Aihe: Oletko ikinä tyytyväinen soittokamoihin?
1 2 3 4
Flash
20.01.2004 09:03:20

En ole juuri koskaan tyytyväinen, vaikka tälläkin hetkellä on suoraan sanottuna helvetin hyvät vehkeet (soittotaitoihin nähden aivan liian hyvät). Aina kumminkin pitäisi saada uutta kitaraa jne. Vahvistin- tai pedaalikuumetta ei ole onneksi ollut hetkeen.
Rock And Roll Can Never Die
Lilli
20.01.2004 09:06:36
Tyytyväinen olen ollut jo pitkään, mutta kai sitä tosiaan pitää mieltä virkistää.

Peruskokoonpano on nyt kunnossa (mitä nyt toki pari erilaista kitaraa lisää, ihan monipuolisuuden ja käyttövarmuuden takia), lisämausteita toki olisi kiva saada.

Taitaa olla yleinen ajatus: tyytyväinen olen, mutta silti pitäisi vielä... - Vaikka sulla olisi just prikulleen samat kamat kun jollain idolillasi (siis ei Idolsilla), et sää niistä samaa tatsia saisi ilmoille, vaikka kuinka vääntäisit. Sormistahan se soundi lähtee. Toisaalta vaikka sää saisit Hendrixin sormet, et sää niistä maatuneista nahkalätysköistä aitoo henkkaa esiin saisi, vaikka kuinka säätäisit stratoasi ja marsujasi... On se kummaa!
- Same thing that made you live / can kill you in the end.
Volle
20.01.2004 10:43:33
Taitaa olla yleinen ajatus: tyytyväinen olen, mutta silti pitäisi vielä... - Vaikka sulla olisi just prikulleen samat kamat kun jollain idolillasi (siis ei Idolsilla), et sää niistä samaa tatsia saisi ilmoille, vaikka kuinka vääntäisit. Sormistahan se soundi lähtee. Toisaalta vaikka sää saisit Hendrixin sormet, et sää niistä maatuneista nahkalätysköistä aitoo henkkaa esiin saisi, vaikka kuinka säätäisit stratoasi ja marsujasi... On se kummaa!

Omaa saundia mä ainakin haen, koska olen huomannut esim. Henkan apinoinnin aika turhaksi. Siinä ei voi kuitenkaan onnistua. Oma saundi on sitten hieman hankalampi löydettävä ja se ihanne, joka päässä kummittelee, tuntuu vaihtelevan usein.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
samueld
20.01.2004 12:17:37 (muokattu 20.01.2004 12:22:24)

Harrastuksensa kullakin, voisihan nekin rahat syytää tupakkaan, viinaan ja villeihin naisiin mutta säästyypä siltäkin.

Paitti, kun menee molempiin.

Kamoihini olen todella tyytyväinen. Toisaalta niinkuin tässä on usein esille tullut, kaikkea nice to have kamaa kyllä on lista pitkällä.
Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in...
kalkkuna
20.01.2004 17:21:07
Oon tyytyväinen, vielä kun se fenderi tulisi...
HeavyMachinery
20.01.2004 20:33:07 (muokattu 20.01.2004 21:23:53)

On se vähän niikin että aina tulee jotain mitä haluaa ja jos soittaa muutakin kuin tappo heviä niin on hyvä omistaa moni puoliset kamat.

Omiin kamoihini en ole täysin tyytyväinen mutta kunhan toi jcm-800 ja modaus on suoritettu niin olen hetken aikaa hiljaa, paitsi että hyvän delayn tarvis kyllä ja ja ja,,,,,,,
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
Noidan Nuoli
20.01.2004 20:42:17
Kyllä olen. Varsinkin kun JCM800 tuli taloon. Mutta ainahan sitä pari pedaalia pitäis saada. Ja Les Paulinkin puuttuu...
----> www.nailbat.cjb.net ---->
Fortune
20.01.2004 20:43:06
Nyt pitäisi saada wahwah.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
author
20.01.2004 21:59:29
Nyt en omista muuta kuin strato-mallisen Arian ja jonkun aivan paskan Behringerin pikku vahvarin, jonka saundiin vitttuunnuin noin kuukaudessa.
Mutta sellasen päätöksen olen tehnyt, että uusia en osta ennen kuin on sen verran soittotaitoja, että kehtaa mennä koittamaan soitinliikkeeseen uusia yksilöitä.
Täytyy siinä harjoittelussa pieni porkkana oltava.
Quu
21.01.2004 10:45:18

No niin no... Mä tykkään kyllä soittaa mun kamoilla.

Sähkökitarat: Epiphone LP100 & Yamaha RGX-421DL
Akustinen kitara: Seagull
Basso: Ibanez GSR200L
Efektit: Dunlop 535Q wah & Digitech RP100
Bassovaffari: Hartke B60
Skittawaffari: Laney TF200

Epiin tosin vaihdan mikit, mutta mistään en meinaa luopua.
Mun kamat on hyvät soittaa, kuulostaa ok:lta ja näyttää hyvältä.

Kyllä. Olen tyytyväinen kamppeisiini.
Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu!
Quu
21.01.2004 10:47:42

Toisaalta niinkuin tässä on usein esille tullut, kaikkea nice to have kamaa kyllä on lista pitkällä.

Jeps... Aina kattoo, että toi ois kiva ja toi ja toi ja toi... :)
Sintti
21.01.2004 11:18:03
nykyiseen kitaraan ja vahvistimeen on kyllä ihan tyytyväinen, mutta kun siinä kitarassa on se kirottu floikka talla, niin voisin kyllä yhden lespan ottaa vastaan, ja wahin.. :)
Humppaa taikka kuole...^_^
Vemmy
21.01.2004 11:28:36
Nykyiset kitarat ja vahvistimet saavat riittää ainakin joksikin aikaa, kunnes saadaan rahaa ja hommataan lisää... Ja sama bassopuolelle... Johonkin ihmisen on kuitenkin rahansa syydettävä, ettei hallitus (Suomen tai tuo oma) keksi niille parempaa käyttöä... Ei kai ikinä voi sellaisia kamoja ollakaan, ettei tekisi mieli ainakin jotain uutta kokeilla...
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
shcircus
21.01.2004 11:34:58
Kamoihin enemmän kun tyytyväinen, mutta lisää on kertakaikkiaan PAKKO hankkia melkein jatkuvasti. Nyt hankintalistalla bossin tu2, joku vanhempi chorus, ja pienimuotosta äänittelyvermeistöä meinasin kotiini alkaa haalimaan. saatana. Ja toinen jubilee ja 2x12" olisi kivoja puhtaille soundeille. Ja se strato. Ja joku helvetin hyvä akustinen. Ja..
"If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things?
Quu
21.01.2004 12:48:48

Koskahan tuota soitin-addiktiota aletaan virallisesti vertailemaan alkoholsmiin sunmuihin?

Sitten kun media huomaa ja kiinnostuu asiasta.
P2
21.01.2004 13:00:45
Kaipa gas on vähän sama ku pelihimo, ja siitä jää useemmin enemmän käteen. Kaipa joku anonyymit kitarakamojen hankkijat täytyy pian perustaa...
Kjukka
21.01.2004 13:01:42

Mulla on tällä hetkellä kelpo kamat niin kitaroiden ku vahvistinpuolenki osalta, mitään ei oikeestaan tee mieli ostaa. Paitsi Flaxwood olis ehkä kiva ;)
It breaks my heart again / To see that I'm so far away / From my dreams take me away / And save me from myself
HeavyMachinery
21.01.2004 15:39:02

Nykyiset kitarat ja vahvistimet saavat riittää ainakin joksikin aikaa, kunnes saadaan rahaa ja hommataan lisää... Ja sama bassopuolelle... Johonkin ihmisen on kuitenkin rahansa syydettävä, ettei hallitus (Suomen tai tuo oma) keksi niille parempaa käyttöä... Ei kai ikinä voi sellaisia kamoja ollakaan, ettei tekisi mieli ainakin jotain uutta kokeilla...

no huh huh eläs vemmy valehtele !

kuis se tri amppii ?

tai plexi marsu ?

rickenbackerin basso ?

marsun stäkit (useat kappaleet) !

Lisää lector merkkisiä kitaroja ?
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
Lego
21.01.2004 15:45:00
Nykyiseen kitaraan ja vahvistimiin olen tyytyväinen ja pedaaleja ei nyt juuri tarvitse lisää.
Toinen kitara jossa on kiinteä talla pitäisi saada. (tosin Yamahan halpis hoitakoon sen)
Tällä hetkellä pitäis vaan saada parempi äänikortti ja basso, sitten ei ainakaan hetkeen tarvitse mitään.

Mutta en varmasti tule koskaan olemaan tyytyväinen soittokamoihin vaikka pitäisi kyllä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)