tullut taisteltua jo hetken tämän parivaljakon kanssa. Behringerin suomenkieliset ohjeet osoittaituivat melko turhiksi ja kun ei itseltäkään vielä löydy kokemusta näistä midikontrollereista alkaa jo pelien seinille heittäminen olla lähellä.. Eli asiasta enemmän perillä olevat laitatteko vähän paremmat ohjeet soundien ohjelmoimiseen + muuhun tarvittavaan. |
Rantsu 21.01.2004 09:50:14 (muokattu 21.01.2004 09:52:52) | |
---|
---alkaa jo pelien seinille heittäminen olla lähellä.. No niin oli mullakin, kunnes hokasin, että suomenkieliset ohjeet olivat varmaan johonkin vanhempaan softaversioon eivätkä pitäneet ollenkaan paikkansa. Eli englanninkielinen ohje vain esille, sen avulla pitäisi ohjelmoimisen onnistua. Suomi soittaa humppaa. |
_mane 21.01.2004 17:38:13 | |
---|
Soundien ohjelmointi menee näin: 1. Painat sen muistipaikan nappulaa mihin haluat ohjelmoida kyseisen soundinvaihdon. 2.Sitten sitä Down-nappulaa pohajassa sen 2,5 sek. 3. Nyt pitäis palaa vihreä valo. Paina entteriä. 4.Sitten painat nappulaa numero 1, että sen valo alkaa vilkkua. 5.Nyt annat sen soundin numeron, joka näkyy sen soundin kohdalla Tritoneissa! HUOM. Joudut antamaan yhden arvon suuremman numeron, koska Triton LE:n soundit alkavat numerosta 000 jä päättyvät 126:een (Behringer väliltä 001-127). Sen jälkeen paina Entteriä. 6. Nyt poistut valikosta painamalla sitä Down:ia väh sen 2,5 sek. Nyt pitäisi toimia se soundinvahto! Siitä pirullinen tuo Behringer, että sille ei ole luotu sellaisia komentoja, joilla voisi vaihtaa pankkia...vai onko? Jos joku tietää, kertokoon! Niinkö luulet? |
Kas, toimiihan se. Kiitosta :) - onkos se teidän musiikkivideo jo valmis?
- joo, saatin se just leikeltyä, tuli kyllä vähintäänkin mielettömän loistava
- jaahas, sen mä osasin arvata ku teidän rumpali lähti eilen autokoulusta viikate kädessä :D |
_mane 22.01.2004 15:50:06 | |
---|
Kas, toimiihan se. Kiitosta :) Eipä mitään, oli ilo auttaa! :D Mä voin vielä laittaa tänne vaikka noiden pedaalejen ohjelmoinnin vaikka voluspeduiksi, jos mulla olis enemmän aikaa.... Niinkö luulet? |