Aihe: Aate
1
Incarnation
18.01.2004 10:42:56
En tiedä tulikohan vähän liikaa semmoset "perussuomalainen äijä"/"Suo, kuokka ja Jussi" sanat, mutta yritetään.

1
Ainoastaan palan maata sain
Vetisen, kituisen suon vain
Ojat kaivoin, viljat laitoin
Talonkin mäelle pystytin
Hetken tunsin mitä onni on

2
Nyt tulevat kaikkea vaatimaan
Sitä minkä rakensin, raivasin
Uhkauksin sitä minulta riistäin
Heidän lakinsa ei tänne yllä
Tarvittaessa taistelen kyllä

KERTSI
Olen päättänyt, tätä taloa en jätä
Ei ketään minua kodistani aja
Jos peltoni tuhkataan viljoineen
Jos taloni poltetaan muistoineen
Minä palan niiden mukana

3
Luulin olevani itse maani herra
Tein oman työni ja enemmänkin
Ei rehtiys enää mitään auta
Nyt minut suohon tarvotaan
siihen jonka vielä kerran saan

4
Tiedän minut piestään jossen lähde
Näen kuinka saan elukan kuoleman
En silti aio jätää elämäni työtä
Vaikka tänään kuolisinkin
sielu jättää, aate jää

KERTSI
Olen päättänyt, tätä taloa en jätä
Ei ketään minua kodistani aja
Jos peltoni tuhkataan viljoineen
Jos taloni poltetaan muistoineen
Minä palan niiden mukana
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Sa,kke
18.01.2004 12:35:28
Hyvää settii! Millasta melodiaa oot tähän ajatellu? Mun mielest tähän vois sopii sellanen ärhäkkä rock/punk soundi? Ehkä toi on vähän vanhahtava nykypäivään, mutta ei se kyllä mua ainakaan häirinny! Voisin kuunnella, jos tulis ulos!
Jäähyväiset aseille
Incarnation
18.01.2004 18:30:30
Hyvää settii! Millasta melodiaa oot tähän ajatellu? Mun mielest tähän vois sopii sellanen ärhäkkä rock/punk soundi? Ehkä toi on vähän vanhahtava nykypäivään, mutta ei se kyllä mua ainakaan häirinny! Voisin kuunnella, jos tulis ulos!

Ööh... Tämä on tarkoitus vetää rankalla mutta hitaalla metalli/hard rock-tyylillä. Tuskin pistetään sitä ensimmäiselle (seuraavalle) demollemme, mutta todennäköisesti toisen demon ilmestyttyä sitä saa kuulla.

Tsekatkaa myös toiset tekemäni lyriikat tältä samaiselta osastolta. Esiintyvät nimellä "Raha ja ryyppy".
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
tenpo
18.01.2004 22:17:58
KERTSI
...Ei ketään minua kodistani aja...

Eikö se olisi "ei KUKAAN minua kodistani aja". Rautiaisen Timon biisit tuli jostain syystä mieleen.
tilatkaa tytöt taksi.
Incarnation
18.01.2004 22:57:36
Rautiaisen Timon biisit tuli jostain syystä mieleen.

Juu ymmärrän kyllä miksi, sillä ollaanhan tässä samalla alueella liikkellä. Kyllä Timpankin sanoitukset paremmin tällaista äijä-meininkiä on pullollaan.
Vanalkar
19.01.2004 10:28:00
Viikate, viikate, viikate!
Ormurin Langi
Incarnation
19.01.2004 15:46:57
Viikate, viikate, viikate!

Mulla on muuten aukko sivistyksessä, sillä en ole KOSKAAN kuunnellut Viikatetta tai lukenut sanoituksia.
Vanalkar
20.01.2004 00:44:06
Mulla on muuten aukko sivistyksessä, sillä en ole KOSKAAN kuunnellut Viikatetta tai lukenut sanoituksia.

Noh eihän tuo olekaan 1:1 Viikatetta, vaan siellä täällä tekstiä minulle tulee mieleen Viikatteen sanoitukset. Eikä tämä ole huono asia.
Ormurin Langi
Incarnation
20.01.2004 07:55:41
Noh eihän tuo olekaan 1:1 Viikatetta, vaan siellä täällä tekstiä minulle tulee mieleen Viikatteen sanoitukset. Eikä tämä ole huono asia.

No hyvä ja kiitos!
Muiltakin vaan pökköä pesään! Muistakaa tsekata myös toiset tekemäni lyriikat samalta palstalta. Ovat nimellä "Raha ja ryyppy".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)