John Titor 05.07.2007 12:35:26 | |
---|
Mietin tuota katsoessani että tuon on pakko olla Ambitus. Jos nyt sitä negatiivista saa sanoa niin sanon: Soitto täydellistä, mutta itse soolo ihan tylsä. Ai Emancipation? Meidän biiseissä ei mitään bluesia soitella perkele - paitsi ehkä vitsillä:D Jos ei pure ni ei pure, ei siinä mitään. Ei mulla muuta. Anteeksi. Edit. Ja ei, en itse soittaisi paremmin. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Milkop 05.07.2007 13:11:08 | |
---|
Tiedostoa ei löydy kovalevyltä... Oletko koittanut hakea sitä? Minulla se tuli ihan kiltisti työpöydälle. |
Ambitus 05.07.2007 19:51:50 | |
---|
Menee taas ohi aiheen ja oon saattanut kysyä aiemminkin, mutta ootko Ambitus tullut kuunnelleeksi Blues Saracenon soittoa? Fraseerauksessasi on jotain samaa. Jos ei ole tuttua, niin voin suositella soololevyjään Never Look Back ja Plaid. Ei ole tuo Saraceno tuttu kaveri! Kiitti vinkistä! pitääpä tutustua! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Koskos 06.07.2007 15:58:46 | |
---|
Onko tuo viimenen biisi tarkoituksellisesti Redemtion, vai pitäskö sen olla Redemption? Näin ainakin mun latailemassa biisissä ois. |
Ambitus 06.07.2007 16:58:38 | |
---|
Onko tuo viimenen biisi tarkoituksellisesti Redemtion, vai pitäskö sen olla Redemption? Näin ainakin mun latailemassa biisissä ois. Sehän on Redemption! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
atimoc 06.07.2007 17:16:36 | |
---|
Onko muuten Marco Hietala tossa Tuubipätkässä juontajien kanssa istumassa? "These songs are long and there are fast parts, so that automatically means that they're good" -Matt Smith |
Ambitus 06.07.2007 17:17:50 | |
---|
Onko muuten Marco Hietala tossa Tuubipätkässä juontajien kanssa istumassa? On se Marco. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Koskos 06.07.2007 17:38:03 | |
---|
Sehän on Redemption! No mulla ainakin winpinppi sano notta redemtion. Korjasin sit omin lupineni. |
No mulla ainakin winpinppi sano notta redemtion. Korjasin sit omin lupineni. Hyvähyvä! Kannat sitten tuota tekostasi omalla vastuullasi! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Koskos 06.07.2007 17:55:46 | |
---|
Hyvähyvä! Kannat sitten tuota tekostasi omalla vastuullasi! Tämä jääköön ikuiseksi häpeätahraksi. |
Hipelius 06.07.2007 19:40:25 | |
---|
Mikä siinä on kun Mikseristä on löytynyt viime aikoina ihan hullun hyviä bändejä? :D Tämä ja The Zombi nyt joitain mainitakseni. Hullua soittoa ja loistavia biisejä! Tykkään ihan hulluna musiikillisestä sekopäisyydestä. Kiitos tästä! http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
John Titor 06.07.2007 23:13:56 | |
---|
Mikä siinä on kun Mikseristä on löytynyt viime aikoina ihan hullun hyviä bändejä? :D Tämä ja The Zombi nyt joitain mainitakseni. Hullua soittoa ja loistavia biisejä! Tykkään ihan hulluna musiikillisestä sekopäisyydestä. Kiitos tästä! Ole hyvä. Virhe! Tyhjä tai liian hyvä kirjoitus! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
mungiisi 06.07.2007 23:31:38 | |
---|
Täytyy kyllä kirjoittaa itekkin: Hienoa soittoa Ambitus! Henkkiz esitteli materiaalias ja kyllä on hienoa soittoa. Varsinkin soundi, jokainen nuotti tulee selvästi eikä ole sellaista suttua niinkuin nopeat tilut yleensäkin. Ja komea on PRS. |
John Titor 06.07.2007 23:32:34 | |
---|
Täytyy kyllä kirjoittaa itekkin: Hienoa soittoa Ambitus! Henkkiz esitteli materiaalias ja kyllä on hienoa soittoa. Varsinkin soundi, jokainen nuotti tulee selvästi eikä ole sellaista suttua niinkuin nopeat tilut yleensäkin. Ja komea on PRS. No onhan se saundi kalliskin;) Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Koskos 09.07.2007 15:52:18 | |
---|
Tulipas mieleen, että kommentoiko esmes Tätgren tai Hietala Ambitukselle soittoa Tuskassa? |
Räkkipeli 09.07.2007 16:00:41 | |
---|
Tulipas mieleen, että kommentoiko esmes Tätgren tai Hietala Ambitukselle soittoa Tuskassa? Muistaakseni Hietalalta kysyttäessä herra sanoi: "Siinä oli aika liukas näppinen kaveri." =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Ambitus 09.07.2007 16:09:34 | |
---|
Tulipas mieleen, että kommentoiko esmes Tätgren tai Hietala Ambitukselle soittoa Tuskassa? Joo mä juttelin Tätgrenin kans siin muutaman minuutin ennen hänen poistumistaan. Jubailtiin itseasias kitarasoundeista;D ja kyl se jotain sano et olipa "tunteikasta soittoa":D:D.. Marcon kanssa vaihdettiin kans muutama sana. Kyselin et koska voisin tulla soittaa Tarotin albumille?:D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Ambitus 11.07.2007 20:27:35 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Koskos 12.07.2007 02:24:20 | |
---|
Kerpele, taidan viskata kepillä vesilintua. Kovaa soittoa, ja FIF pyörii vieläkin soittimessa tiuhaan. An ego germ is just beginning to be |
south_of_heaven 12.07.2007 04:45:30 | |
---|
Ihan mielenkiintoista kamaa kieltämättä. Voisi olla hiukan vaihtelevampaakin, mutta kun julkaisette levyn, otan harkinnan alle... Ei se paskakaan voine olla:D Täytyy kyllä näistä paljon puhutuista "liian" rajuista tempoista kysyä, että missäs biiseissä se on niin korkea ettei kompeille rumpalia löytyisi? Olen tässä EP:tä kahlannut läpi ja pisti vain miettimään, milloin se mahdottoman nopea kohta tulee. Varmasti löytyy Suomesta montakin rumpalia, jotka pystyisivät homman viskomaan pulkkaan. |