esprit de corps 05.07.2007 21:12:53 | |
---|
Kysynkin täällä nyt et kun oon tos huomisen takaa menossa ostaan Rolandin cube 60 comboo, niin onko mitää järkee ostaa Bad monkey siihen boosteriks? Auttaakko saundeissa yhtään? Kitarana mulla on Ibanezin VBT700 joss dimarzion D activator mikit. Bad Monkey auttaa ketä tahansa, missä tahansa ja missä musiikinlajissa tahansa. Että siltä pohjalta. Eihän se paljoa maksakaan. Vähän niinku muumi. |
ravensoul 05.07.2007 21:33:45 | |
---|
No kylläpäs täällä nyt hehkutetaan tuota pahis-apinaa. Mitä eroa sillä suurinpiirtein on SD-1:n kans? Joku hirveä GASGAS-kärpänen purassu ni pitäs jotain pientä taas ostella tuskaa lieventämään, ni jos hommais tuon apinan testailtavaks.. :D "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
jussimus 05.07.2007 21:46:57 | |
---|
No kylläpäs täällä nyt hehkutetaan tuota pahis-apinaa. Mitä eroa sillä suurinpiirtein on SD-1:n kans? Joku hirveä GASGAS-kärpänen purassu ni pitäs jotain pientä taas ostella tuskaa lieventämään, ni jos hommais tuon apinan testailtavaks.. :D Apina ei hukkaa alapäätä, kuten SD-1 tekee. Apinassa on nimittäin erikseen high- ja low-säädöt. |
ravensoul 05.07.2007 22:03:09 | |
---|
Apina ei hukkaa alapäätä, kuten SD-1 tekee. Apinassa on nimittäin erikseen high- ja low-säädöt. Jep jep, näin vähän arvelinkin. Kellään tietoa miten toimii Guv'norin kanssa? Onko Monkey enemmän "tubescreamer" kuin SD-1? "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
jussimus 05.07.2007 22:13:10 | |
---|
Onko Monkey enemmän "tubescreamer" kuin SD-1? Noh, Apina on väriltään vihreä, kun taas SD-1 on keltanen, että notta... :D |
Torniojaws 05.07.2007 23:54:50 | |
---|
Noh, Apina on väriltään vihreä, kun taas SD-1 on keltanen, että notta... :D Apina on leppoisa :) Kaivaa mörssäristäkin vielä sen 110 % irti. |
Juustonaksu 06.07.2007 01:10:40 | |
---|
Apina on leppoisa :) Kaivaa mörssäristäkin vielä sen 110 % irti. Tämä on pakko allekirjoittaa. Tosin tekee se paljon muutakin - paremmin kuin mikään muu vastaantulleista. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Oma respti: - Liike lähtee lantiosta - Tubescriimeri ja sovelias marsu (esim JCM 800 tai 87S/X, itellä tosin MLC) tai 5150 ilman pelleilyä/ efektejä - Riitävän paksut kielet - Riittävän maltillinen särö - Les Paul - Liike lähtee lantiosta - Rento ote - Reenaus - Reenaus - Reenaus Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään. |
Ridicilous 06.07.2007 08:59:02 | |
---|
Hommaa ennemmin Bossin SD-1 tai MXR Wylde Overdrive. Tuo Bad Monkey on omaan makuun liian läpinäkyvä, ja enemmän ehkä rock-bluesmiehille suunnattu. SD-1 antaa kunnon sahakomppiboostin, samoin tuo Wylde OD SD-1 Soundi on omasta mielestäni melko kuiva (tai voi tietenkin johtua omista säädöistäni.) Mutta paremman demppi buustin antaa thrash tyyliin Bossin Metal Zone spedu. Apinasta ei ole kokemuksia mutta mielipiteiden mukaan voisi sen hommaamista hankkiakkin. (: "Hän Juo" on futuurissa "Hän on Juovuksissa" |
mailbag 06.07.2007 09:41:01 | |
---|
ei myöskään liian paksuja kieliä (tappaa soundin), sitte vaa hakkaa sitä keppiä ku vaimoaan |
Zumppa 06.07.2007 20:31:45 | |
---|
Mulla on tollanen Randall kans, mutta combona. Voiko Jonttu jakaa asetuksiaan tarkemmin (potikoiden asento), jolla demppi soundinsa sääti. Sormet lähtee soundista! |
Jonttu _ 07.07.2007 20:03:34 | |
---|
Mulla on tollanen Randall kans, mutta combona. Voiko Jonttu jakaa asetuksiaan tarkemmin (potikoiden asento), jolla demppi soundinsa sääti. jees, nooh, tällä hetkellä mulla on countour 3, bass 3, middle 5, treble 6,5, gain 10. Toi Gain 1 ja bad monkeyllä boostaan gainit nollissa ja levelit kovalla, ja vähän enemmän bassoa kun trebleä koska kitara on melko kirkas soundinen ja tulee muuten jopa "wahi" mainen osa soundiin. :p |
Zumppa 08.07.2007 10:33:53 | |
---|
Ite boostailen RG100G3:sta kitaran boostilla (EMG-PA2) ja poistan kohinan noisegatella. Säröt on vahvarissa kans aika täpöllä. Efektilenkkiin iskin equn, jolla buustaan trebleä, joka on vahvarissa myös täpöllä. Tälläsellä kokoonpanolla sain aika murean särön misä demppaus toimii hyvin musta. Bad monkey vois olla mullekin poikaa sillä toi EMG preamp boosteri aiheuttaa kohinaa. Sormet lähtee soundista! |
rosberg 08.07.2007 12:39:36 | |
---|
En nyt tiedä budjettia, mutta Ibanezin Sonic Distorsion (Maxonilla on tästä uutena saatava myyntimalli) on se väline. Tubescreamerikin toimii tuossa. Bad Monkey varmasti jos ei hifistellä. Ostetaan gibson explorer!!! |
Jonttu _ 08.07.2007 19:25:56 | |
---|
Ite boostailen RG100G3:sta kitaran boostilla (EMG-PA2) ja poistan kohinan noisegatella. Säröt on vahvarissa kans aika täpöllä. Efektilenkkiin iskin equn, jolla buustaan trebleä, joka on vahvarissa myös täpöllä. Tälläsellä kokoonpanolla sain aika murean särön misä demppaus toimii hyvin musta. Bad monkey vois olla mullekin poikaa sillä toi EMG preamp boosteri aiheuttaa kohinaa. itsekkin olen emg afterburneria vähän harkinnut, mitä mikkejä boostaat sillä? miten paha toi kohina on joka siitä tulee? :p |
Zumppa 08.07.2007 19:55:36 | |
---|
itsekkin olen emg afterburneria vähän harkinnut, mitä mikkejä boostaat sillä? miten paha toi kohina on joka siitä tulee? :p EMG PA2 mikä mulla on aiheuttaa aikamoista kohinaa jos se on täysillä. Kohinan poistan behqun noisegatella, joka toimii aika hyvin. Mulla on EMG 81 tallassa ja EMG 85 kaulassa. Sormet lähtee soundista! |
Jonttu _ 08.07.2007 22:03:57 | |
---|
EMG PA2 mikä mulla on aiheuttaa aikamoista kohinaa jos se on täysillä. Kohinan poistan behqun noisegatella, joka toimii aika hyvin. Mulla on EMG 81 tallassa ja EMG 85 kaulassa. lisääkö helposti ei toivottua feedbäckkiä? |
Zumppa 08.07.2007 22:11:58 | |
---|
lisääkö helposti ei toivottua feedbäckkiä? Ei ainakaan noisegaten kanssa... muuten ehkä kyllä. Lähteekö sun Randalista hurjat säröt ilman buustausta, sillä musta se kyllä vaatii buustausta, että saa mättöä tai sitten en osaa vain säätää. Sormet lähtee soundista! |
Jonttu _ 09.07.2007 09:39:56 | |
---|
Ei ainakaan noisegaten kanssa... muuten ehkä kyllä. Lähteekö sun Randalista hurjat säröt ilman buustausta, sillä musta se kyllä vaatii buustausta, että saa mättöä tai sitten en osaa vain säätää. eipä meinaa oikeen irrota, varsinkin kun en kauheesti siitä Gain 2 kanavasta pidä, se on vähän kolkon kuulonen. Gain 1 on ehdottomasti hyvä, mutta jotain boostausta siihen kyllä tarvii. :p varsinkin just tähän demppaus juttuun. |
Zumppa 09.07.2007 12:20:25 | |
---|
Musta kummasakin Gainissa on puolensa, mutta vaati erilaista equtusta. Sormet lähtee soundista! |