Aihe: Jackson RR-LL
1 2
hullu_ukko
06.07.2007 15:08:57
Muistaakseni tuo RR 59 oli kyllä ihan kelpo peli.. Eikös siinä orkkisfloikka ollut sekä eebenpuuotelauta..? Tutulla tuommoinen joskus oli ja ihan kivalta se hypistellessä tuntui.

E: Näin ainakin kyseisessä kepissä.. En sitten tiedä oliko OFR jälkeenpäin vaihdettu.

Otelaudasta ei muistikuvaa, mutta OFR on varmaankin jälkeenpäin vaihdettu. Kokeilemassani yksilössä oli tuollainen perus Jackson-lisenssi. Ihan jees keppi se oli, mutta en siitä kyllä yli 700 euroa maksaisi.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
Veco
06.07.2007 15:14:02
Itsellä on tuollainen ollut nyt yli 6v ja floikka pelittää vielä kuin unelma, ei näköjään kaikki lisenssit oo paskoja. Alkuperäisenä mikkinä oli SD:n tb-4, oon vaihtanu sen EMG81:seen, eroa ei tullut muuhun kun sustainiin oikeastaan. Hyvä kitara, en luovu koskaan, mut 1500e on liikaa.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Alexi69
06.07.2007 17:48:21
Muistaakseni tuo RR 59 oli kyllä ihan kelpo peli.. Eikös siinä orkkisfloikka ollut sekä eebenpuuotelauta..? Tutulla tuommoinen joskus oli ja ihan kivalta se hypistellessä tuntui.

E: Näin ainakin kyseisessä kepissä.. En sitten tiedä oliko OFR jälkeenpäin vaihdettu.

Jälkeenpäin asennettu.
Rr-Ll:ssä ja Rr-59:ssä oli lisenssifloikka ja otelauta on ruusupuuta.
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)