Hipelius 06.07.2007 11:27:14 | |
---|
Danonen jugurttimainokset syö hermoja. Se missä ne 2 akkaa on jääkaapilla ja ihmettelee miten sinne jugurttiin voi mahtua kaiken maailman magnesiumia kaikkien niiden hedelmien joukkoon. No tietysti koska jugurtista on otettu kaikki rasva ja _lisätty sokeri_ pois! Fiksua pistä tuotteeseen ensin sokeri ja sitten ottaa se pois. Sanamuotoja voisi hieman edes harkita niissä mainostoimistoissa... http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
VR 06.07.2007 11:29:43 | |
---|
Danonen jugurttimainokset syö hermoja. Se missä ne 2 akkaa on jääkaapilla ja ihmettelee miten sinne jugurttiin voi mahtua kaiken maailman magnesiumia kaikkien niiden hedelmien joukkoon. No tietysti koska jugurtista on otettu kaikki rasva ja _lisätty sokeri_ pois! Fiksua pistä tuotteeseen ensin sokeri ja sitten ottaa se pois. Sanamuotoja voisi hieman edes harkita niissä mainostoimistoissa... Jep. Aina kääntyy kanava kun tämä tulee. Everything is a OK! YNWA |
Nazareth 06.07.2007 11:54:35 | |
---|
Danonen jugurttimainokset syö hermoja. Se missä ne 2 akkaa on jääkaapilla ja ihmettelee miten sinne jugurttiin voi mahtua kaiken maailman magnesiumia kaikkien niiden hedelmien joukkoon. No tietysti koska jugurtista on otettu kaikki rasva ja _lisätty sokeri_ pois! Fiksua pistä tuotteeseen ensin sokeri ja sitten ottaa se pois. Sanamuotoja voisi hieman edes harkita niissä mainostoimistoissa... Onhan se punapaitanen tytsy iha nätti :) Kyllä tällä puuta pyvältää, ku kanan kaula katkiaa. |
Thet 06.07.2007 11:55:33 | |
---|
Elokuvateattereissa pyörii niitä mainoksia niin nyt tällä viikolla kaks kertaa on tullu se erittäin paska fast-kuntoilujuoma mainos, missä se jätkä selittää: "Tältä mä näytin 15-vuotta sitten ja tältä mä näytän nyt! (hauis esillä)" Sit jotain hiton videopätkiä kun se jätkä treenaa ja lopussa jotain elämää syvempiä lausahduksia: Treenaaminen on hyvä harrastus, tule mukaan!!!!! ( ja samalla osoittaa sormella kameraan kuin mikäkin) Toi on luultavasti säälittävin mainos mitä olen nähnyt, Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
VR 06.07.2007 12:17:09 | |
---|
Elokuvateattereissa pyörii niitä mainoksia niin nyt tällä viikolla kaks kertaa on tullu se erittäin paska fast-kuntoilujuoma mainos, missä se jätkä selittää: "Tältä mä näytin 15-vuotta sitten ja tältä mä näytän nyt! (hauis esillä)" Sit jotain hiton videopätkiä kun se jätkä treenaa ja lopussa jotain elämää syvempiä lausahduksia: Treenaaminen on hyvä harrastus, tule mukaan!!!!! ( ja samalla osoittaa sormella kameraan kuin mikäkin) Toi on luultavasti säälittävin mainos mitä olen nähnyt, :D Luetun perusteella vaikuttaa parhaalta mainokselta mitä on ikinä tehty. Everything is a OK! YNWA |
Thet 06.07.2007 14:04:18 (muokattu 06.07.2007 14:05:43) | |
---|
Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
aikavaikea 06.07.2007 14:07:12 | |
---|
I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
NHR 06.07.2007 14:16:20 | |
---|
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Hipelius 06.07.2007 14:21:53 | |
---|
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Hahaha :DD. Tyhmä, huono mainos! :D Näin voidaan sanoa. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
VR 06.07.2007 16:31:50 | |
---|
Everything is a OK! YNWA |
kid ego 06.07.2007 17:31:12 | |
---|
Odota pelolla sitä hetkeä että näät tän mainoksen, myötähäpeä on suuri. E:Mä löysin sen!!!! http://www.fast.fi/easydata/customers/funcfood/files/mainos/index.html Veikkaan että Uttia itseään on hävettänyt tuon tekeminen yhtä paljon kuin minua sen katsominen. Toisaalta, kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Tuolla tavoin ne sponsorisopimukset täytetään kilpailijan puolelta. Punttitreenihän on oikeasti fiksu harrastus, ja Utti Hietala on vähän turhan kärjistetty esimerkki mainostamaan lajia "taviksille". Ihmiset pelkäävät että heistä tulee kahden viikon treenillä yhtä isoja. Oikean ihmisen he ovat siinä mielessä valinneet kampanjaansa että kyseessä on fiksu jätkä jolla on isot määrät tietoa niin treeni- kuin ravintoasioissa. Mutta tuo mainos oli kyllä susipaska ja nolo. Kyseisen jampan treenijuttuja olen toisella foorumilla jo joitakin vuosia seurannut, ja tuolla Fastin sivuilla on häneltä hyvä treeniblogi yms.: http://www.fast.fi/index.php?mid=438 Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen. |
enema 06.07.2007 17:32:52 (muokattu 06.07.2007 17:33:25) | |
---|
Elokuvateattereissa pyörii niitä mainoksia niin nyt tällä viikolla kaks kertaa on tullu se erittäin paska fast-kuntoilujuoma mainos, missä se jätkä selittää: "Tältä mä näytin 15-vuotta sitten ja tältä mä näytän nyt! (hauis esillä)" Sit jotain hiton videopätkiä kun se jätkä treenaa ja lopussa jotain elämää syvempiä lausahduksia: Treenaaminen on hyvä harrastus, tule mukaan!!!!! ( ja samalla osoittaa sormella kameraan kuin mikäkin) Toi on luultavasti säälittävin mainos mitä olen nähnyt, ihan paras. tuli tranformersia ennen, heitettiin sen loputtua EI JUMALAUTA ni puol salia repes. myötähäpeä ^20000 Labambaa oppii tanssimaan kun työntää tussin perseeseen ja rupeaa piirtämään seinään kahdeksikkoa. |
jassi 06.07.2007 17:42:28 | |
---|
Se Jon-kipugeeli mainos on/oli aika vastenmielinen missä se Hunks-wannabe siveli mairea ilme kasvoillaan linimenttiä olalle. Puistattaa vieläkin. Ilo pintaan vaik` sydän märkänis! |
Milkop 06.07.2007 18:30:07 | |
---|
|
Askorbiinihappo 07.07.2007 00:35:14 | |
---|
Camping-makkarat. Ja kohtuuärsyttävää on se, että Elisan uuden mainoksen (toinen niistä tyypeistä jossai fisuja pällistelemässä) puheääni on väärä. Kaikki ovat kuulleet niiden mainosten tyyppien äänet, miksi tuossa mainoksessa on päätetty käyttää jotain toista ääntä? Ei tajuu. "No nysse vaihto väriä...nnotkea pentele" Eisssss....... "Ekat 2 viikkoo mä söin Activiaa vaan koska se oli niin hyvää, ja vasta sitten mä huomasin..." Eissssssssssssssssssss....... "Tässä tulevat loppuviikon tuoreimmat tarjoukset..." EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!!!!! Plop. Sää ja mää
Mää ja sää
On yhdessä lutuista lällättää |
KTULU 07.07.2007 05:04:10 | |
---|
Ei toi Fastin mainos mun mielestä mikään huono ole. Ihan toimiva perus-mainos. Huonoja oli kaks kauheeta 30v nörttiä jotka leffassa alko naureskeleen tolle mainokselle ja manoksen loputtua toinen sanoi että "Kuka nyt haluas oikeesti näyttää tolta..?" No mää ainakin. Teki mieli sanoo nössöille "Että kuka nyt haluais näyttää sulta?" tai jotain muuta vastaavaa... Niillä jätkillä tosiaan oli housut kainalossa ja vittu astmabongit mukana... jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Bluesmies 07.07.2007 11:09:40 | |
---|
|
Bluesmies 07.07.2007 11:10:36 | |
---|
Ei toi Fastin mainos mun mielestä mikään huono ole. Ihan toimiva perus-mainos. Huonoja oli kaks kauheeta 30v nörttiä jotka leffassa alko naureskeleen tolle mainokselle ja manoksen loputtua toinen sanoi että "Kuka nyt haluas oikeesti näyttää tolta..?" No mää ainakin. Teki mieli sanoo nössöille "Että kuka nyt haluais näyttää sulta?" tai jotain muuta vastaavaa... Niillä jätkillä tosiaan oli housut kainalossa ja vittu astmabongit mukana... Tähän myös HOHO. |
Mohla 07.07.2007 11:39:48 | |
---|
Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McChartyHousut. |