hollmi-5 06.07.2007 22:32:24 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
K.Suninen 07.07.2007 10:46:48 | |
---|
Musiikillisesti täyttä paskaa. Senkö takia pitäisi hypätä katolta? En viitsi. Makuasioita. |
Roberto 07.07.2007 11:35:56 | |
---|
Musiikillisesti täyttä paskaa. Mitvit, hyvinhän noi vetää. Eikai jollain rumpuwänkkäys-dvd:llä mitään musaa oo ennenkään ollu. |
hollmi-5 07.07.2007 14:40:50 | |
---|
Eikai jollain rumpuwänkkäys-dvd:llä mitään musaa oo ennenkään ollu. Ota nyt joku ikivanha Gaddin tai Porcaron rumpuvideo/DVD ja katso sieltä, miten musikaalista soittoa on pelkillä rummuillakin mahdollista tehdä. Jos ilmaisu on pelkkää peltien paiskomista ja mahdollisimman nopeaa soittoa, ei minulle ole sillä mitään annettavaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Roberto 07.07.2007 14:56:02 | |
---|
Ota nyt joku ikivanha Gaddin tai Porcaron rumpuvideo/DVD ja katso sieltä, miten musikaalista soittoa on pelkillä rummuillakin mahdollista tehdä. Ota nyt se pää sieltä kasariämpäristä, ne sun sankareiden rumpuvideot on ihan yhtä tulehtuneita kun mitkä tahansa muutkin. Sitäpaitsi joku Max Roach pyyhkii nenää kaikilla jos musikaalisesta rumpaloinnista on kyse. Jos ilmaisu on pelkkää peltien paiskomista ja mahdollisimman nopeaa soittoa, ei minulle ole sillä mitään annettavaa. Mut jollekin muulle voi olla. Toi Bruner Jr. on ainakin ihan järjettömän kova, samoin kuin faijansa. http://www.drummerworld.com/Videos/mdronaldbruner.html |
joravuo 07.07.2007 15:11:37 | |
---|
"We've done four already but now we're steady
and then they went: One, two, three, four" |
hollmi-5 07.07.2007 16:17:50 | |
---|
Ota nyt se pää sieltä kasariämpäristä, ne sun sankareiden rumpuvideot on ihan yhtä tulehtuneita kun mitkä tahansa muutkin. Niin sinun mielestäsi. Kunhan itse opit soittamaan rumpuja, niin ehkä ymmärrät, mitä tarkoitan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
K.Suninen 07.07.2007 16:28:25 (muokattu 07.07.2007 16:38:36) | |
---|
Mut jollekin muulle voi olla. Toi Bruner Jr. on ainakin ihan järjettömän kova, samoin kuin faijansa. http://www.drummerworld.com/Videos/mdronaldbruner.html Mäki tykkään tosi paljo tosta pätkästä. Sillä on raakaa poweria ja tempperamettia tossa menossa. Suomessa lentäis niskaperseotteella bändistä veks heti jos tollasia munakokkeleita pistelis, mutta tommosessa genressä ja tossa biisissä mun mielestä se vaan toimii ihan hyvin noin. Itse oon kattellu nyt puolisen vuotta tiiviisti noita gospelchopseja sun muita vastaavia.. Aluks se tuntu ihan tyhjänpäiväseltä riehumiselta, mutta nyt ku niitä on tottunu kuunteleen ja katteleen, niin ei vois ees kuvitella niitä biisejä ja juttuja ilman älytöntä tykittämistä..Makuasioita. Taas |
K.Suninen 07.07.2007 16:28:52 (muokattu 07.07.2007 16:29:23) | |
---|
sori tupla |
Epämuusikko 07.07.2007 17:37:44 (muokattu 07.07.2007 18:26:35) | |
---|
Niin sinun mielestäsi. Kunhan itse opit soittamaan rumpuja, niin ehkä ymmärrät, mitä tarkoitan. Jos tuhannen pöllyissä oleva Gadd joka mämmää sen yhden lopetuksen siinäkin ajan kultaamassa videossa, jossa jazzpianistilla oli näön vuoksi pilluparta ja baskeri on jotenkin parempaa opetus- ja/tai ihastelumateriaalia niin ihan miten vaan. Soitannollisia vinkkejä voi saada vaikka vessan seinästä. Musiikki on erikseen. Ei itselläkään tee aina mieli tiirailla sinänsä "väriköyhiä" tenttikirjoja, mutta kummasti ne asiat siellä on. Ja jos joku noista videoista haluaa noita myllyjä ja tornaadoja plokkailla (pitäis ehkä muutama....!) niin annetaan siihen oikeus. + Mikä biisi tuossa Bruner-pätkällä, kuka soitti alkuperäisen? Mulla on tuosta biisistä varmaan 12 versiota, joissa jokaisessa on omaa annettavaansa. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
DrmBug 07.07.2007 18:36:42 | |
---|
Musta noi gospelchops yms. shed-sessiot on hauskoja katsoa ja kuunnella. Ja eiköhän ne osaa ihan musiikinkin ehdoilla soittaa, mikäli tarve vaatii. Taitaa 90% nykypoppistarojen rumpaleista olla juuri gospelpiireistä lähtöisin... ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Epämuusikko 07.07.2007 20:05:30 | |
---|
Saatanan lujaa nuo soittaa, kyllä. Tässä Zoron DVD:tä katselen (namedrop never stop!), lähestymistapoja kaikki... "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Deino 07.07.2007 22:08:14 | |
---|
Jos tuhannen pöllyissä oleva Gadd joka mämmää sen yhden lopetuksen siinäkin ajan kultaamassa videossa, jossa jazzpianistilla oli näön vuoksi pilluparta ja baskeri on jotenkin parempaa opetus- ja/tai ihastelumateriaalia niin ihan miten vaan. Hohohoho! + Se on muuten helvetin hyvä video BTW. |
32-osat on vissiin muotia. Huomattu. Helvetin yksitoikkoista meininkiä, homma käy jo selväksi parissa tahdissa, niin miksi noita pitää tehdä kokonaisen DVD:n edestä. Saas nähä millon rantautuu Eurooppaan tuo ilmiö, kuten se, että kaikki setit pitää näyttää tältä http://muusikoiden.net/dyn/users/22550.jpg "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Deino 07.07.2007 22:22:50 | |
---|
|
hollmi-5 07.07.2007 23:44:23 | |
---|
Jos tuhannen pöllyissä oleva Gadd joka mämmää sen yhden lopetuksen siinäkin ajan kultaamassa videossa, jossa jazzpianistilla oli näön vuoksi pilluparta ja baskeri on jotenkin parempaa opetus- ja/tai ihastelumateriaalia niin ihan miten vaan. Mämmääkö Gadd yhden lopetuksen? Se on varmaan tosi surkea rumpali. Onko se vetänyt huumeita? Sitten se varmaan on tosi paska rumpali. Onko jazzpianistilla baskeri ja pilluparta? Sitten sekin varmaan tekee Gaddista ihan huonon rumpalin. Vai gospelrumpalit rulettaa maapallon rumpugenreä? Nyt mennään aika matalalla. Surkeimpia selityksiä koko muusikoiden netin palstalta alkaa tulla aika mukavasti. pankaa joku muukin lisää tätä, niin hölmöyden kiteytymä tiivistyy täydelliseksi idiotimiksi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
K.Suninen 08.07.2007 00:06:58 (muokattu 08.07.2007 00:09:47) | |
---|
Vai gospelrumpalit rulettaa maapallon rumpugenreä? Just oon miettiny tota juttua ja kieltämättä gospelrumpalit on tällä hetkellä nousevaa muotia rumpumaailmassa. Jostain syystä se on mun mielestä ihan parasta tällä hetkellä. Menenkin tästä reenaan taas aamulla 32-osafillejä. Kunpa se mun Thoomannilta tilaama rumpukonekin tulis nyt pian.. |
hollmi-5 08.07.2007 00:46:36 | |
---|
Menenkin tästä reenaan taas aamulla 32-osafillejä. Pääseekö sillä opiskelemaan arabialle tai sibikseen? Treenaisit musiikkia. Soundit, piuhat ja kajarit. |
K.Suninen 08.07.2007 01:01:32 | |
---|
Pääseekö sillä opiskelemaan arabialle tai sibikseen? Treenaisit musiikkia. Nyt on kesäloma :P voi treenata kaikkea turhaa |
Epämuusikko 08.07.2007 01:05:27 (muokattu 08.07.2007 02:04:40) | |
---|
Vai gospelrumpalit rulettaa maapallon rumpugenreä? Nyt mennään aika matalalla. Surkeimpia selityksiä koko muusikoiden netin palstalta alkaa tulla aika mukavasti. pankaa joku muukin lisää tätä, niin hölmöyden kiteytymä tiivistyy täydelliseksi idiotimiksi. ei tässä muuta kun peräänkuulutettiin opetusvideoiden musiikillista sisältöä (mitä se sitten onkaan rumpuyhteydessä), niin halusin vähän horjuttaa sen olemassaolon välttämättömyyttä, niin absurdilta kuin se kuulostaakin. Jos halutaan tuoda esille motorisia asioita niin so fuck. Gaddia ei ole dissattu missään vaiheessa, eikä myöskään gospelrumpaleita ole nostettu ylimmälle jalustalle. Mättöähän tuo on, eikä sovi ainakaan suomalaiseen kirkkoon, ainakaan osaan pohjanmaalla jylläävistä herätysliikkeistä. Ehdin onnekseni myös editoida pois yhden viittauksen Porcaron opetusvideoon, josta olisin tod. näk. myös saanut läjäpäin pyyhkeitä. Minkälaisia juttuja se Carlock viljelee omissa vähänkään enemmän tilaa vievissä filleissään?..... :P Tämän voimme tsekata 21. päivä, eikö vain? Nyt on kesäloma :P voi treenata kaikkea turhaa Aamen! Pääseekö sillä opiskelemaan sibikseen? ....näköjään! Tämä teksti ei edusta tasan sitä "arvomaailmaa" mitä itse tunnustan, mutta jos toista innostaa mustien miesten mättöfest niin antaa palaa vaan. t: kymmenes sääntö P.S. se biisihän oli Proto-Cosmos, Tony Williamsin alunperin tulkitsema. Mutta hänkin vissiin on *ilkeä kommentti tulossa ... paska rumpali *ilkeä kommentti meni jo*. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |