Ukko 07.07.2007 11:35:33 | |
---|
Mä en edes tiedä ketä sinne tulee, tuleeko kitaristi vai haitaristi, vai pasunisti tai säkkipillisti, treenattu tai edes sovittu mitä vedetään, ei olla yhtään, hauskaa saattaa piisata,HOHO! Jos sä oletkin siellä yksin kiippareiden kanssa. Hommassa on vähän seikkailun makua :) |
070707 kenellä tänään hääkeikka? Millä hinnalla? Tottahan tänään on hääkeikka. Kyselyjä tälle päivälle tuli aika tavalla. Normaalitaksalla mennään, vaikka pieni lypsäminen olisi voinut onnistuakin. Alkuperäiseen kysymykseen vastaus on, että noin joka neljäs tarjous johtaa buukkaukseen. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
half 07.07.2007 13:38:54 | |
---|
070707 kenellä tänään hääkeikka? Millä hinnalla? Vuoden eka ja ehkä viimeinenkin hääkeikka. Hinta kohdallaan. |
WanhaWetäjä 07.07.2007 14:41:07 | |
---|
Mut jos pitää valita onko kappaleesta pelkät nuotit, vai pelkkä äänite, nii tottakai se äänite sit vaan kehiin, niin saa kuvan biisistä, pelkillä pahveilla harvemmin teköö mitään. Sointulapun kirjoitus ei kuitenkaan kestä kenelläkään pitkään. Nyt pitää Hesanesaa kompata tässä kohtaa! Joo...mulla nyt oli sekin tossa että kun joutuu ne witun vasuribassot vetään ja transponoimaan ton kokonaisella alas, joutuu VÄHÄN miettiin mitä olennaista tollasesta orkesterisovituksesta pysty ylipäätään toteuttaan, ja kun on outo biisi, pakkohan se on kuulla, enkä mä tiennyt tossa kohtaa tuleeko keikalle kitaristi vai haitaristi...ja kun ei mulla ole luontoa tehä tota hommaa sekkarille, ja Casio-kaupoille on vielä reilu viikko aikaa, 15.7 saan Casio-ajokortin edellytämät 50 v täyteen,HOHO!Sitten aukeaa taivas ja vedellään jopa ilman käsiä!Painetaan vaan sitä playta...prkl!Ja netista kopsatut midifailit rules! No just selvis että keikalle tulee onneksi osaava haitaristi/kiipparisti, saa se vedellä noi tiluosastot sitte... Mutta se mitä vedetään, on vielä häävalsseja lukuunottamatta arvoitus... Ja IsoJussille sen verran että nää muutamat "täyte"keikat oon luvannut tehdä jo aikaa sitten, en mä noita hintoja sillon kysellyt, kun mun pääasiallinen liksa tulee laivakeikoista...ne tehdään mitä on luvattu, vaikka liksa ei olekkaan häävi! |
Ukko 07.07.2007 15:40:27 | |
---|
Nyt pitää Hesanesaa kompata tässä kohtaa! Jeps. Biisin kuuntelemalla saa sen paljon nopeammin soittokuntoon kuin lappuja tähystämällä. .....ja Casio-kaupoille on vielä reilu viikko aikaa, 15.7 saan Casio-ajokortin edellytämät 50 v täyteen Hah. Mulla tulee siis se Casio-kortti voimaan ensi torstaina. Täytyy yrittää pysyä pikku pölyssä siihen asti kun alkoi tuo mittava kahden viikon kesälomakin. |
Tankero 07.07.2007 16:09:43 | |
---|
Jeps. Biisin kuuntelemalla saa sen paljon nopeammin soittokuntoon kuin lappuja tähystämällä.
Hah. Mulla tulee siis se Casio-kortti voimaan ensi torstaina. Täytyy yrittää pysyä pikku pölyssä siihen asti kun alkoi tuo mittava kahden viikon kesälomakin. Kas, juniorit täällä kirjoittelee. Varmasti, vissiin. |
Ukko 07.07.2007 16:11:05 | |
---|
Kas, juniorit täällä kirjoittelee. Älä vaari hyvä nyt aloita. |
poppamies 07.07.2007 16:22:12 | |
---|
Kas, juniorit täällä kirjoittelee. Niinpä........ G strings are for strippers! |
Fuzzy Boner 07.07.2007 16:24:42 | |
---|
Mä kirjotin just laput Marc Cohn - True Companion. Tän illan häätanssi. Skannasin just. Kuka haluu. hehe |
EP 07.07.2007 17:21:43 | |
---|
..Joo...mulla nyt oli sekin tossa että kun joutuu ne witun vasuribassot vetään ja transponoimaan ton kokonaisella alas.. ..sais lailla kieltää! :/ ..joutuu VÄHÄN miettiin mitä olennaista tollasesta orkesterisovituksesta pysty ylipäätään toteuttaan, ja kun on outo biisi, pakkohan se on kuulla.. Nuotti riittää tempo- ja komppimerkinnöillä, tavallisissa tanssibiiseissä.. ..Mutta se mitä vedetään, on vielä häävalsseja lukuunottamatta arvoitus... Ja IsoJussille sen verran että nää muutamat "täyte"keikat oon luvannut tehdä jo aikaa sitten.. ..minen viitti tommosille enää lähteä itseäni "munaamaan" ja muita kiusaamaan! :( |
Ukko 07.07.2007 17:29:58 | |
---|
..sais lailla kieltää! :/ Nuotti riittää tempo- ja komppimerkinnöillä, tavallisissa tanssibiiseissä....minen viitti tommosille enää lähteä itseäni "munaamaan" ja muita kiusaamaan! :( Elli jäähylle kun se provoaa :/ |
Jäärä 07.07.2007 17:43:52 | |
---|
070707 kenellä tänään hääkeikka? Millä hinnalla? Juu, kohta lähden juhlapaikalle, kamat on jo siellä. Oon tän väliajan kotona lepäämässä. Pikkasen jyrisee, oliskohan kannattanut ottaa kamat irki verkosta prkl? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
isojussi 08.07.2007 05:16:47 | |
---|
... Mut jos pitää valita onko kappaleesta pelkät nuotit, vai pelkkä äänite, nii tottakai se äänite sit vaan kehiin, niin saa kuvan biisistä, pelkillä pahveilla harvemmin teköö mitään. Sointulapun kirjoitus ei kuitenkaan kestä kenelläkään pitkään. Komppaan - paitsi jos biisi on "melkein muistissa", niin helpoiten pääsee lapuilla etiäpäin - aineski tämmönen puukorva. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 08.07.2007 05:25:16 | |
---|
Ja IsoJussille sen verran että.....ne tehdään mitä on luvattu, vaikka liksa ei olekkaan häävi! Toi on kyllä juuri noin - en kinaa. Tänään oli muuten mulla jo aikas kohtuullinen työpäivä. Kokonaisaika kotoa poissa 19h 45min Josta ajamista about 3h 30min. Roudausta about 3h Soittoaika about 7h, jossa valissä sekä ohjelmasta että ylipyyhkäisseestä ukkosrintamasta johtuen muutama reilusti yli vartin paussi tehollista n. 5h Eli summana käkkimistä ja muuta hämmästelyä kuutisen tuntia. Mutta olipa kivat bileet taasen ja poikkeuksellisen hyvä sapuska. Harmi, että yskä ja pienoinen päänsärky vaivasivat. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 08.07.2007 05:27:21 | |
---|
..minen viitti tommosille enää lähteä itseäni "munaamaan" ja muita kiusaamaan! :( Höpön pöpön. Nyt en oo kohta pariin vuoteen tehny, kun oon ollu aina kiinni, kun on kysytty, mutta loppupelissä hauskaa ja opettavaista, kun ei tee liian otta rypyssä. Eikäkö olihan mulla viime kesänä yks rumpukeikka. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
artope 09.07.2007 12:38:15 | |
---|
070707 kenellä tänään hääkeikka? Millä hinnalla? Oltiin hääkeikalla, puolentoistatunnin matkan päässä (siis mulla). Aivan mainio hinta, maksoivat vielä hiukan ylimääräistä, jotta saatiin jaettua tasan. Häävalssina Alangon Elokuun häävalssi, mikä meni treeniin nähden (sounditsekkauksen aikana) hyvin. Ruoka oli hyvää tietenkin ja riittävästi. Ja juomaakin olis ollut saatavilla. Kovasti tuntui väki taas tykkäävän musasta, hassua.... Koko reissuun meni 13 tuntia. Tuota päivää kyseltiin varmaan vajaa kymmenkunta kertaa. "Yöllä myrsky alkaa..." |
ÄM 09.07.2007 16:01:17 | |
---|
070707 kenellä tänään hääkeikka? Millä hinnalla? Kitaristi perkule oli myyny viime kesän hinnalla. No saa pyytää seuraavaa myydessään erotuksen päälle. : ) Olipas aika poikkeuksellinen tapaus: Tultihin 19.00 paikalle (kamat kasattu jo päivällä), hyvissä ajoin ja parasmies tulee puheille, että on aikataulu aika reilusti edellä, että voitte aloittaa vaikka heti. Ensi silmäys saliin oli aika karu; muutamia ihmisiä parveilee sielä täällä, subbarin vieressä on vauvan sänky, jonka laidalle on ripustettu kuulosuojaimet. Morsian syöttää lasta siinä sängyn vierellä. Tuli vähän semmonen fiilis, että milläs nää nyt tästä bileiks käännetään. No onneksi siinä sitten huomasin, että väki olikin takapihalla ja juoma tuntui maistuvan. Hetken päästä, nerokkaasti salin puolelle sijoitettu, iso tupla jääkaappi avattiin, josta kolisi lattialle arviolta 5 lavaa kaljaa. Se toimi viimeistäänkin jäänmurtajana ja sai väen ymmärtämään, että kalja on tehty juotavaksi. Siitä ne sitten kasvoi pirun hyvät bileet, joissa oli myös helevetin hauskaa soittaa. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Begemoth 26.07.2007 13:18:41 | |
---|
HOHO!Sitten aukeaa taivas ja vedellään jopa ilman käsiä!Painetaan vaan sitä playta...prkl!Ja netista kopsatut midifailit rules! Son kuule valitettavan totta tuo midifaili-huiputus. Kerrankin tässä, kun Tallinnan linjalla oltiin... Kaverit leikki soittavansa, ja kattelin, että ei voi olla totta! Murheellista. Miten psykiikka voi kestää tommosta feikkaamista keikasta toiseen. Onko se maturiteettia ja alan ammattimiehen leimaa? OHOH! aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
KoskPaavo 26.07.2007 16:25:24 (muokattu 26.07.2007 16:26:02) | |
---|
Mäkin oon (ollut) soltonmies , midifileitten kanssa pelaaminen on jotenkin ainakin mulle raskasta puuhaa. Nyt kun olen alkanut muutamia biisejä haitarilla keikalla soittelemaan niin mielestäni nuo itsetehdyt taustat puolustaa jotenkin paikkaansa. 99 %:sesti käytän komppeja .Kyllä tuossakin (automaattisäestyshomma) ns. järjissään oleva soittaja alkaa etsimään haasteita. Mulle ainakin tuo oikeitten bassoäänien hakeminen (keinolla millä hyvänsä) siihen komppiin on antanut päänvaivaa ja harjoittelua. Vrt . esim "Toiset meistä" "Tallinnan illat" "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
jon lord 26.07.2007 19:03:36 | |
---|
Mä teen kaikki pohjat itse. Saa käännökset ,fillit sun muut niinkuin haluaa. Voi itse tehdä sellaisen sovituksen kun haluaa. Enemmänhän siinä on työtä mutta kivempi mun mielestä kun valmis komppi. COVS jäsen N.o 3 |