Minkäslaiset vehkeet tarttis olla että sais tuupattua oman vedon messiin kisaan? Tääki on varmaan miljoona kertaa kysytty ja vastattu, mut pankaas linkki. Kiitti!
Mä olen ollu ainaskin erittäin tyytyväinen tähän VOX Tonelabbiin...ja toimii aika mukavasti myös monen vahvistimenkin kanssa..tosin Marsun Super Dual Leed 2000 täys putki nupilla ja kahella 4x12 kaapilla en käytä mitään efektejä...siinä ei muuta tarvita... Cry Baby ainoostaan jos haluaa wahitella....(Zakk Wylde taitaa käyttää Bossin Chorus ja Overdrive pedaalia..Angus Young ei mitään..) Tosta kuulon heikkenemisestä täytyy todeta että monasti kyllä juuri noilla luureilla tulee kuuneltua llian kovaa ja moni on pilannut niillä kuulonsa...kun ei muita häiritse kovallakaan volyymilla... Mun tietääkseni näissä porukoissa ainaskin Kuha käyttää Tonelabbia...siinä on aika hyvät mallinnukset.........kuunteleppa Kuhan vetoja....
...tuolloin siellä oli myyjänä Frank Robson , ja se diggas meitä ihan sikana ;-) Juu muistan kyllä hyvin Robsonin nyrpeät ilmeet...ja senkin ajan kun siellä yläkerrassa oli enemmän myyjiä kuin asiakkaita...suurin osa myyjistä oli kai jonkunasteisia "nimimiehiä"
...If something's hard to do, then it's not worth doing...