mungiisi 06.07.2007 15:54:55 | |
---|
Mun mielestä tää nykyajan meininki on perseestä että levy vuotaa nettiin heti. Miksei siirryttäisi siihen ettei niitä promoja jaeltaisi ollenkaan, niin ei levytkään vuotaisi nettiin? |
kid ego 06.07.2007 15:57:35 (muokattu 06.07.2007 15:57:42) | |
---|
Mun mielestä tää nykyajan meininki on perseestä että levy vuotaa nettiin heti. Miksei siirryttäisi siihen ettei niitä promoja jaeltaisi ollenkaan, niin ei levytkään vuotaisi nettiin? Niin, en tiedä miksi kokopitkiä pitäisi promona jakaa. No ehkä sillä keinoin saa levyä kaupattua jälleenmyyjille ja hankittua keikkoja. Mutta tietenkin voisi jakaa myös pelkkiä promosinkkuja. Mä en bisnespuolta(kaan) ymmärrä niin en jaksa arvailla enempää. Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen. |
aivokuolio 06.07.2007 18:18:35 | |
---|
No katos perkule. Varovaisesti päätin kuunnella pari pätkää, kokonaista levyä odotan mutta nyt oli kiusaus liian suuri. Sana 'mahtipontisuus' on saanut uuden merkityksen, ja Amaranthin kertsi on wittu, paras! I've got soul but I'm not a soldier |
Hipelius 06.07.2007 18:45:30 | |
---|
The Poet And The Pendulum on aivan järkyttävän upea kappale :') http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Sutela 06.07.2007 20:51:41 | |
---|
Melkein ratkesin jo itekkin lataamaan ku luin näitä kommentteja :D |
mungiisi 06.07.2007 22:23:44 | |
---|
Senkin warettajat! |
Vainaja 07.07.2007 12:58:24 | |
---|
Siis voi hyvänen aika! mikä niitä jannuja oikeen vaivaa? Luulis heidän nyt ymmärtävän että kun annetaan promo käteen niin se tarkottaa sitä, että ole hyvä ja kuuntele tosta niin saat tausta tietoo siitä mistä artisti puhuu kun kysytään tulevasta levystä. Mut tuntuu sitlä että heille se meinaa jotain että ole hyvä upi nettiin vaan. Vaikka siitä levystä ei tarvi maksaa mitään niin se ei tarkota sitä että sitä sitten levitellään. Häpeäisivät! jotenkin toimittajilla tuntuu olevan valikoiva kuulo vähän kaiken suhteen. Calling Mr.Killjoy... |
carnation 07.07.2007 13:56:44 (muokattu 07.07.2007 13:56:56) | |
---|
...ja Amaranthin kertsi on wittu, paras! Eipä vissiin, tarttuu kuin liima ja pakko kuunnella uudestaan ja uudestaan. Holopainen on aika kingi säveltämään tällaisia. |
seppo69 08.07.2007 02:09:01 | |
---|
Senkin warettajat! No tottakai pojat/tytöt ostaa sen levyn myös. Siis sitte ku se ilmestyy. |
Hipelius 08.07.2007 13:10:08 | |
---|
No tottakai pojat/tytöt ostaa sen levyn myös. Siis sitte ku se ilmestyy. Juurikin näin. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
mailbag 08.07.2007 13:56:58 (muokattu 08.07.2007 13:57:43) | |
---|
minkätakia pitää valittaa siitä että jotkut warettaa promoversion? ne jotka muutenkin ostaa levyn, ostaa sen ku se myyntiin tulee.. iso osa NW:n warettajistakin näin tekee, mitä väliä? e. harmittaako teitä että joku kuulee levyn hetken aiemmin kuin te? voi voi |
mungiisi 08.07.2007 15:17:06 | |
---|
minkätakia pitää valittaa siitä että jotkut warettaa promoversion? ne jotka muutenkin ostaa levyn, ostaa sen ku se myyntiin tulee.. iso osa NW:n warettajistakin näin tekee, mitä väliä? e. harmittaako teitä että joku kuulee levyn hetken aiemmin kuin te? voi voi Ei minua itseäni harmita asia, mutta luulisi artistia itseään harmittavan asia. Kunnioitan heidän vaivannäköään ja kuuntelen levyn vasta kun olen sen kaupasta laillisesti ostanut. Kuvitteleppa omalle kohdallesi. |
DaKiller 08.07.2007 15:41:56 | |
---|
Ei minua itseäni harmita asia, mutta luulisi artistia itseään harmittavan asia. Kunnioitan heidän vaivannäköään ja kuuntelen levyn vasta kun olen sen kaupasta laillisesti ostanut. Kuvitteleppa omalle kohdallesi. Metallicahan kuuntelutti st. angeria toimittajilla. Jos haluaa sen pysyvän ihmisten korvilta piilossa niin sitä ei parane sitten lähetellä kenellekään. Jos haluaa pihistellä julkaisupäivään asti niin kyllähän se onnistuu. Ei sitä ole pakko promota. Promoahan sekin on jos piisit leviävät netissä ja ihmiset diggaavat, eikö? |
mungiisi 08.07.2007 15:45:11 | |
---|
Promoahan sekin on jos piisit leviävät netissä ja ihmiset diggaavat, eikö? Tottahan tämäkin kyllä on. Noh, eihän siihen nyt maailma kaadu. Itse silti pidän jännityksen yllä ja en kuuntele yhtäkään biisiä ennenkuin levyn saan ostettua ja pistän sen soimaan. |
DaKiller 08.07.2007 15:50:58 | |
---|
Tottahan tämäkin kyllä on. Noh, eihän siihen nyt maailma kaadu. Itse silti pidän jännityksen yllä ja en kuuntele yhtäkään biisiä ennenkuin levyn saan ostettua ja pistän sen soimaan. Itse innostuin noista NW:n kotisivun näytteistä. Aika vähälle jäänyt NW:n kuunteleminen ja syynä oli oikeastaan tuo oopperakiljunta, joka syrjäytti "laulun" kokonaan loppuvaiheessa. Nyt sopii odottaa jotain todella hyvää, kun se kiekuminen on poistunut. Tulee muuten pandora mieleen noista vokaaleista, nice. |
Itse innostuin noista NW:n kotisivun näytteistä. Aika vähälle jäänyt NW:n kuunteleminen ja syynä oli oikeastaan tuo oopperakiljunta, joka syrjäytti "laulun" kokonaan loppuvaiheessa. Nyt sopii odottaa jotain todella hyvää, kun se kiekuminen on poistunut. Mitä ihmettä? Nightwish levyillähän laulun suhteen on (Tarja Turusen aikana) käynyt nimenomaan päinvastoin. Ensimmäiset kolme levyä Angels Fall First, Oceanborn ja Wishmaster olivat nimenomaan pääosaksi sitä oopperatyyppistä kiekumista, ja samalla Tarja Turusen parasta suoritusta. Sen sijaan Century Childilla laulu muuttui hieman ironisesti enemmän tavalliseksi lauluksi ja Oncella tämä meni jopa vielä pidemmälle. Molemmista ajoista löytyy toki poikkeuksia toiseen suuntaan, mutta pääpainot ovat kyllä nimenomaan näin päin. Ironiseksi tämän teki juuri se, että Wishmasterin ja Century Childin välillä, sekä Century Childin ja Oncen välillä, Tarja Turunen taisi olla juuri eniten näissä klassisissa koulutuksissaan ja johonkin se oopperamainen tulkinta sitten tässä ohessa unohtui. No, onpa tämä emäntä joskus uhonnutkin, ettei loppuajasta halunnut tuhlata todellisia lahjojaan Nightwishiin. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: Megadeth, Black Sabbath ja Paradise Lost :: |
DaKiller 08.07.2007 22:34:19 | |
---|
Mitä ihmettä? Nightwish levyillähän laulun suhteen on (Tarja Turusen aikana) käynyt nimenomaan päinvastoin. Ensimmäiset kolme levyä Angels Fall First, Oceanborn ja Wishmaster olivat nimenomaan pääosaksi sitä oopperatyyppistä kiekumista, ja samalla Tarja Turusen parasta suoritusta. Sen sijaan Century Childilla laulu muuttui hieman ironisesti enemmän tavalliseksi lauluksi ja Oncella tämä meni jopa vielä pidemmälle. Molemmista ajoista löytyy toki poikkeuksia toiseen suuntaan, mutta pääpainot ovat kyllä nimenomaan näin päin. Ironiseksi tämän teki juuri se, että Wishmasterin ja Century Childin välillä, sekä Century Childin ja Oncen välillä, Tarja Turunen taisi olla juuri eniten näissä klassisissa koulutuksissaan ja johonkin se oopperamainen tulkinta sitten tässä ohessa unohtui. No, onpa tämä emäntä joskus uhonnutkin, ettei loppuajasta halunnut tuhlata todellisia lahjojaan Nightwishiin. Hmm, tämä oikeastaan selittää jo jotakin. Wishmaster on viimeinen lätty minkä ostin ja siinä häiritsi tuo liika oopperatulkinta. Century childia ja oncea olen kuitenkin kuunnellut jonkin verran enkä vain jaksanut innostua niistä. |
tatta 13.07.2007 12:55:03 | |
---|
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
Volante 13.07.2007 13:09:34 | |
---|
Kauheasti täällä porukkaa häiritsee, tai häiritsi, Tarjan oopperamainen tulkinta. Mun mielestä se oli just se minkä takia Nightwish alunperinkin erottui massasta, ja pidänkin edelleen eniten Oceanborn-lätystä jolla Tarjakin on mielestäni parhaimmmillaan. |
_m_ 13.07.2007 13:51:42 | |
---|
Kauheasti täällä porukkaa häiritsee, tai häiritsi, Tarjan oopperamainen tulkinta. Mun mielestä se oli just se minkä takia Nightwish alunperinkin erottui massasta, ja pidänkin edelleen eniten Oceanborn-lätystä jolla Tarjakin on mielestäni parhaimmmillaan. No niinhän se erottui, mutta onneksi nykyään musiikkinsa on sillä tasolla, että eipä tarvitse erottua karmivalla ulinalla massasta. Itselleni Once oli ensimmäinen kuunneltava lätty, ja tuosta uudesta vaikuttaisi tulevan pirun hyvä. Real metal for true bastards |