Aihe: Särötintä hakusessa.
1
haggi goira
08.07.2007 21:43:27
Niin minulla olisi nyt uusi säröpedaalimen hankkiminen, kun tulin lukeneeksi että basso vahvistimen kautta saa kitaralla hyviä saundeja. Menin treenikämpälle ja otin behkun v-amp2 käteen ja laitoin sen basso vahvistimeen ja kitaraan kiinni, se kuullosti loistavalta korvaani ilman mitään efekti höpötyksiä, mutta hieman enemmän olisin kumminkin halunnut säröä, koska soitan esim. slayeriä niin ei tunnu vampin säröt riittävän ainakaan basso vahvistimen läpi eikä oikeastaan muutenkaan. Niin mikä olisi hyvä särötin tälläiseen mätön soittoon mutta kuteskin melko edullinen?
KurtCobain
08.07.2007 21:47:43
Digitech bad monkey. Itekkin oon ostamassa kyseistä peliä niin sillä saa pikkasen saundiin enemmän säröä ja tiukkuutta demppuksiin. Eikä hinta oo kun 40e thomannilla ja suomen markkinoilla varmaa n. 50e
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
haggi goira
08.07.2007 22:00:53
Mä oon aina luullun että se on joku blues särö:D, mutta onks ketkää muut soitellu sillei paljo bassovahvistimen läpi että ootteko minkälaisia soundeja saanu aikaseks?
Mutta pitää jossai testata tota bad monkeytä
Ziggy Bubba
08.07.2007 22:03:01 (muokattu 08.07.2007 22:05:15)

Ai ei V-Ampin säröt riitä? No huh, huh. Kyllä siitä lähtee aikas pirusti säröä, ei luulisi ainakaan sen määrä olevan ongelma. Kuuntelepa vaikka niitä Slayerin kitarasoundeja, varsinkaan vanhemmilla levyillä sitä säröä ei ole mitenkään älyttömästi. Liiallisella säröllä teet soundista pelkkää epäselvää mössöä.

E: Bad Monkey ei yksinään anna hirveän isoa säröä, mutta sitä voi mainiosti käyttää vahvarin/mallintajan särön kanssa. Tiukentaa usein soundia komeasti.
You said a' what now?
KurtCobain
08.07.2007 22:04:15
Mä oon aina luullun että se on joku blues särö:D, mutta onks ketkää muut soitellu sillei paljo bassovahvistimen läpi että ootteko minkälaisia soundeja saanu aikaseks?
Mutta pitää jossai testata tota bad monkeytä

Siis on toi bad monkey oikeestaa just sellanen blues särötin varmaan :D mut tarkotan siis et buustaa tota behkua tol bad monkeylla niin sit tulee paljon munakkaapi saundi ja tiukkuuttaa demppaukseen jne. muuta kivaa :D
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
haggi goira
08.07.2007 22:06:19
No siin ei tuu sillai yhtää lämpöö mukana se vaa V*TTU ku ei osaa selittää, haluun säröön lisää lämpöä tuo v-amppi kuulostaa sellaselta digitaaliselta sörsseliltä:D
Ziggy Bubba
08.07.2007 22:07:19

No siin ei tuu sillai yhtää lämpöö mukana se vaa V*TTU ku ei osaa selittää, haluun säröön lisää lämpöä tuo v-amppi kuulostaa sellaselta digitaaliselta sörsseliltä:D

Eikös tuo V-Amp ole tavallaan "digitaalinen sörsseli"?
You said a' what now?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)