Aihe: Nopeutta sormiin
1 2 3
BigPapa
05.07.2007 21:39:33 (muokattu 05.07.2007 21:49:33)

Tälläinen on yksi harjoitus:

Täältä löytyy kuvien kanssa:

http://www.accessrock.com/IntermediateLessons/guitar-exercises-ss.asp

Finger Strength Exercise 1 (First to Sixth String)

1. Play this exercise at the 5th fret
2. Play each note on the first string, leaving all fingers on.
3. Play the 5th fret/2nd string while keeping the other 3 fingers on the 1st string.
4. Play the 6th fret/2nd string while keeping the other 2 fingers on the 1st string.
5. Keep this pattern until all fingers are on the 2nd string!

Repeat these steps for every other string!

Finger Strength Exercise 1 (Sixth to First String)

2. Play each note on sixth string (starting from the 5th fret), leaving all fingers on.
3. Play the 5th fret/5th string while keeping the other 3 fingers on the 6th string.
4. Play the 6th fret/5th string while keeping the other 2 fingers on the 6th string.
5. Keep this pattern until all fingers are on the 5th string!

Repeat these steps for every other string!

Ja pleku asiaa:

When using alternating picking, it is very important to keep the guitar pick at a right angle to the strings. Also, the pick should not rest on the string next to the one that you are picking.
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
KaRa
05.07.2007 21:42:17
Olen soittanut kitaraa reilu 14 vuotta (aloitin 4 vuotiaana) ja olen aina soitellut silleesti "hitaasti".. en ole tilutellut. Semmosta blues/funk/punkkia soitellut... vasta ihan lähiaikoina olen huvin vuoksi alkanut zekkaamaan vähän sweap pickingiä ja sen sellasta, jota en koskaan ole ennen edes yrittäny. En edes liioittele, kun sanon, että kun siinä pari tuntia väsäsin sweap picking harjoituksia, niin ei ollut noitten tuntien jälkeen mikään ongelma vetää niitä kiitettävällä nopeudella ja puhtaasti soiden... heh... en ole mikään tiluttelija tyyppi ja pää syöpyy mulla heti, kun kuuntelen sellaista, mutta tulipahan vaan koitettua :D... on se itseasiassa aika hauskaa soittaa... muttei niinkään kuunnella...

No se siitä.. se toimii ihan hauskana "koristeena" / "mausteena" siellä joissain välissä =P
Hei oikeesti oon ihan pirun huono keksimään mitään hyviä allekirjoituksia =/
Krice
05.07.2007 21:52:42

Jotta voi soittaa nopeasti niin ensin pitää soittaa niitä juttuja hitaasti, paljon.

En ole ikinä soittanut hitaasti. Ja sen näkee:) Eiku kuulee.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)