Aihe: Tanssi Keikan Kömmähdykset!
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19 20 21
artope
26.02.2007 09:49:08

Ja tästä kömmähti mahdollisesti... jos ehdin...

talu kolmesataaaaa....
"pannaanks menee, vai mennääks baariin"
lotjauuno
28.02.2007 12:10:00
Lähdin keikalle..............
vanhami
09.07.2007 08:16:35
Pitkästä aikaa sai taas nauraa ihan turpa ruvella.

Vedettiin vika biisinä final countdown ja justiin biisin alussa kitaristilla tapahtuu jotain siellä surinapurkkien johtoviidakossa, Rutinaa rätinää ja välillä pari ääntä.

Perse pystyssä äkkiä raplaamaan sinne lattialle
Laulaa aina fraasit ja taas raplaamaan.

Sitten se ottaa mikin ja lähtee siirtämään skitan piuhaa selän takana olevalle vahvistimelle, yhä laulaen siis.

Piuha takertuu mikkitelineeseen, joka kaatuu. Piuha jumii kitaratelineeseen ja loppuu metriä ennen maalia, eli siis sitä vahvistinta.

Ääri ulottuvuuksiaan hakien yrittää vielä raplata samalla städäriä ja laulaa. Välisoitto pelastaa tilanteen, jossa kitaristi saa piuhan kiinni vahvistimeen suoraan. Nupit kaakkoon ja se kunnon hevitilutussoolo rautalankasaundilla. Mikki kouraan ja loput fraasit perään.

Basistin ja rumpalin kanssa naurettiin sille ihan linkkuveittenä.

Mutta parasta oli, että juhlaväki ei huomannut eikä tajunnut mitään. Lähes koko biisin soitettiin triona.
artope
09.07.2007 08:34:36

Mutta parasta oli, että juhlaväki ei huomannut eikä tajunnut mitään. Lähes koko biisin soitettiin triona.

Tähän vois sanoa, että ammattimaisuutta ja rutiinia kommelluksen keskellä... :)
"Yöllä myrsky alkaa..."
Sertzo S
09.07.2007 09:02:22 (muokattu 09.07.2007 09:05:34)
Pitkästä aikaa sai taas nauraa ihan turpa ruvella.

Vedettiin vika biisinä final countdown ja justiin biisin alussa kitaristilla tapahtuu jotain siellä surinapurkkien johtoviidakossa, Rutinaa rätinää ja välillä pari ääntä.

Perse pystyssä äkkiä raplaamaan sinne lattialle
Laulaa aina fraasit ja taas raplaamaan.

Sitten se ottaa mikin ja lähtee siirtämään skitan piuhaa selän takana olevalle vahvistimelle, yhä laulaen siis.

Piuha takertuu mikkitelineeseen, joka kaatuu. Piuha jumii kitaratelineeseen ja loppuu metriä ennen maalia, eli siis sitä vahvistinta.

Ääri ulottuvuuksiaan hakien yrittää vielä raplata samalla städäriä ja laulaa. Välisoitto pelastaa tilanteen, jossa kitaristi saa piuhan kiinni vahvistimeen suoraan. Nupit kaakkoon ja se kunnon hevitilutussoolo rautalankasaundilla. Mikki kouraan ja loput fraasit perään.

Basistin ja rumpalin kanssa naurettiin sille ihan linkkuveittenä.

Millä soundilla vedit midikurtulla tuon Final countdown-biisin välisoolon?
Vaatii laulajaltakin potkua ko. biisi viljalti.
vanhami
09.07.2007 09:26:33
Millä soundilla vedit midikurtulla tuon Final countdown-biisin välisoolon?
Vaatii laulajaltakin potkua ko. biisi viljalti.

Jaaha, se on tuolla E-50 kiippareissa muistaakseni joku Super Lead tai jotain sinne päin.

Kyllä siinä kitaristi saa vetää ihan pahka punaisena sormet sauhuten vielä vatkaa sitä rodeokomppia. Itehän siinä selviää helpolla, kun vetää muutaman kerran sen välisoiton ja sitte sellasta voimaa uhkuvaa viulumattoa alle vaan.
Lennu
09.07.2007 13:46:45

Jaaha, se on tuolla E-50 kiippareissa muistaakseni joku Super Lead tai jotain sinne päin.

Kyllä siinä kitaristi saa vetää ihan pahka punaisena sormet sauhuten vielä vatkaa sitä rodeokomppia. Itehän siinä selviää helpolla, kun vetää muutaman kerran sen välisoiton ja sitte sellasta voimaa uhkuvaa viulumattoa alle vaan.

Juu, se on kyllä hauska biisi vetää. Mä aina täppään sen soolon ihan överiksi, kun en osaa edes sitä orkkista, hyvin uppoo.
Ukko
09.07.2007 14:23:54

Juu, se on kyllä hauska biisi vetää. Mä aina täppään sen soolon ihan överiksi, kun en osaa edes sitä orkkista, hyvin uppoo.

Delayta vaan kunnolla joukkoon niin johan kuulostaa tilutukselta :)
Lennu
09.07.2007 15:06:57

Delayta vaan kunnolla joukkoon niin johan kuulostaa tilutukselta :)

Hoho, nimenomaan. Löysin yhen suoraan tiskistä nauhotetun keikkaversionkin :D Nauttikaa
http://www.himassa.net/biisit/Part7 … -seurahovi_live_Final_Countdown.mp3
Jäärä
09.07.2007 15:56:00
Hehe, menin itekin kyykkyyn.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Ukko
09.07.2007 16:52:26

Mutta delay jäi puuttumaan.
Lennu
09.07.2007 17:04:17

Mutta delay jäi puuttumaan.

No kun muistaakseni joku saatanan strobo lätkytti suoraan naamaan, niin en mä nähny mitään.
Sertzo S
09.07.2007 22:04:32

Ravintola Vuoksenhovissa vedettiin aikoinaan ko. ruotsalaisralli ja huutajana olin minä ja samalla vielä basson varressa.
Ravintolayleisö ja hovimestari eivät pitäneet ollenkaan mokomasta metelistä.
Akustiikan vika, sanon minä, vai mitä luulet Mika?
paice60
09.07.2007 23:35:29
No kun muistaakseni joku saatanan strobo lätkytti suoraan naamaan, niin en mä nähny mitään.

Ihan hyvän kuuloinen mutta vähän matala sävellaji, yleensä on vedetty alkuperäisistä.
Vittu näitä hommia.
Lennu
10.07.2007 02:16:36

Ihan hyvän kuuloinen mutta vähän matala sävellaji, yleensä on vedetty alkuperäisistä.

Voip olla, tuo on laulajan toivomuksesta laitettu C-mollista. Kokeiltiin kerran siitä aamollista ja joo ei kyllä. Kasarikollotus kun ei ole ihan Petrin leipälaji, se on enämpi perinteisemmän kanssa omillaan.
poppamies
10.07.2007 07:36:30

Ravintola Vuoksenhovissa vedettiin aikoinaan ko. ruotsalaisralli ja huutajana olin minä ja samalla vielä basson varressa.
Ravintolayleisö ja hovimestari eivät pitäneet ollenkaan mokomasta metelistä.
Akustiikan vika, sanon minä, vai mitä luulet Mika?

Todennäköisesti vain liikaa balanssia.
G strings are for strippers!
Sertzo S
10.07.2007 07:38:34
Liikaa akustiikkaa jo noita muitakin enemmän kuin tarpeeksi.
riff
12.07.2007 23:09:02
Nupit kaakkoon ja se kunnon hevitilutussoolo rautalankasaundilla.

Rautalankasoundilla??!!! Ei oo todellista...:'-(
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
baron
13.07.2007 09:58:24

Todennäköisesti vain liikaa balanssia.

Myös saundin kanssa pitää olla tarkkana, että sitä on sopivasti.
Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)