Aihe: Ruisrock 2007
1 2 3 4 518 19 20 21 22 23 24
M.Paisley
04.07.2007 13:48:48

Onko kellään tässä vaiheessa mitään hajua, että onko portilla lippuja kuinka myytävänä ?

Tähän on helppo vastava, on jos lippuja jää myytäväksi. Ainakin tiketin sivut näyttävät vielä vihreää valoa jokaiselle päivälle, eli lippuja pitäisi olla vielä reilusti jäljellä.

Täytyy se mennä perjantaiksi paikalle, Flaming Lips on kuitenkin Suomen mittakaavassa megalomaanisen kova yhtye ja harvinaista herkkua.

Toivottavasti järjestelyt ovat parantuneet menneiltä vuosilta.
Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband
elbowski
04.07.2007 16:27:19
Hehheh, sadettahan sitä viikonlopulle on luvattu. Sunnuntaina ihan runsaamminkin.

No, kyllä se +30c helteessä onkin melko tuskaa tahkota aluettaa ees taas ja pomppia hikisten ihmisten keskellä yleisön seassa.
March 23rd hushed the wind, the music died
Artist
04.07.2007 17:05:42
Hehheh, sadettahan sitä viikonlopulle on luvattu. Sunnuntaina ihan runsaamminkin.

No, kyllä se +30c helteessä onkin melko tuskaa tahkota aluettaa ees taas ja pomppia hikisten ihmisten keskellä yleisön seassa.

No, itselleni kyllä kelpaisi se +30c ennemmin kuin alle kaksyt ja sadetta. Tasaisesti kun koko päivän kastuu niin kyllä alkaa olla pinna kireällä, eikä kuralätäköissä hyppiminen ole kivaa.

Eikä vime vuonna ainakaan ollut yhtään tuskaa, vaikka lämmin olikin, paitsi ehkä alueelle pääsyä jonottaessa.
"I wish life could be Swedish magazines."
Tympee Huttunen
04.07.2007 19:28:10
Lippuja siis on tosiaan jäljellä vielä jokaiselle päivälle? Välillä liikkui tieto, että perjantai ja lauantai olisi myyty jo loppuun, mutta sunnuntaille saisi yksittäisiä lippuja.
hjukke
04.07.2007 21:32:05

Välillä liikkui tieto, että perjantai ja lauantai olisi myyty jo loppuun, mutta sunnuntaille saisi yksittäisiä lippuja.

Joku kaverinikin tällaista jossain vaiheessa horisi, mutta sekoitti luultavasti eri festariin..
Kaikki rannekellotornin mukana
elbowski
05.07.2007 01:53:22
Noni, huomenna sitte lähtö. Turkuhallin leirintäalueella tavataan!
March 23rd hushed the wind, the music died
M.Paisley
05.07.2007 08:55:48

Lippuja siis on tosiaan jäljellä vielä jokaiselle päivälle? Välillä liikkui tieto, että perjantai ja lauantai olisi myyty jo loppuun, mutta sunnuntaille saisi yksittäisiä lippuja.

Itse viittaan vaan Tiketin nettisivuihin, tiedä sitten kuinka usein niitä päivitetään.

Ilmakin näyttää kääntyneen, nyt huomiselle luvataan rapsakkaa +25 lämpötilaa, holaa.
Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband
mrk
05.07.2007 13:10:56
Lippupalvelun sivujen mukaan kaikkia lippuja on vielä hyvin saatavilla... tuskin myydään loppuun mitään päivää noilla esiintyjillä. Flaming Lips kiinnostaisi mutta jää väliin silti.
"Short On Long Term Goals"
vanttera
05.07.2007 16:28:41

Villi huhu viime viikolla kuului notta puolet kaikista lipuista olisi vielä myymättä.
*h4liih*
lapio
05.07.2007 17:48:09

Villi huhu viime viikolla kuului notta puolet kaikista lipuista olisi vielä myymättä.

Eipähän ole niin pahasti tungosta, harmi vaan järjestäjien kannalta.

Mites ruissi m.net miitingiä?
thrashmetallisti
05.07.2007 17:52:03

Eipähän ole niin pahasti tungosta, harmi vaan järjestäjien kannalta.

Mites ruissi m.net miitingiä?

Kyl tuota jotain vois, täytyy varmaan laittaa m.net-paita.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Bonham
05.07.2007 19:01:18

Enpä tuota ihmettelisi... ja kelikin tullee olemaan vetinen, joka aina karsii viimehetken lähtijöitä poies...

60.000 oli taas tavoite, vaikka enempi tietysti mahtuisi...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Folcce
05.07.2007 21:07:06

Telkkarissakin mainostavat vielä festariviikolla. Tuskin tekisivät niin jos vain muutama lippu olisi jäljellä. Vielä sadettakin luvassa. Onneksi ei kauhean kylmää sentään. Itse menossa vain sunnuntaille, veikkaan että aika väljää on.
SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE! http://www.youtube.com/watch?v=tIo6kM8M5Ks
FatSam
05.07.2007 21:56:56

Telkkarissakin mainostavat vielä festariviikolla. Tuskin tekisivät niin jos vain muutama lippu olisi jäljellä. Vielä sadettakin luvassa. Onneksi ei kauhean kylmää sentään. Itse menossa vain sunnuntaille, veikkaan että aika väljää on.

Juu, mä ihmettelin kans eilen, että miksi mainoksia vielä tulee. No, ei haittaa pätkääkään mua, en ole tungosihmisiä.
ei mitn
vayry
05.07.2007 23:18:24
Hyvä vaan jos on väljää. Siellä onkin aina ollut liian kova tungos.
Sääennustekin näyttää aika asialliselta.Joku kuuro ei paljon paina,
etenkin jos muuten on liian kuuma. Bändilistakin alkaa jotenkin näyttää paremmalta festarin lähestyessä.Eli positiivisella mielellä huomenna Turkuun koko viikonlopuksi. Rock on!
thrashmetallisti
06.07.2007 00:14:42

Jep, eli huomenna auton nokka kohta turkua! Tarkoitus lauantai ja sunnuntai viettää Ruissalossa
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
hanuristi
06.07.2007 05:42:55
Maanantai palkatonta vapaata, jos sunnuntaina venyy ;)

Toi sade mua nyt vähän pelottaa kyllä.
obiwan
06.07.2007 07:27:20
Parin tunnin päästä kohti Turkua! Ekaa kertaa ruissis ja kuvaushommissa median edustajana. Jänskättää niiq hirveesti.
Bonham
06.07.2007 10:44:19
Juu, mä ihmettelin kans eilen, että miksi mainoksia vielä tulee. No, ei haittaa pätkääkään mua, en ole tungosihmisiä.

Eiköhän ne ole ostaneet kamppiksen, jossa tietty määrä esityksiä... osa sattuu/jää tälle viikolle

Taivas on sitten täällä aivan pilvessä, ihme jollei kohta tule vettä.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)