Exhausted 20.01.2004 12:33:38 | |
---|
Joo tuota mäkin ajattelin, ja morello vetää muuten ihan kädellä sivuttain mikkien kohalta, ei plekulla kun oon noit livei kattonu. aivan, koska hän pitää plektraa oikeassa kädessä ja rapsuttelee kieliä vasemmalla (oikeaa käyttää taas mikkien vaihteluun) |
Exhausted 20.01.2004 12:36:06 (muokattu 20.01.2004 13:13:37) | |
---|
No en ehkä niinkään vastusta RATMin näkemyksiä mut siinä oon samaa mieltä Pallistin kanssa että on aina vähän vaarallista että jotain RATMin kaltasia bändejä kuuntelee sällit jotka ei edes tajua kunnolla mistä ne puhuu joo, itseltä ainakin on sivistymättömänä ihmisenä menny se poliittinen sanoma ohi, mutta keskityinkin vaan siihen musiikkipuoleen. Mutta kyllä se vähän jälkeenpäinkatsoen nolottaa että esim. ostin yläasteikäisenä RATM-paidan jossa oli Che Guevaran kuva kun en oikein tiennyt minkä aatteiden takana seisoin sellaista pitäessäni :p |
salmivaara 20.01.2004 12:52:08 | |
---|
Niinpä, vaatteet on monien aatteet. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Reddie 20.01.2004 18:52:48 | |
---|
joo, itseltä ainakin on sivistymättömänä ihmisenä menny se poliittinen sanoma ohi, mutta keskityinkin vaan siihen musiikkipuoleen. Mutta kyllä se vähän jälkeenpäinkatsoen nolottaa että esim. ostin yläasteikäisenä RATM-paidan jossa oli Che Guevaran kuva kun en oikein tiennyt minkä aatteiden takana seisoin sellaista pitäessäni :p Joo tää oli vähän niinku just tätä mitä meinasin. Melkeen asiaan liittyen: Mulla oli tässä taannoin erittäni hauska keskustelu tunnustavan satanistin kanssa (itse olen ihan vankka kristitty) siitä kun sillä oli väärinpäin oleva risti kaulassa ja mä kysyin siltä että tieskö se että se on yleisesti ottaen saatananpalvonnan symboli. No sehän rupes huutaa ja raivoo mulle et "vitun idiootti se merkkaa aika paljon muutakin, kuten esim. Pietarin ristii". Jos Pietarin rististä puhutaan niin Pietari kuoli ristillä joka oli väärinpäin puollustaessaan uskoa, missä ei sinänsä mitään pahaa. Mutta toisaalta tässä tarkotuksessa väärinpäin oleva risti on taas kristillinen symboli. ;) Tarkkaa tarkkaa... Lopputulos oli et se satanisti mollas mut ihmiskunnan pohjasaastaksi eikä enää ottanut osaa tähän keskusteluun. Pointtini nyt kuitenkin siis oli se että en mäkään kanna hasalehtiä kaulassani kun pilvee vastustan. |
VÄKIPÄÄ 20.01.2004 20:22:52 | |
---|
Joo tää oli vähän niinku just tätä mitä meinasin. Melkeen asiaan liittyen: Mulla oli tässä taannoin erittäni hauska keskustelu tunnustavan satanistin kanssa (itse olen ihan vankka kristitty) siitä kun sillä oli väärinpäin oleva risti kaulassa ja mä kysyin siltä että tieskö se että se on yleisesti ottaen saatananpalvonnan symboli. Symbolin väärinpäin kääntäminen kuvaa vastakkaista. Risti väärinpäin kielii kristinuskun vastaisuudesta, sillä ei alunperin ollut mitään tekemistä saatanan kanssa, onhan saatana osa kristinuskoa. Asiaan liittyen: RATM piti yhtenä "tavaramerkkinään" USA:n lippua väärinpäin. Lippuahan ei saa häväistä esim. antamalla sen koskettaa maata, polttamalla tai kääntämällä se väärinpäin. Asialla on myös kaksoismerkitys RATM yhteydessä. USA:n lain mukaan lipun saa vetää salkoon väärinpäin hätämerkiksi! "Mä en tiiä mitä toi tarkottaa, mutta kyllä." -axeman |
Reddie 20.01.2004 20:42:51 | |
---|
Symbolin väärinpäin kääntäminen kuvaa vastakkaista. Risti väärinpäin kielii kristinuskun vastaisuudesta, sillä ei alunperin ollut mitään tekemistä saatanan kanssa, onhan saatana osa kristinuskoa. Totta toikin, mutta kyllä tässä varmaan tämmöinen nykyisyysnäkökulma pitää ottaa huomioon (väärinpäin oleva risti=saatananpalvonnan symboli) ja vähän yleistää. Jatkaakseni ym. esimerkkiäni en pitäisi hasalehteä kaulassani jos haluaisin tukea pilven lääkekäyttöä. Olipa muuten maailman huonoin esimerkki. Tosta väärinpäin olevan lipunkäytöstä, kuka oikeesti tietää tommosia juttuja?! Saako tolla oikeesti sitten apua? |
VÄKIPÄÄ 20.01.2004 20:54:04 | |
---|
Tosta väärinpäin olevan lipunkäytöstä, kuka oikeesti tietää tommosia juttuja?! Saako tolla oikeesti sitten apua? Luultavasti tän tietää merivartiosto jne... Jos laivan salkoon on vedetty Amerikan lippu väärinpäin, niin sielä on jotain hämminkiä jua ei ole muita viestitysmalleja.... En tiedä tarkkaan. Tämän luin vaan jostain jutusta jossa joku amerikkalainen meinasi saada sakkoja lipun väärinpäin pitämisestä, mutta eipäs saanutkaan kun asianajaja löysi tämän kohdan laista. "Mä en tiiä mitä toi tarkottaa, mutta kyllä." -axeman |
Poseurpete 20.01.2004 21:13:39 | |
---|
RATM:in poliittinen puoli oli mielestäni pelkkää plussaa kaikin puolin. Siinä oli sitä särmää mitä nyky lässy yhteiskunta ei ole ja antopahan monille teineille ajatuksen aihetta. I´m with stupid ---v |
VÄKIPÄÄ 20.01.2004 22:29:42 | |
---|
RATM:in poliittinen puoli oli mielestäni pelkkää plussaa kaikin puolin. Siinä oli sitä särmää mitä nyky lässy yhteiskunta ei ole ja antopahan monille teineille ajatuksen aihetta. Samaa mieltä! Yleensä kukaan pop ei uskalla olla poliittinen ja varsinkaan avoimesti "äärivasemmistoa" (Okei, okei... lähin termi minkä keksin ratmin meiningistä)! "Mä en tiiä mitä toi tarkottaa, mutta kyllä." -axeman |
Pallisti 21.01.2004 12:52:52 | |
---|
Paskanjauhajia he ovat. Suuret jutut ilman minkäänlaisia tekoja. Jos he ovat kerran jonkun fucking yhteisen hyvän kannalla, niin mikseivät he ole pistäneet miljooniaan jakoon? |
Reddie 21.01.2004 13:44:30 (muokattu 21.01.2004 13:45:12) | |
---|
Paskanjauhajia he ovat. Suuret jutut ilman minkäänlaisia tekoja. Jos he ovat kerran jonkun fucking yhteisen hyvän kannalla, niin mikseivät he ole pistäneet miljooniaan jakoon? No eihän se nyt ihan noinkaan ole... Rahojen jakamisesta en tiedä, mutta tekojahan jätkillä on tunnetusti takana vaikka kuinka paljon. Pojat on osallistunu ties mihin mielenosoituksiin, tilaisuuksiin, yms. ja järjestäneet ties mitä kalabaliikkia sinne sun tänne. |
Varaani 21.01.2004 13:48:20 | |
---|
Paskanjauhajia he ovat. Suuret jutut ilman minkäänlaisia tekoja. Jos he ovat kerran jonkun fucking yhteisen hyvän kannalla, niin mikseivät he ole pistäneet miljooniaan jakoon? Niin, ei kannattaisi puraista nilkkaa ennenkuin sitä on tutkinut. Kyllä tekoja on aika paljon, erityisesti Morellon ja Zachin toimesta. |
Exhausted 21.01.2004 14:45:47 | |
---|
ja vaikka Audioslave ei olekaan poliittinen bändi niin ainakin Morello on ollut aktiivisesti mukana vaikuttamassa edelleen |
zorro 21.01.2004 15:35:19 | |
---|
Paskanjauhajia he ovat. Suuret jutut ilman minkäänlaisia tekoja. Jos he ovat kerran jonkun fucking yhteisen hyvän kannalla, niin mikseivät he ole pistäneet miljooniaan jakoon? eikös ne just nimenomaan laita helvetin suuren osuuden tuloistaa hyväntekeväisyyteen. Ja käyvät sademetsissä vapaaehtoistyötä tekemässä. Tietääkö kukaan, että tuliko siitä seuraamuksia, ku nämä polttivat lavalla ameriikanlipun woodstock -99:ssä OSTETAAN: Digitech WH1 |
Pallisti 21.01.2004 15:40:16 | |
---|
okke, mutta kommunismi on pahasta :) |
Reddie 21.01.2004 15:58:00 | |
---|
okke, mutta kommunismi on pahasta :) Perkele! Kapitalisti!! Tuun mun vasaran ja sirpin kaa suolestaa sut! |
okke, mutta kommunismi on pahasta :) No en tiedä ovatko kommunisteja, pikemminkin vasemmistoa (tiedätkö eron?) ja kai anarkistisiakin vivahteita löytyy. Ja kapitalismin vastustajia, mikä nyt sinäänsä on hieman ristiriitaista tuolla alalla, mutta kuten aikaisemmin jo todettiin ei kaikki rahat ole jääneet vaan omaan käyttöön. "Mä en tiiä mitä toi tarkottaa, mutta kyllä." -axeman |
nahkalipsi 22.01.2004 15:20:02 | |
---|
Nii mä muistelisin et Zack lähti sen takia koska ei saanu musiikillaan sitä "vaikutusta" omii mielipiteisiinsä mitä halus sanoo. Eli just et porukka diggas enemmä musasta ku sen periaatteist tai jotai vitun rankka bändi oli roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Twist 23.01.2004 15:32:52 | |
---|
joo..täähän mua kiinnosti...tätä mä just kysyin...just...lopeteaan tähän. Y'all Wanta Single say fuck that fuck that... |