Aihe: Mistä edullinen kova Les Paul laukku ?
1 2
sihvoh
21.01.2004 18:04:38
Otsikko kertonee kysymyksen, mutta hieman tarkentaen voisi vielä kysyä, minkälainen laukku sitten on hyvä, tuollainen originaali pyöreä, vai suorakaiteenmuotoinen ? Saako jostakin Suomessa Epiphone tai Tokai laukkuja ? Nuo olisivat nimittäin paljon halvempia kuin Gibsonin vastaava, mutta aika samannäköisiä.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Jäsen X
21.01.2004 19:14:13
Osta Thomannilta SKB:n keissi. Kitaranmuotoinen. Pomminvarma. Haisee kivalle sisältä. 99eur + postimaksu.
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Jäsen X
21.01.2004 19:14:37
Tai suomesta vastaava, hieman kalliimmalla.
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Karvanaama-Zakk
21.01.2004 21:55:45

Mulla on Suomesta ostettu Rockbag Les Paulille ja se maksoi vaan jotain 65euroa...Perjaatteessa kovalaukku missä on vain pehmusteet päällä ja pari taskua...
Nukkuminen on homojen hommaa...
Jäsen X
21.01.2004 22:14:12
hmm.. periaatteessa...
Jäsen X
21.01.2004 22:34:43
siis eikös rockbagit ollu näitä ns. "topattuja pusseja"? sellaseen en kyllä uskaltais kallimpaa kitaraa laittaa.
Olli S.
21.01.2004 22:36:41

siis eikös rockbagit ollu näitä ns. "topattuja pusseja"? sellaseen en kyllä uskaltais kallimpaa kitaraa laittaa.

Kyllä, mutta puhe oli Soft Light Caseista, mikä jäi tuossa yhdessä viestissä mainitsematta. Ne on todellakin käytännössä laukkuja pehmeällä päällyksellä.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
Volle
21.01.2004 22:40:05

Mulle ainakin kaupattiin sellaista rock bagia, joka oli laatikon muotoinen jostakin kovasta kevyestä aineesta tehty. Näyttää ulospäin vähän pehmeältä laukulta ehkäpä vetoketjun takia, mutta onkin kova. Myyjä sanoi, että uskaltaisi helposti seistä sellaisen päällä ja kyllä se oikein jämerältä tuntuikin. Hinta n. 60e. En tullut ostaneeksi, kun saatan saada kaverilta ihan virallisen kovan laukun halvalla, nuuka kun olen.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
gator
21.01.2004 22:51:51
Mistä niitä rockbagin kovia/pehmeitä laukkuja saa ostettua. Olen kyselly sikana tollasia ympäri suomee.
Volle
21.01.2004 22:54:19
Mistä niitä rockbagin kovia/pehmeitä laukkuja saa ostettua. Olen kyselly sikana tollasia ympäri suomee.

mulle kaupiteltiin tätä kuvailemani kaltaista laukkua Tampereella Tammelan torin laidalla Tammerpianossa. Siellä näytti olevan.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
Jäsen X
22.01.2004 08:44:09
Sanotaanko että uskaltaisin kyllä ajaa tän SKB:n päältä autolla vaikka siellä olis skitta inessä..
p130
22.01.2004 09:12:42

Ostin tässä vastikään Les Paulille "ihan kuin originaali" -laukun. Helkkarin hyvä ja tukeva. Ominaisuuksiltaan täysin Gibsonin laukkua vastaava ja ulkonäkökin lähes yksi yhteen lukuunottamatta "G" logoa. Satiinit ja kaikki ja hintaa oli pikku tinkaamisen jälkeen 90€.

Piru kun nyt ei muista valmistajaa, kome kirjainta kuitenkin (ei SKB).

Pitää tsekata mikä se oli, suosittelen ehdottomasti!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Kjukka
22.01.2004 09:14:39

Piru kun nyt ei muista valmistajaa, kome kirjainta kuitenkin (ei SKB).

TKL?
It breaks my heart again / To see that I'm so far away / From my dreams take me away / And save me from myself
Gypsy
22.01.2004 17:55:32
Jos se sun laukku TKL on niin se on ihan sama kun Gibsoneissa.
Painakaa vaan sitä miinusta
Invader
22.01.2004 18:05:17
Jos se sun laukku TKL on niin se on ihan sama kun Gibsoneissa.

Joo, näyttäisi tuossa Gibsonin laukussa lukevan sisällä jotta TKL, Made in Cänädä. Mistähän näitä TKL:iä saa? Vois ostaa toisen laukun jo valmiiksi seuraavaa lespaa varten :D
"I'm a Gibson guy 'till the end" - Zakk Wylde
p130
22.01.2004 18:19:31

CNB on merkki eli kai tämä jonkinlainen "kopio" on. En pikaisella googletuksella samanlaista löytänyt.

Kai näillä maahantuoja on kun kotimaisesta liikkestä ostin. Hinta/laatu kohdallaan!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Gypsy
22.01.2004 18:40:06 (muokattu 22.01.2004 18:40:38)
Joo, näyttäisi tuossa Gibsonin laukussa lukevan sisällä jotta TKL, Made in Cänädä. Mistähän näitä TKL:iä saa? Vois ostaa toisen laukun jo valmiiksi seuraavaa lespaa varten :D

Into Luthmannista muistaakseni ainakin, lähemmäs parisataa euroo maksaa.
Invader
22.01.2004 18:45:06
Into Luthmannista muistaakseni ainakin, lähemmäs parisataa euroo maksaa.

Jooh, luulin että tämä p130:n laukku oli TKL ja että jos 90e:lla saa niin pakkohan sellanen on hommata. Mutta ei näköjään ollutkaan...
"I'm a Gibson guy 'till the end" - Zakk Wylde
Gypsy
22.01.2004 19:14:32
Niin joo, Thomannillahan on jotain kovia laukkuja johonkin 50 euroon. Tais olla les paulillekkin sopiva.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)