Aihe: Halpaa käytettyä bassoa
1
Stone
07.07.2007 19:02:55

Itse soittelen kitaraa ja vaimo innostui ajatuksesta, että jospa hänelle basso. Mikä jottei :) En tied'ä bassoista mitenkään paljon.. siis laadullisesti. Hirven halpa basso (vaikka käytetty) pitäisi joskus hankkia.. budjetti esim. 100-150 e. Mitä tällaisella budjetilla voisi ajatella käytettynä?
"Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua."
Zarmo
07.07.2007 19:29:23

Itse soittelen kitaraa ja vaimo innostui ajatuksesta, että jospa hänelle basso. Mikä jottei :) En tied'ä bassoista mitenkään paljon.. siis laadullisesti. Hirven halpa basso (vaikka käytetty) pitäisi joskus hankkia.. budjetti esim. 100-150 e. Mitä tällaisella budjetilla voisi ajatella käytettynä?

Kyllähän tuolla käytettyjä saa, ihan soittopelejäkin. Kokeilemalla selviää, onko käypä. Ei ne halpismerkit toisistaan niin eroja. Yamaha, Ibanez, Squier... lista on pitkä
We hope that your rules and wisdom choke you
Vapinamonologeja
Samu S.
07.07.2007 21:24:54
Ei ne halpismerkit toisistaan niin eroja. Yamaha, Ibanez, Squier... lista on pitkä

Yhdyn Zarmoon. Tuoreempi halpiskama on joka tapauksessa todennäkösesti tehty samalla tehtaalla, eikä ton hintaluokan peleissä mitään ratkaisevia eroja ole. Jos kaula ei ole propellilla ja sähköt toimii niin satku tassuun, uudet kielet kiinni, säädöt kohdilleen ja soittamaan.

Välillä vähän hirvittää nämä nykyiset halpasoittimet, itselläkin käynyt muutama aika muikea peli. Kiinan poika väsää paikoitellen kovia pelejä, korealaisesta puhumattakaan...
Ei se siitä! last.fm
blessed
07.07.2007 22:52:20

Vähän reilulla 200e (200-250) saa jo ainakin ihan luotettavia iboja (esim sr400) käytettynä. Jos ostaa 100-150e niin kannattanee testata ja ottaa testaukseen joku bassoista jonkun verran tietävä mukaan, niin voi saada ihan ok pelin silläkin budjetilla, kun niissä se laatu tuppaa vaihtelemaan todella rankasti. Eipä mulla sitten muuta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)