Aihe: Boss ML-2
1 2
Faceless
08.07.2007 23:17:00
Elikkä onko kellään kokemuksia tosta bossin uudesta 'Metal core' pedaalista? Jossakin olen ääninäytteitä kuullut, eikä ole yhtään hassumpi ollut. Mutta kaikki kyseisen pedaalin omistajat, ja palikkaa käsitelleet, kertokaa kokemuksia. -Kiitos
Luotomeister
09.07.2007 00:09:24
Elikkä onko kellään kokemuksia tosta bossin uudesta 'Metal core' pedaalista? Jossakin olen ääninäytteitä kuullut, eikä ole yhtään hassumpi ollut. Mutta kaikki kyseisen pedaalin omistajat, ja palikkaa käsitelleet, kertokaa kokemuksia. -Kiitos

mulla on toi sain keskiviikkona ja on ihan sairaan hyvä mun zoomin kanssa. paljon parempi särö kun ilman pedaalia. sillä saa muuten ihan sellatteen bodomi särön ja sit sellatteen cannibal corpse särön eli hyvät säätö mahdollisuudet siinä. hintansa arvonen tuo pedaali :)
Luotomeister
09.07.2007 16:52:43
Itseä himottaisi tuo ostaa. Metal coresta on joku aiempikin threadi vissiin...

Kannattaa ostaa. et tule katumaan ostosta tai riippuen tietysti vahvistimestasi :) Minun zoomin kanssa tosi hyvä :) Kannattaa kokeilla myös MT-2 metal zonea. minun mielestäni tuo ML-2 on paljon parempi kun metal zone, mutta sehän on oma mielipiteeni :)
Guitar83
11.07.2007 18:42:12 (muokattu 11.07.2007 19:46:30)
Muutama päivä sitten tilasin tämmöisen palikan, kun siitä on kehuja paljon kuullut ja kun on parempi (murskaavampi) kitarasoundi ollut vähän hakusessa. Pari viikkoa takaperin ostin entiseltä bändikaverilta HH:n 400w 4x10" (tai 4x12") kaapin ja jonkun Marsun nupin (sain sen verran halvalla etten ole vielä tarkemmin niitä edes tutkinut), ja niillä pitäisi sitten Boss GT-6:n ja tuon ML-2:n avustuksella tykittää. Odotukset melko korkealla.

Harmittavasti tuo ML-2 ei taida ihan täksi viikoksi ehtiä, mutta ehkä ensi viikolla pääsee jakamaan tuntojaan laitteesta.

Edit. Lisättäkööt, että jos tämä ei auta, niin sitten lähtee LTD:stä mikit vaihtoon ja tilalle tulee EMG:n taistelijapari mallia 81 ja 85. Myös vire putoaa E:stä D:hen Jos sekään ei auta, niin piru vie, myyn kaikki ja siirryn kokopäiväisesti Korgin ääreen, koska silloin vika lienee jo käyttäjässä.
Sir Härö
11.07.2007 19:10:34
Kannattaa ostaa. et tule katumaan ostosta tai riippuen tietysti vahvistimestasi :) Minun zoomin kanssa tosi hyvä :) Kannattaa kokeilla myös MT-2 metal zonea. minun mielestäni tuo ML-2 on paljon parempi kun metal zone, mutta sehän on oma mielipiteeni :)

Joo. Olen kolme metal zonea omistanut. Se on ihan tuttu vehje...
Turpa kiinni ja kuuntele! "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
Faceless
11.07.2007 21:10:47
Muutama päivä sitten tilasin tämmöisen palikan

Joo, itsekkin haluaisin vähän rankempaa soundia. Ja luulen että tuosta saa irti myös semmosen perus, vähän kevyemmän särön. Omistan tällä hetkellä Boss gt-3 laitoksen, ja ajattelin, että jos tuosta metal coresta saa sen soundin mitä etsinkin, niin laitan gt-3:sen myyntiin.

Jos jollain on myynnissä kyseinen Bossin ML-2 pedaali, voisin ostaa pois!
KalleKala
09.08.2007 19:32:05
Nonii, äkkinäisyyttäni kerkesin jo aloittaa uuden threadin samasta asiasta joten jatkan täällä.

Elikkäs kysymys kuuluisi onko kellään tarkempaa tietoa miten tuo ML-2 eroaa tuosta MT-2:sta? Lähinnä soundillista eroa haen mutta myös eroavuudet säädöissä jne kiinnostavat millä tavoin soundia pystyy muokkaamaan. Ja musiikkityylinähän tietenkin mahdollisimman raskas metalli kuten olettaa sopiikin.
Pahaa huomenta kaikki
Faceless
09.08.2007 22:54:24
Nonii, äkkinäisyyttäni kerkesin jo aloittaa uuden threadin samasta asiasta joten jatkan täällä.

Elikkäs kysymys kuuluisi onko kellään tarkempaa tietoa miten tuo ML-2 eroaa tuosta MT-2:sta? Lähinnä soundillista eroa haen mutta myös eroavuudet säädöissä jne kiinnostavat millä tavoin soundia pystyy muokkaamaan. Ja musiikkityylinähän tietenkin mahdollisimman raskas metalli kuten olettaa sopiikin.

Tuo mt-2 on vissiin vähän "kevyempi" säröpuoleltaan. Ja tuosta kuvasta kun katsoo, niin jonkunlainen equalizer näyttäs olevan. ?

http://www.bosscorp.co.jp/products/en/MT-2/specs.html
H.Corruption
10.08.2007 02:08:16

Ensimmäinen on että ML-2 on digitaalinen ja särön määrä on MT-2 suurempi. Pedaalista lähtee helposti sellainen Cannibal Corpse-tyylinen rähinä, johon voi lisätä bassoa tai diskanttia mielensä mukaan. Omasta mielestä todella hyvä pedaali. Syö paristoa niin että verkkolaite on must.
duc
10.08.2007 07:24:18
Ensimmäinen on että ML-2 on digitaalinen ja särön määrä on MT-2 suurempi. Pedaalista lähtee helposti sellainen Cannibal Corpse-tyylinen rähinä, johon voi lisätä bassoa tai diskanttia mielensä mukaan. Omasta mielestä todella hyvä pedaali. Syö paristoa niin että verkkolaite on must.

Särön määrä on MT-2:lla suurempi vai MT-2:a suurempi? Käsittämätön lause...
KalleKala
10.08.2007 10:45:49

Itse ymmärsin että särön määrä tuolla Metal Corella suurempi kuin Metal Zonessa?
Pahaa huomenta kaikki
HeavyMachinery
10.08.2007 11:34:17

Itse ymmärsin että särön määrä tuolla Metal Corella suurempi kuin Metal Zonessa?

Voiko olla ? vai onko vain enemmän sirinää....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
McNulty
10.08.2007 11:41:14
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=149366&o=0&#p7565508

Tuolla on erään toisen jäsenen lainaus minun kommentista koskien ML-2 spedua ja nimenomaan verrattuna MT-2:n kanssa.
Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin!
KalleKala
10.08.2007 11:42:27
Voiko olla ? vai onko vain enemmän sirinää....

Sitäpä tässä juurikin tiedustelen :)
Pahaa huomenta kaikki
InYourFace90
10.08.2007 12:14:38
Sitäpä tässä juurikin tiedustelen :)

Kuka helvetti tarvitsee vielä enemmän säröä, kuin Zonessa?! ;)
Up The Irons!
H.Corruption
10.08.2007 12:51:53

Tais väsymys ja bisset tehdä tehtävänsä. Siis tarkoitin että särön määrä ML-2:lla on suurempi kuin MT-2:lla. Ainakin se kuulostaa siltä.
Painajaismainen
10.08.2007 12:58:26
Kuka helvetti tarvitsee vielä enemmän säröä, kuin Zonessa?! ;)

Ei se laatu, vaan se määrä... :)
Tässä tapauksessa pieni ei ole kaunista.
KalleKala
10.08.2007 13:07:34
Jooh taitaapa olla taas helpoin tehtävä kun menee itse ja testaa :)
Pahaa huomenta kaikki
Faceless
10.08.2007 13:19:41
Jooh taitaapa olla taas helpoin tehtävä kun menee itse ja testaa :)

Paras näin. Voisin melkeen itsekkin kävästä lähimmässä musaliikkeessä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)