Rattata 19.10.2006 12:35:42 | |
---|
M.A.C.H.O. #11 |
kyuss 21.10.2006 13:57:04 | |
---|
Ei oo nuo uudemmat jutut oikein iskeny, mutta kyllähä neljä ekaa on aikas hyviä. IV:llä on tosi outo fiilis, kummallinen levy. |
darrell 22.10.2006 01:40:11 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=9cfL7cPvIlA Olihan hitto loistopätkä, Cypress Hill ja Rage Against The Machine. Olen molemmat bändit nähny lavalla sisätiloissa ja aivan ehdottomia vetoja, ettei oikeastaan mitään voi nostaa näitä paremmaksi. No ehkä Sielun Veljet aikoinaan teki yhtä hypnotisoivia keikkoja. Cypress hill on _ainoa_ räppiryhmä, jota on ylipäätään pystyny fanittamaan alusta saakka, kun nämä muiden ryhmien biittitaustat ja poseeraukset on niin perseestä. |
MaD PiAnIsT 24.10.2006 10:51:52 | |
---|
Olihan hitto loistopätkä, Cypress Hill ja Rage Against The Machine. Tuohan on Ragen vikalta keikalta tuo videonpätkä. Varmaan aivan mahtava fiilis yleisössä. Oi jospa oisin ollut mukana! Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Juntunen 24.10.2006 11:08:17 | |
---|
Olihan hitto loistopätkä, Cypress Hill ja Rage Against The Machine. Oijoi kieltämättä mahtiklippi. RATMin kerkesin nähdä provinssissa, mutta en silloin perhana vielä tiennyt oikein biisejä. Oisin nyt valmis maksamaan sievoisen summan, että pääsisin uudestaan niitten keikalle. Cypress Hilliä en oo vielä nähny. Ois kyllä pirun kova. |
manifest 20.12.2006 23:31:38 | |
---|
who´ll be the one stepping in the room?/ every body welcome to the temble of boom!/ Ehkä kaikkien aikojen paras ja onnistunein ja hienoin biisi on sparking another owl. Se on vaan täydellinen. Se ei selittelyjä kaipaa. Kuuntele. If u dont know, now u know. manifest on my chess! |
MaD PiAnIsT 28.02.2007 17:41:47 | |
---|
Kuulin jotain huhua, että Cypressin poijjaat olisivat tulossa suomeen vetämään keikkaa? Kukaan muu kuullut samaa? Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Bonesaw 28.02.2007 17:53:21 | |
---|
Kuulin jotain huhua, että Cypressin poijjaat olisivat tulossa suomeen vetämään keikkaa? Kukaan muu kuullut samaa? Mistä oot tollasta kuullu? Joo'o |
MaD PiAnIsT 28.02.2007 17:59:33 (muokattu 28.02.2007 18:00:47) | |
---|
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
zekeode 02.03.2007 21:46:21 | |
---|
Kaveri tuossa tunti sitten sanoi, että tällästä huhua on liikkeellä... saas nähä, koitan ettiä netistä jotain tietoa josko olisi totta... Edit: http://www.basso.fi/tekniikka/foorumit/viewtopic.php?p=1122947 Tuossahan jotain huhua on liikkellä. Ei mitään varmaa siis. Mukava sivu. Välttämättä yritti tunkea kymmentä cookieta. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
Super-Jari 05.07.2007 21:17:19 | |
---|
Näin youtubessa videon Low rider videon ja innostuin. Ostin Skull & Bonesin ja Black Sundayn. Loistavaa settiä. Tämänkin poppoon taustat (ja tuon partasuun nasaali ääni) jotenkin kuulostaa vaan paremmalta kuin yleensä sen rapin jota pidän roskana. |
Milkop 05.07.2007 21:54:33 | |
---|
Kannattaa Vasaran tarkistaa myös The Psycho Realm, jossa on Gonzalesin veljesten lisäksi myös CH:n B-Real mukana. Monin paikoin jopa parempaa kama kuin Cypress Hill koskaan. Nimikkolevy on aivan järjettömän loistava. |
Näin youtubessa videon Low rider videon ja innostuin. Ostin Skull & Bonesin ja Black Sundayn. Loistavaa settiä. Tämänkin poppoon taustat (ja tuon partasuun nasaali ääni) jotenkin kuulostaa vaan paremmalta kuin yleensä sen rapin jota pidän roskana. Kannattaa ostaa se eka levy myös. Tossa Black Sundayssa on tosiaan yleisesti ottaen parhaat taustat,joita olen räpissä kuullut. Esim. nyt vaikka loistava "When the shit goes down". Joo'o |
Super-Jari 05.07.2007 22:00:23 | |
---|
Kannattaa Vasaran tarkistaa myös The Psycho Realm, jossa on Gonzalesin veljesten lisäksi myös CH:n B-Real mukana. Monin paikoin jopa parempaa kama kuin Cypress Hill koskaan. Nimikkolevy on aivan järjettömän loistava. Kannattaa ostaa se eka levy myös. Tossa Black Sundayssa on tosiaan yleisesti ottaen parhaat taustat,joita olen räpissä kuullut. Esim. nyt vaikka loistava "When the shit goes down". Kyllä nuo varmaan tulee näiden levyjen perusteella ostettua kaikki. Mitä taustoihin tulee niin Asalla on vähän tätä samaa suuntaa. Siis elävät ja tämmösen hengittävät taustat. |
Terrorwrist300 06.07.2007 05:46:02 | |
---|
3 sanaa: Temples of Boom |
Late_ 06.07.2007 14:11:55 | |
---|
Olihan hitto loistopätkä, Cypress Hill ja Rage Against The Machine. Olen monesti tuota Live at the Grand Olympic Auditorium DVD:tä katsellessani miettinyt kuinka HIRVEÄSTI paremmin Zack vetää. Mun mielestä nuo Cypressin tyypit vetäsee aikasta paskasesti tuon kipaleen. Ei herrojen äänet toimi yhtään meikäläisen korvaan, kauheeta räksyttämistä. Huh.. Olen muistaakseni samasta asiasta avautunut täällä Mnetissä ennenkin. -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Mohla 14.10.2008 18:15:45 (muokattu 14.10.2008 18:16:05) | |
---|
Nyt pitää nostaa. Uutta albumia pukkaa ensi vuonna! Vaikuttaa lupaavalta: ------- Cypress Hill Working on New Album Posted: 10/02/2008 :: Author: StreetCred.com According to group member Sen Dog, Cypress Hill are working on a new album, their first since 2004. Billboard.com caught up with Sen Dog who said the group is in the process of recording a new album. "We've got 30 songs done," says Sen Dog, who describes the album as "definitely hard-core hip-hop. I wouldn't say it's overly hardcore, but it's definitely a hip-hop album." The album is expected to feature guest appearances by Tom Morello (Rage Against The Machine), Mike Shinoda (Linkin Park) and ex Guns N Roses member Slash. "I mentioned that to B-Real; I said, 'Hey, B, are we gonna have some guest artists, like Snoop Dogg or anybody?" Sen Dog recalls. "And he goes, 'No! F*ck no! Me and you are f*cking tearing this sh*t up now. We don't need no help.' And I'm like, alright, dawg, as long as you're happy...'" The group plans to finish the album by December and hope to have it out by Spring 2009. Lähde: http://www.streetcred.com/?page=news/entry&id=534 ------------ Etenkin Tom Morellon mukana olo on hyvä merkki. Noista muista en oo ihan varma onko hyvä vai huono, mutta toivotaan että laatu paranee tosta edellisestä lätystä, joka oli mulle ainakin pienoinen pettymys... Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
Milkop 14.10.2008 20:07:45 (muokattu 14.10.2008 20:08:30) | |
---|
toivotaan että laatu paranee tosta edellisestä lätystä, joka oli mulle ainakin pienoinen pettymys... Minulle ainakin kolisee Till Death Do Us Part ns. ihan simona. Ei toki ole III:n voittanutta, mutta kepeästi tuo ainakin jonkun Stoned Raidersin pesee. Tulevalle levylle särökitaroita vähemmän ja vihreän vitamiinin ylistystä enemmän, niin tulen olemaan tyytyväinen :) E: fiksatiivi "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Jop1 15.10.2008 00:27:15 | |
---|
On kyllä. Black sunday= Oujees. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Mohla 15.10.2008 13:06:08 (muokattu 15.10.2008 13:07:24) | |
---|
Minulle ainakin kolisee Till Death Do Us Part ns. ihan simona. Ei toki ole III:n voittanutta, mutta kepeästi tuo ainakin jonkun Stoned Raidersin pesee. Tulevalle levylle särökitaroita vähemmän ja vihreän vitamiinin ylistystä enemmän, niin tulen olemaan tyytyväinen :) E: fiksatiivi No, nää on taas näitä kuuluisia makuasioita, kun mulle taas kolisi tuo Stoned Riders paljon enemmän ja yksi syy oli ne särökitarat. ;) Tosin skittasoundit oli välillä tosi oudot... Ei sillä, on tossa TDDUP:ssä hetkensä myös, mutta oikeesti joku "What's your number"?! EDIT: Pitääkin laittaa tuo viimisin soimaan ihan muistin virkistämiseksi. Ja muuten vaan virkistykseksi. :) Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |