Aihe: VELVET REVOLVER - Libertad
1 2 3 4 5 6 79 10 11 12 13
rheinone
05.07.2007 15:26:22
En tiiä. Kannattaa tsekkailla itse. Se soveltuu hyvin sinne joukkoon kyllä. Yksistään jos se tulisi vain niin voisi olla karua.

Just Sixteen ja Kushner: Ihan makee pörinä, toimii meikäläiselleki.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Joees
05.07.2007 17:38:51

Se on kyllä varsin makee, täytynee joskus yrittää itsekin soveltaa sen kaltaista soundia kun äänitellään jotain.

Äsken lähiliikkeessä kysyivät haluanko dvd:llä vai ilman. Meikäläinen siihen "Ilmammuuta ilman dvd:tä, sehän on ihan kauheeta katteltavaa". Diplomaattisesti hiljaisella äänellä myöntelivät "Niihä se sillontällön tuppaa olemaan".

No eihän sitä Weilandin koppalakkistailia ja kiemurteluu jaksa. Laulaa kyl ihan jees.

Se dvd on ihan hauska. Vajaa puolituntia, sellanen "dokkari". Muutama livevetokin löytyy siitä. Pari vanhaa biisiä ja pari uutta.

Hauska kohtaus siinä oli se kun Sorum rupee polttaa laitonta kuubalaista sikaria. Totesi perään jotta mutta mehän ollaankin brasiliassa ja nauroi räkäisesti päälle. Heh.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
käsi
05.07.2007 18:13:53

Jossain guitar lehdessä kushner sanoikin tuosta pörinä soundista jotain. Piti itse siitä, oli aikoinaan jonkun ihme pedaalin löytänyt jolle ei aluksi löytänyt mitään käyttöä, nyt sitten levylle keksi kokeilla sitä.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
Joees
05.07.2007 18:15:23
Jossain guitar lehdessä kushner sanoikin tuosta pörinä soundista jotain. Piti itse siitä, oli aikoinaan jonkun ihme pedaalin löytänyt jolle ei aluksi löytänyt mitään käyttöä, nyt sitten levylle keksi kokeilla sitä.

Mä haluun sen pedaalin ihan selkeesti. Vitsi se on makee soundi.
rheinone
05.07.2007 20:42:07
Eihän tää mikään paska lätty oo. Päivvastoin, täähän rokkaa 130 km/h!
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
Abysmal
05.07.2007 21:10:32 (muokattu 05.07.2007 22:04:15)
Eihän tää mikään paska lätty oo. Päivvastoin, täähän rokkaa 130 km/h!

Joo, kunnon rokkilevyhän tää Libertad on, kenties parempikin kuin edeltäjänsä Contraband. American Man on toistaiseksi levyn paras kipale, ja balladi osastolta Last Fight toimii mielestäni paremmin kuin edellislevyn vastaava, eli Fall To Pieces.

e. Heh, joistain biiseistä tulee etäisesti mieleen muuan Manic Street Preachers...
Hannu H.
06.07.2007 08:33:08

Jos nyt tänään jo saisin oman limited editionini.. Posti prkl kun oli menny taas jotain röytämään..
"Lähetyksen prosessissa on havaittu poikkeama, toimitus mahdollisesti viivästyy".
Hieno tapa ilmaista, että paketti on hukkunut, rikkoutunut tai muuten vaan unohtunut jonnekin :P
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella
slowdive
06.07.2007 09:16:24 (muokattu 06.07.2007 09:20:17)
Dave Kushner kertoo levystä ja vähän muustakin suomalaiselle känniläiselle:
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=76184
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Geffen
06.07.2007 11:15:30

Alkoholi tuo rentoutta haastatteluun;)
Nice boys don't play rock n' roll
Hannu H.
06.07.2007 20:37:18

Noni. Ny sain vihdoinkin.
On kyllä kerta kuulemalta kovan oloinen levy. En tosin ajatuksella saanu kuunneltua kun puuhastelin niitä näitä samalla, mutta nyt toinen kierros menossa enemmän ajatuksella. Alkuvaikutelma kuitenkin loistava.
mipi
06.07.2007 21:48:34
Pari kertaa nyt tullut kuunneltua levy läpi ja aika helkkarin hyvältä kuulostaa! On se Weiland kyllä kova laulaja. Ja todellakin makeita pörinäkitara soundeja. Lemppari biisejä lätyltä ovat tällä hetkellä Just Sixteen ja She Builds Quick Machines.
"Mielipiteet ovat kuin peräröörit, jokaisella on yksi." -Mike Monroe
Tympee Huttunen
06.07.2007 21:57:33
P Lemppari biisejä lätyltä ovat tällä hetkellä Just Sixteen ja She Builds Quick Machines.

Tuo She Builds Quick Machines on tiuhaan soinut radiossa. Ei kyllä iske se biisi yhtään. Jotenkin todella hajuton ja mauton rock-biisi tältä rock-eliitiltä. Esim. Slash's Snakepit takoi huomattavasti kovempia ralleja (huomattavasti paremmalla laulajalla).
Joees
06.07.2007 22:07:05
Tuo She Builds Quick Machines on tiuhaan soinut radiossa. Ei kyllä iske se biisi yhtään. Jotenkin todella hajuton ja mauton rock-biisi tältä rock-eliitiltä. Esim. Slash's Snakepit takoi huomattavasti kovempia ralleja (huomattavasti paremmalla laulajalla).

Mutta sepä se, tämähän ei ole Snakepit. Eikä mikään muukaan jäsenistön vanha bändi... Vaan vaikeapa sitä niiden on niistä vertauksista eroon päästä. Se ei oo niitten häpeä se. ;-)
Hannu H.
07.07.2007 01:23:08

Snakepitin laulaja (Rod Jackson) on kyllä ihan eri maata kuin Weiland joten en lähtis heitä keskenään vertaamaan. Hyviä molemmat omassa jutussaan.
Sitä ekaa lättyä en oo snakepitiltä kuullu joten en mene siitä ekasta laulajasta kommentoimaan mitään..
vital
07.07.2007 03:39:03
Mielestäni Libertad on paljon parempi kuin Contraband. Ei mikään maailman parasta ikinä mut tulee ihan hyvä fiilis kun kuuntele tätä levyä.
käsi
07.07.2007 11:56:47

Aika pirun kova levy mun mielestä. PArempi kyllä kuin contraband. VAikka sekin oli kova debyytti albumiksi. Ehkä contrabandiltä erottuo pari biisiä enemmän massasta kuin tällä. Libertad on mun korvaan sellainen hyvin eteenpäin puskeva rockilevy, mutta yksikään biisi ei nyt alkuun ainakaan pomppaa esille. Ei yhtään huonoa mutta ei yhtään todella kovaa. Tasainen ja hyvä levy.

Kuuntelin automatkan vaasasta turkuun tuota levyä eilen ja todella pidin kuulemastani.
Ei liian siloteltu levy. Parhaimpia rocki levyjä aikoihin. Ei viittä tähteä ansaitse mutta neljä helposti.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
SweetChild
07.07.2007 15:29:40 (muokattu 07.07.2007 15:30:14)
Itselleni levy iskee todella paljon. Mielestäni parempi kuin Contraband. Tuntuu, että Libertad on vasta sitä oikeaa Velvet Revolveria ja Contrabandissa oli vielä hakusessa tämä jne. Omia suosikkejani levyltä ovat Just Sixteen, Bonusraita Don't Drop That Dime ja coveri Can't Get It Out Of My head.

Kannattaa myös tsekata UK-painoksen bonusraita "Messages". Se on aivan mahtava biisi. Taattua Slashiä :)
Shotgun blues
Hannu H.
07.07.2007 16:09:45

Itse en osaa vielä sanoa kumpi levy on parempi kun contrabandissa on se 3 vuoden kuuntelun tuoma kiintymys ja tottumus mutta libertadissa taas sitten on uutuudenviehätys. Vartoo jahka vähän tasaantuu..
slowdive
08.07.2007 13:45:34 (muokattu 08.07.2007 21:56:33)
Eilen kävin itsekin levyn hakemassa. Parin kuuntelun perusteella vaikutelma erittäin hyvä! Gravedancer on tällä hetkellä suosikki, sekin kyllä on niin vahvasti Stone Temple Pilotsia että... Tai no, sanotaanko ennemminkin että Weilandin panos on kyllä Velvet Revolverissa selkeästi muutakin kuin "vain" laulaja.

Bonus-DVD nyt sitä perus bonus-DVD tasoa, eli kiva katsoa ainakin kerran, tuleeko katsottua toista kertaa: en tiedä.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)