John Titor 05.07.2007 12:48:26 | |
---|
En viitannut siihen enkä paljon muuhunkaan, ainoastaan pohjalla oli se etten liiemmin pidä kyseisten jannujen kitaroinnista. Mut tsekkaa silti ne Howen Kuprijin kanssa tekemät levyt. Ne on klassista harmoniamaailmaa paljon lähempänä kuin noi fuusiojutskat, ihan niinku siis Beckerinkin musa on. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
-Cale 05.07.2007 13:12:49 | |
---|
Mut tsekkaa silti ne Howen Kuprijin kanssa tekemät levyt. Ne on klassista harmoniamaailmaa paljon lähempänä kuin noi fuusiojutskat, ihan niinku siis Beckerinkin musa on. No täytyypä tsekata kun kerran niitä noin hehkutetaan. |
Ambitus 06.07.2007 18:55:38 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Ambitus 06.07.2007 19:06:19 (muokattu 06.07.2007 19:29:13) | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
diabami 06.07.2007 19:35:18 (muokattu 06.07.2007 19:42:29) | |
---|
Todella hyviä videoita, Ambitus! Edit. Itse ainakin tykkäsin paljon tuosta nelosesta, mukavan kuuloinen melodia. Vaikka soitto ei ollut parasta sinua. Edit. Onko aikoimus vielä laittaa ne Fist In Fetusin jutut? |
Ambitus 06.07.2007 19:44:44 | |
---|
Todella hyviä videoita, Ambitus! Edit. Itse ainakin tykkäsin paljon tuosta nelosesta, mukavan kuuloinen melodia. Vaikka soitto ei ollut parasta sinua. Edit. Onko aikoimus vielä laittaa ne Fist In Fetusin jutut? Joo laitan ne kyl! Tällä hetkellä kone just rendaa sunnuntain lähetystä...jäljel 450 minuutia.....odottavaisen aika on pitkä! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
KurtCobain 06.07.2007 19:48:29 | |
---|
Jaa perskule soitakko sää noissa videoissa Ambitius? Muistan kun tota TV:stä kattelin ja loistavaa soitantaa muute. Mut kerros et miten ketussa pääsit johonkin tuskan backstagelle soitteleen ja johonkin TV:seen? "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Ambitus 06.07.2007 19:57:48 | |
---|
Jaa perskule soitakko sää noissa videoissa Ambitius? Muistan kun tota TV:stä kattelin ja loistavaa soitantaa muute. Mut kerros et miten ketussa pääsit johonkin tuskan backstagelle soitteleen ja johonkin TV:seen? Joo miehän se siel olin! Mulle vaan soitettiin et pääsisinkö soittaa lähetykseen:D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
ANtTIKRISTUS 06.07.2007 20:03:57 | |
---|
ja vielä: (nää ei oo ihan niin hyvii...syytän kuuntelua) http://www.youtube.com/watch?v=kSdoTlJK6Oo http://www.youtube.com/watch?v=p_BbIyTc8zM Helvetin hyvi vejetty! Ainakin toi eka oli paljo varmemman oloista... toinen video oli selvästi epävarmempaa, time meinas kusta vähän mut virhenuotteja ei tullut kuiteskaan ja kyllähän sen paineen ymmärtää kun itse mr. Tägtren seuraa taustaporukassa :D Mutta loppupeleissä vitun hyvin, ei itellä riittäs skillsit mitenkään tuollaiseen impro-fiilistelyyn. Niin ja ekan videon taustasynat aiheutti.. öh.. mielenkiintoisia kuuntelufiiliksiä :) Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
diabami 06.07.2007 21:05:53 | |
---|
...toinen video oli selvästi epävarmempaa, time meinas kusta vähän mut virhenuotteja ei tullut kuiteskaan ja kyllähän sen paineen ymmärtää kun itse mr. Tägtren seuraa taustaporukassa :D... Taisi nuo virheet timen kanssa johtua siitä, että Ambitus ei kuullut taustaa kovinkaan hyvin kun soitto tuli liian lujalla korvakuulokkeista. Ainakin sellaisen käsityksen sain. |
Ambitus 06.07.2007 21:17:21 (muokattu 06.07.2007 21:21:41) | |
---|
... Taisi nuo virheet timen kanssa johtua siitä, että Ambitus ei kuullut taustaa kovinkaan hyvin kun soitto tuli liian lujalla korvakuulokkeista. Ainakin sellaisen käsityksen sain. Joo oli monitorointi ihan perziistä. Mulle ei ollu omaa kuuntelua laisinkaan, vaan kuuntelin sitä mitä lähetykseen ajetaan (eli koko paska tuli viel viiveel). Joko musa tuli ihan svidun lujaa tai sit sitä ei kuullu olleskaan...ei ollu hauskaa...Onneks sai aina välil kii harmoniasta, et ties öbbis mis kohtaa biisii mennään:D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Itsehän olen ihaillut Ambituksen soittoa jo ensimmäisestä sooloskabasta lähtien, mihin mies osallistui.. Eikä voi muuta sanoa, että kyllä siinä on aika weijari tuon kitaran varressa!! Mahtavaa soittoa! Juuri näin!! Hyvin sä vedät! rokrok |
Ambitus 11.07.2007 16:52:05 (muokattu 11.07.2007 16:52:38) | |
---|
Itsehän olen ihaillut Ambituksen soittoa jo ensimmäisestä sooloskabasta lähtien, mihin mies osallistui.. Eikä voi muuta sanoa, että kyllä siinä on aika weijari tuon kitaran varressa!! Mahtavaa soittoa! Juuri näin!! Hyvin sä vedät! rokrok Thänks dude! Weijareita oomma kaikki! Tässä lissee Tuskavetoja: http://www.youtube.com/watch?v=qc8liQx1uzM Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
ballfish 11.07.2007 17:14:12 | |
---|
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Jaqqi1991 11.07.2007 17:45:05 | |
---|
We may be humans, but were still animals |
Ambitus 11.07.2007 17:47:10 | |
---|
Kyllä jätkä osaa. Mikä peeärässä tuo on? Tuopa on sellanen vuoden 1994 Artist Series I-mallia. Niitä ei oikein täällä Suomessa oo näkyny just yhtään kappaletta omani lisäksi. Kaunis kuin mikä, ja paras tatsi ever! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
JS 11.07.2007 18:57:19 (muokattu 11.07.2007 18:59:36) | |
---|
Tuopa on sellanen vuoden 1994 Artist Series I-mallia. Niitä ei oikein täällä Suomessa oo näkyny just yhtään kappaletta omani lisäksi. Kaunis kuin mikä, ja paras tatsi ever! Tatsi-sana kun tuli esille... Olen pitkään ajatellut, etten kommentoi mtn, mutta siinä se nyt tuli, niin on kai pakko. Vedät erittäin hyvin, mutta oletko tosissasi pyrkinyt tuon tyyppiseen tatsiin? Tai siis - muotoilen uudestaan: Kuulostatko siltä, miltä haluaisit kuulostaa? Koska nuo sun mitä mainioimmat vedot ovat, enkä tarkoita tätä mitenkään loukkaavasti, mun korvaan täysin munattoman attackin plus muun tatsin ansiosta mulle henkilökohtaisesti oikeastaan tyystin kuuntelukelvottomia. Argh. Siinäpä se. Nyt tullee turpiin, ja kovaa, mutta tulkoon... Edit: Lisätty "mulle henkilökohtaisesti", varmuuden vuoksi ja sillai... Do you the Devil's work
>-)))> #20 - Hevijuntti #313 "hevi on junttimusaa!!! junteista ei ole idolsiksi!!!" "No Commands!!!" |
Ambitus 11.07.2007 19:28:42 (muokattu 11.07.2007 19:36:17) | |
---|
Tatsi-sana kun tuli esille... Olen pitkään ajatellut, etten kommentoi mtn, mutta siinä se nyt tuli, niin on kai pakko. Vedät erittäin hyvin, mutta oletko tosissasi pyrkinyt tuon tyyppiseen tatsiin? Tai siis - muotoilen uudestaan: Kuulostatko siltä, miltä haluaisit kuulostaa? Koska nuo sun mitä mainioimmat vedot ovat, enkä tarkoita tätä mitenkään loukkaavasti, mun korvaan täysin munattoman attackin plus muun tatsin ansiosta mulle henkilökohtaisesti oikeastaan tyystin kuuntelukelvottomia. Argh. Siinäpä se. Nyt tullee turpiin, ja kovaa, mutta tulkoon... Edit: Lisätty "mulle henkilökohtaisesti", varmuuden vuoksi ja sillai... No joo. Kyllä mä oon treenannu sen atakin poies. Musta sellanen tasanen atakiton soundi on oikeen jees....varsinkin soolohommissa. Mua jotenkin on aina epämiellyttäny sellanen repiminessoundi, mikä esim. Ynkällä on. Joidenkin mielestä toi mun soundi on munaton, mutta itse siitä tykkään. Tosin myönnän toki etten kaikkeen mitä soitan ole tyytyväinen...esim bendeissä ja vibroissa mulla on aika paljon parantamisen varaa. Mutta ei voi aina kaikkia miellyttää. Eiks je? Emmä ketään pakota kuuntelee mun soittoo;D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
JS 11.07.2007 19:50:52 (muokattu 11.07.2007 19:51:51) | |
---|
No joo. Kyllä mä oon treenannu sen atakin poies. Musta sellanen tasanen atakiton soundi on oikeen jees....varsinkin soolohommissa. Mua jotenkin on aina epämiellyttäny sellanen repiminessoundi, mikä esim. Ynkällä on. Joidenkin mielestä toi mun soundi on munaton, mutta itse siitä tykkään. Tosin myönnän toki etten kaikkeen mitä soitan ole tyytyväinen...esim bendeissä ja vibroissa mulla on aika paljon parantamisen varaa. Mutta ei voi aina kaikkia miellyttää. Eiks je? Emmä ketään pakota kuuntelee mun soittoo;D No, siinä on just se, että sitä kuuntelis kyllä muuten mielellään. Tavallaan vähän niinku jotkut helvetin hyvännäköset leivonnaiset, joiden maku ei kuitenkaan miellytä itseä. Ovat aika turhauttavia. Ei sillä, että olisit hyvännäköinen :P. Do you the Devil's work
>-)))> #20 - Hevijuntti #313 "hevi on junttimusaa!!! junteista ei ole idolsiksi!!!" "No Commands!!!" |
Ambitus 11.07.2007 19:54:42 | |
---|
No, siinä on just se, että sitä kuuntelis kyllä muuten mielellään. Tavallaan vähän niinku jotkut helvetin hyvännäköset leivonnaiset, joiden maku ei kuitenkaan miellytä itseä. Ovat aika turhauttavia. Ei sillä, että olisit hyvännäköinen :P. Jaahas...sitä mennään henkilökohtaisuuksiin;D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |