Flash 21.06.2007 15:19:14 | |
---|
Näitähän löytyy... Mike Campbell (Tom Petty, Johnny Cash yms.), loistava kitaristi, joka soittaa aina kappeleen ehdoilla. Tom Petty, loistava komppikitaristi. Nick Drake, loistava akustisen käskyttäjä. Bruce Springsteen, hyvä all-around kitaristi. Don Felder, Eaglesin aliarvostetuin kepittäjä. George Harrison, loistava slide ja rock'n'roll kitaristi. Allen Collins (Skynyrd) ja oikeestaan kaikki muutkin Skynyrd kitaristit 70-luvulta, kovia kaikki tyynni. Prince on kanssa kova kepittäjä, eikä lainkaan yliarvostettu ainakaan. En tiedä onko Neil Young aliarvostettu, mutta mainitaan nyt, onhan hemmo suosikkikitaristini. Kotimaisista vois mainita vaikka Hullu Heiskasen (Havana Black). Live Music Is Better! |
Elbura 28.06.2007 22:50:58 | |
---|
En tiedä, onko joku muu, tai jopa minä itse sanonut tämän jo aikaisemmin, mutta kylä se Släshä on myös. Niin yliarvostettu, että on jo aliarvostettu. Kova kitaristi imo |
trent 29.06.2007 00:36:23 (muokattu 29.06.2007 00:42:12) | |
---|
Ei-ihan-maailmankuuluista bändeistä nämä, mutta sanoisin että Kilven Aleksi Summe ja Altarian J-P Alanen ovat päteviä kavereita Kaikkea täytyy kokeilla. |
Sutela 30.06.2007 16:59:54 | |
---|
Yngwie Malmsteen. Jätkää dissataan ihan liikaa nykyään kun miettii miten paljon se on kitaramaailmaan vaikuttanut ja vienyt sitä eteenpäin. |
hullu_ukko 30.06.2007 18:22:35 | |
---|
Yngwie Malmsteen. Jätkää dissataan ihan liikaa nykyään kun miettii miten paljon se on kitaramaailmaan vaikuttanut ja vienyt sitä eteenpäin. Todella aliarvostettu kaveri on juu.. Kyllä herralla mun tietääkseni melkoisen vankka fanipohja on. Se, että porukka heittää Ynkkäläppää nettifoorumeilla tai muualla ei tee hänestä aliarvostettua :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
-Cale 30.06.2007 18:45:52 | |
---|
Todella aliarvostettu kaveri on juu.. Kyllä herralla mun tietääkseni melkoisen vankka fanipohja on. Se, että porukka heittää Ynkkäläppää nettifoorumeilla tai muualla ei tee hänestä aliarvostettua :) Näinpä. Kyllähän monet jotka hänestä heittävät läppääkin kunnioittavat miehen taitoja kitaroinnin saralla. Itse sanoisin että Rory Gallagher on melko aliarvostettu. Varsinkin bluesin saralla ehdottomasti yksi kovimmista, ellei kovin! |
SomethingWild 30.06.2007 21:11:04 | |
---|
Michael Romeo. Hakkaa mielestäni mennen tullen John Petruccin(vaikkakin myös hyvä soittaja, ehkä romeon neo-classinen tyyli on vaan enemmän mieleeni), jonka kanssa hänet yleensä kategorisoidaan samaan luokkaan. Turhan vähälle huomiolle mies ja hänen bändinsä on jäännyt. Ei oleee! |
Davos 09.07.2007 02:16:52 | |
---|
Neal Morse Ensinnäkin aivan uskomattoman hienoja sävellyksiä ja sanoituksia niin Spock's Beardissa, Transatlanticissa kuin soolourallaankin. Toisekseen, todella upeaa työskentelyä kitaran kanssa, tästä erinomaisena osoituksena vaikka Transatlanticin We All Need Some Lightin akustinen kitarasoolo: http://youtube.com/watch?v=sOOnGZ3AXYM Ehdottomasti yksi hienoimpia kitarasooloja! |
ReBeat 09.07.2007 06:15:42 (muokattu 09.07.2007 06:26:50) | |
---|
http://youtube.com/watch?v=sOOnGZ3AXYM Ehdottomasti yksi hienoimpia kitarasooloja! Mun mielestä tuossa soolon aikana näki tuon äijän naamasta että se ajatteli että sais vaan äkkiä tuon pakollisen paskan pois alta niin pääsis kertosäkeeseen takaisin ja lietsomaan yleisöä mukaan hoilaamaan. Toisaalta, biisi oli jo valmiiksi niin tylsä, että mitä siihen olisi enää soittanut. |
Mun mielestä tuossa soolon aikana näki tuon äijän naamasta että se ajatteli että sais vaan äkkiä tuon pakollisen paskan pois alta niin pääsis kertosäkeeseen takaisin ja lietsomaan yleisöä mukaan hoilaamaan. Toisaalta, biisi oli jo valmiiksi niin tylsä, että mitä siihen olisi enää soittanut. Tylsä? No, kukin tykkää mistä tykkää mutta ei tuo kyllä mitenkään tylsä biisi ollut minusta. Soolo oli justiin sellainen melodinen ja biisiä tukeva soolo mikä ei kikkaillut turhilla tekniikkapelleilyillä. Kertsi oli myös hyvä. Pidin. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Davos 09.07.2007 12:41:03 | |
---|
Mun mielestä tuossa soolon aikana näki tuon äijän naamasta että se ajatteli että sais vaan äkkiä tuon pakollisen paskan pois alta niin pääsis kertosäkeeseen takaisin ja lietsomaan yleisöä mukaan hoilaamaan. Toisaalta, biisi oli jo valmiiksi niin tylsä, että mitä siihen olisi enää soittanut. Makuasoita! :) Minusta tuo on yksi hienoimpia slovareita upeilla sanoituksilla, ja soolo tukee kappaletta upeasti ja on maltillinen ja melodinen. Harva kitaristi jaksaa soittaa tyylikkäitä sooloja sen päättömän shreddauksen sijasta. Morse jaksaa. |
Little Savage 11.07.2007 16:40:58 | |
---|
Yngwie Malmsteen. Jätkää dissataan ihan liikaa nykyään kun miettii miten paljon se on kitaramaailmaan vaikuttanut ja vienyt sitä eteenpäin. Aliarvostus johtuu siitä että jotkut yliarvostaa Ynkän taitoja ihan liikaa. Luulen mä. Tie jolla ei ole esteitä ei luultavasti johda mihinkään. |
losalvaros 11.07.2007 17:43:08 | |
---|
Minulle nyt ei tule muuta mieleen kuin Ritchie Blackmoren totaalinen dissaaminen jollain 100 parasta kitaristia-listalla, sijoitus jossain 55:n paikkeilla. Herra on kuitenkin vaikuttanut hevin syntyyn kaikkinen riffeineen ja sooloineen sekä innostanut monia nuoria kitaransoittoon. Blackmore on kieltämättä aika monelle esikuva, joillekin jopa enemmänkin. Kuitenkin mieheltä sitä taitoa ja ennen kaikkea sielua löytyy ja nuo ed. mainitut "uroteot" puhukoot puolestaan. Eivät ole musiikkitoimittajat tainneet Machine Headia ja Risingiä kuunnella. Eniten v*tutti kun Cobain oli viidentoista sakissa. Hyvää päivää. "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
apenaattori 11.07.2007 17:52:00 | |
---|
^ Ei kannata lukea niitä listoja, ei niistä tule muuta kuin pahalle päälle. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Tohtori Tonus 11.07.2007 18:58:59 | |
---|
Tuohon Cobain-juttuun on pakko puuttua, sillä herra on kuitenkin vaikuttanut grungen syntyyn kaikkinen riffeineen sekä innostanut monia nuoria kitaransoittoon. Mutta tuommoiset listat ovat todellakin ihan turhia, suorastaan typeriä. "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
Loijaa 11.07.2007 19:28:34 | |
---|
Minulle nyt ei tule muuta mieleen kuin Ritchie Blackmoren totaalinen dissaaminen jollain 100 parasta kitaristia-listalla, sijoitus jossain 55:n paikkeilla. Herra on kuitenkin vaikuttanut hevin syntyyn kaikkinen riffeineen ja sooloineen sekä innostanut monia nuoria kitaransoittoon. Blackmore on kieltämättä aika monelle esikuva, joillekin jopa enemmänkin. Kuitenkin mieheltä sitä taitoa ja ennen kaikkea sielua löytyy ja nuo ed. mainitut "uroteot" puhukoot puolestaan. Eivät ole musiikkitoimittajat tainneet Machine Headia ja Risingiä kuunnella Tämähän kertoo vain sen, kuinka huolimattomasti joitain ihmisiä palkataan musiikkilehtien toimittajiksi kirjoittamaan puuta heinää päivästä toiseen. Heavy Metal Thunder |
zombywoof 12.07.2007 00:26:47 | |
---|
Camelin Andrew Latimer tulee ekana mieleen. Tyylitajuista fiilistelyä. |
Stormbringer. 12.07.2007 19:06:14 | |
---|
Joe Satriani Metallica Gives You Heavy Baby! |
Hipelius 12.07.2007 19:54:28 | |
---|
Joe Satriani No eikä muuten ole. Minkä takia ihmisten pitää postailla tänne näitä Satrianeja, Laihoja ja Malmsteeneja, kun threadin otsikko on yksiselitteisesti "Aliarvostetut kitaristit"? Tätä Satrianiakin pidetään yleisesti eräänä kaikkien aikojen parhaimmista ja legendaarisimmista kitaristeista, joka sentään on opettanut Steve Vainkin soittamaan! Herätkääs nyt! http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
kid ego 12.07.2007 19:55:48 | |
---|
No eikä muuten ole. Minkä takia ihmisten pitää postailla tänne näitä Satrianeja, Laihoja ja Malmsteeneja, kun threadin otsikko on yksiselitteisesti "Aliarvostetut kitaristit"? Tätä Satrianiakin pidetään yleisesti eräänä kaikkien aikojen parhaimmista ja legendaarisimmista kitaristeista, joka sentään on opettanut Steve Vainkin soittamaan! Herätkääs nyt! Jep. Kaikki ei Satrianista tykkää, mutta kyllä se silti on usein paistatellut isojen, kansainvälisten kitaralehtien etusivulla, pokkaillut palkintoja ja ollut NAMM- yms. messuilla. Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen. |