Aihe: Epiphone thunderbird sukeltaaa!!
1
Lazy Jay
09.07.2007 21:15:35
Jo moro kaikki tällä oivalla nelikielisellä soittavat..!!
Joo elikkä jossain joskus näin kun joku oli laittanu et sukeltaa tuo kyseinen soitin "Epiphone thunderbird", ja jollain oli joitakin kuviakin olemassa kuinka paljon kannattaisi siirtää noita tappeja mihin kanto hihna kiinitetään..

Jos jollain on niitä kuvia niin laittakaa tulemaan niin jamittelukin "ehkä" helpottuu!?
Kiitos
Seba
09.07.2007 21:56:10

Takaa ylös 10cm, ja edestä alas 10cm, ja kunnollinen nahkahihna. Asettuu syliinkin sitten niin että yltää soittamaan koko pitkää kaulaa :)
kouranka
09.07.2007 22:23:46

Nyt herkutellaa!
Antti K.
09.07.2007 22:42:49
Tämmöstä löytyy: http://www.lysator.liu.se/~wizkid/music/thunderbird_mod/

Tuossa lopussa mainitaan fiksu idea vaihtaa yksi kaulan kiinnitysruuveista pitempään ja laittaa siihen se hihnatappi. Säilyy "vintage-arvo"! :-)
Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa!
Seba
10.07.2007 00:01:20

Joo, ei tarvii odottaa kun 90 vuotta niin noilla on vintakearvoa sopivasti, minttikuntoisesta voi saada jo tuplahinnan mitä on siitä maksanut :)
Lazy Jay
10.07.2007 22:08:57
Perkele tässä lelussa on vissii yli painava kaula...Kannattimen paikka siirretty mut samaa se toistaa...,,puuh, Mut hyvä saundi lähtee..
Sensi
10.07.2007 22:20:43
Perkele tässä lelussa on vissii yli painava kaula...Kannattimen paikka siirretty mut samaa se toistaa...,,puuh, Mut hyvä saundi lähtee..

Kokeiles vielä paksummalla hihnalla? Mulla riitti se pelkästään tohon t-bird kopioon, vaikka siinä on kyllä rujoja jälkiä todistamassa, että siinä on kyseinen operaatio joskus tehty..*hyi*
Antti K.
10.07.2007 22:29:12
Kokeiles vielä paksummalla hihnalla? Mulla riitti se pelkästään tohon t-bird kopioon, vaikka siinä on kyllä rujoja jälkiä todistamassa, että siinä on kyseinen operaatio joskus tehty..*hyi*

Off topic, mutta ostin just männä viikolla Levy's paksun nahkahihnan hintaan 53e. Ei kun 40e maksoin. On kyllä todella hyvä hihna, vaikkei mulla bassot sukellakaan. Sisäpuolen nahka on ainakin uutuuttaan karhea, joten luulisi neck divenkin helpottuvan.
Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa!
Seba
12.07.2007 00:51:11

Joo ei mulla epi sukellellut edes orkkis tapeilla kun on 11cm leveä nahkaremmi.

Tappien siirto oli itselle lähinnä syliin asettumisjuttu.
Suoritin takatapin siirron gibsoniinkin kun tykkään yltää kaulan alkuun paremmin :)

Ei se aloillaan pysy millään turvavyöllä :)
Lazy Jay
26.07.2007 10:35:59
Ai perkele kun nyt on hyvä!!! :D Ostin kunnon nakha hihnan ja se toimii. Kuitenkin siirsin etummaista kannatin pidikettä kaulan alle, että isyuu paremmin syliin!!Lets play some rock!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)