Aihe: Motörhead!!
1 2 3 4 58 9 10 11 1264 65 66 67 68
Killed_By_Death
09.03.2007 15:21:30
Kyllä mun mielestä Motörhead olis kesällä tulossa, tai sitten syksyllä ihan omalle keikalle. ku Oulussa, Qstockissa Lemmy sano että tulevat ensvuonna (mun muistaakseni) ja Mikkey Dee sano vielä haastattelussaki että olisvat tulossa Suomeen 2007 =)
Toivotaan että tulevat!!! Pakko päästä todistamaan maailman _PARASTA_ bändiä livenä kolmannen kerran.!!!
Qstockin keikka oli kyllä parhautta!
Lemmy Kilmister
-Cale
09.03.2007 15:39:18
Onko kellään muulla Plugged In (vaimikäseoli?) livelevyä? Joskus pikkupoikana ostin sen kun kansi oli niin hurjan näköinen, Motörheadistä ikinä ollut kuullutkaan... Sillä levyllä ei kyllä loisteta ainakaan saundipuolella, vaikea kuunnella sitä kun ei tahdo oikein erottaa laulua eikä juuri mitään muutakaan.
Killed_By_Death
22.03.2007 08:50:06
Noniin, ei mennyt edelliseen kirjoitukseeni pitkään kun vastaus luki Motörheadin kotisivuilla!

MOTÖRHEAD SUOMEEN 28.7.2007!!! Seinäjoen Race & Rock Festareille!!!

KAIKKI PAIKALLE!!!
Lemmy Kilmister
Räkkipeli
22.03.2007 10:24:21
Noniin, ei mennyt edelliseen kirjoitukseeni pitkään kun vastaus luki Motörheadin kotisivuilla!

KAIKKI PAIKALLE!!!

PÖH! SEINÄJOELLE?! Sais tulla pääkaupunkiseudulle välillä!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Maardi
22.03.2007 11:08:58
Älkää kitiskö. Kyllä nyt MOTÖRHEADIN takia pitää olla valmis vähän reissaamaan, perkele.
Killed_By_Death
26.03.2007 10:27:29
Jepjep.. Pitihän se viimekski Lahdesta Ouluun matkustaa pelkästää MOTÖRHEADIN takia : )
Lemmy Kilmister
Sälski
08.07.2007 23:51:06

KAIKKI PAIKALLE!!!

Paikalla takuulla, Uriah Heep myös siel että varma reissu. perkele ekaa kertaa motörhead livenä! ah!
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
J.C
09.07.2007 14:35:57
Paikalla takuulla, Uriah Heep myös siel että varma reissu. perkele ekaa kertaa motörhead livenä! ah!

Varaudu sitten siihen, että kuulo on todella huono seuraavan viikona, ja keikan jälkeen et kuule mitään. On se aina niin hienoa nähdä Motörhead livenä :)
"NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92
Sälski
09.07.2007 18:54:23

Varaudu sitten siihen, että kuulo on todella huono seuraavan viikona, ja keikan jälkeen et kuule mitään. On se aina niin hienoa nähdä Motörhead livenä :)

en yleensä käytä korvatulppii mutta jos tosiaan motörhead on kovan maineensa veroinen ni taidanpas pistääkkin...
tietääkö kukaan mitä settii ne vetää?
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Gee-
11.07.2007 14:51:51

Vuosi sitten Qstockissa näin kyseisen bändin. Oli kyllä mieltä avartava kokemus. Kaiken kruunasi Lemmyn loistavat välispiikit. "In year 1983, when you guys weren't even born, we made an album called Another Perfect Day. And everybody hated it." ja perään vielä räkäinen nauru.
I spoke to god this morning and he don't like you.
papitsu
11.07.2007 16:36:15
Vuosi sitten Qstockissa näin kyseisen bändin. Oli kyllä mieltä avartava kokemus. Kaiken kruunasi Lemmyn loistavat välispiikit. "In year 1983, when you guys weren't even born, we made an album called Another Perfect Day. And everybody hated it." ja perään vielä räkäinen nauru.

Oli aivan mahtava keikka kyllä. Jäi vain hieman harmittamaan Whorehouse Bluesin jättäminen setistä juuri tuolla keikalla. Se olisi ollut hienoa kuulla livenä.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
aikavaikea
11.07.2007 16:45:49
"In year 1983, when you guys weren't even born, we made an album called Another Perfect Day. And everybody hated it."

Minäkin olin kamalan pettynyt siihen levyyn kun se ilmestyi ja kaikkihan sitä tosiaankin mollasi, mutta nykyään se alkaa jo kuulostaa ihan siedettävältä levyltä.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
DVD-SOITIN
11.07.2007 22:09:33
Minäkin olin kamalan pettynyt siihen levyyn kun se ilmestyi ja kaikkihan sitä tosiaankin mollasi, mutta nykyään se alkaa jo kuulostaa ihan siedettävältä levyltä.

No huh! Itse pidän Another Perfect Daysta paljon. Juuri viime yönä viimeksi kuuntelin. Hieno levy, jonka hienoin elementti on Robbon persoonallinen kitarointi.
Lemmy-45
24.07.2007 21:01:13
(tyhjää)
Räkkipeli
24.07.2007 21:32:38
http://www.imotorhead.com/index_flash.htm

Lisää keikkoja Suomeen!

JEEEHEHEHEHHEEEEEE VITTU HELSINKI!!! Päiväni ovat pelastetut!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Marquiesce
24.07.2007 23:30:54
Mitä helevettiä, ne tullee Teatriallekkin!! 13. joulukuuta.
Sälski
25.07.2007 00:03:26

http://www.imotorhead.com/index_flash.htm

Lisää keikkoja Suomeen!

Huhuhuhuhuh!!! Tää helpotti! rahat pääs yllättäen loppumaan joten en pääs vautiajoil... ah Kiitos!
WinterMad
25.07.2007 08:14:15
JES! Oulu @ Teatria! Siellä ollaan ellei ole K-18!
miten sovitatte "evil metal" -imagonne myötämielisyyteen kristinoppia kohtaan? vai onko kaikessa kyse vain humoristisessa perseilyssä, kuten suomihevin maailmassa usein on... - Evil Priden vieraskirja.
VR
25.07.2007 09:24:26
Jaa että semmöstä. Saapa nähdä tuleeko lähdettyä Helsingin suuntaan.
Everything is a OK! YNWA
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)