Aihe: Petri Munck
1 2 3 4 5 6 7 8
N_Bates
21.01.2004 14:55:24

Eikö rockin pitäisi olla vaarallista?

onhan petrimunkkikin vaarallista jos liian lujalla kuuntelee...
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
musa
21.01.2004 15:04:42
Ihan aluksi voin kertoa, että Petri Munck on rumimpia kirosanoja ystäväpiirissäni. Mutta aivan kuten Tupunakin viestissään totesi, niin homma on minusta okei, jos herra Munkki tekee musiikkiaan sydämellään. Jos jollekin ihmisille tulee hyvä mieli Petri Munckin kappaleesta, niin mitä se on keneltäkään pois. Omasta mielestäni Munkissa on jotain hyvääkin. Yksinkertaisten ja mieleenjäävien melodioiden kyhäämistaitoa ei todellakaan ole jokaiikalla. Mutta loppuun totean, että itse en Munckin musiikkia kuuntelisi kuin vahingossa radioaalloilta.
Hotakainen
21.01.2004 15:17:01
Olin viime viikonloppuna ravintolassa ja siellähän sattui olemaan esiintyjänä Petri Munck. Esityksen jälkeen Petri alkoi vetämään viinaa ja siinä hän näytti olevan aika mestari. Eikä sillä niitä naisia näkynyt olevan, yksin vaan istu nurkassa ja juopotteli.
Huora! Kuraperse!
Leikari
21.01.2004 15:17:36
Ihan aluksi voin kertoa, että Petri Munck on rumimpia kirosanoja ystäväpiirissäni.

- ihan vaan kiinnostaa, että koostuuko ystäväpiirisi muista henkilöistä kuin niistä projekteista missä olet kuvaussivun mukaan mukana. Ei niiden bändien "lihaksilla" kannata Munckia mollata.
salmivaara
21.01.2004 15:25:00

Olin viime viikonloppuna ravintolassa ja siellähän sattui olemaan esiintyjänä Petri Munck. Esityksen jälkeen Petri alkoi vetämään viinaa ja siinä hän näytti olevan aika mestari. Eikä sillä niitä naisia näkynyt olevan, yksin vaan istu nurkassa ja juopotteli.

Ei tällä kertaa saanut turpaan?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Notefix
21.01.2004 15:45:34 (muokattu 21.01.2004 15:47:54)

Piti ihan kuunnella tuo Munckin levy. Mun mielestä musassa ei ole mitään vikaa. Biisit ovat hyviä, hookit jää mieleen. Tuotanto + soitto on Suomen A-luokkaa. Muutenkin diggaan tuollaisesta MOR-matskusta.

Ainoa miikka tulee sanoituksista, jotka ovat...no...huonoja.
My name is Baron, Notefix Baron
Jäsen X
21.01.2004 15:53:45
Ei tällä kertaa saanut turpaan?

ootko ollut todistamassa tapahtunutta?
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Jarski
21.01.2004 16:16:37
onko sukua tiktakin tytölle x (ei tuu nimi mieleen)..?
ville viaton
21.01.2004 16:19:12
Mielestäni on jokaisen oikeus myös vihata varauksettomasti jos siltä tuntuu. Se että joku siitä musiikista pitää, ei tarkoita että sitä ei saisi vihata oikein sydämensä pohjasta. Pidän Munckin ja Tiktakin kaltaisten artistien musiikkia hirvittävän huonona ja laskelmoituna. Se että he ehkä tekevät biisinsä taitavasti, ei kuulu asiaan. Biiseistä vain kuuluu läpi suunnaton pinnallisuus ja pelkkä hittihakuisuus. Sitä vihaan. Mitä luultavimmin Tiktakin tyypit ja Munck vihaisivat minun tekemääni musiikkia, jos heillä nyt ylipäänsä tunteita on, sen verran kylmää musiikkinsa on. Piste, perkele.
Wofon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!!
Bonham
21.01.2004 17:08:37
Mä olen ennenkin kitissyt tästä, mutta eikö ole aika hedelmätöntä aina kertoa mikä musa on omasta mielestä ihan paskaa? Mielummin kuulisi, mikä on loistavaa...

Toki ymmärrän, että toiset tyylit ja esittäjät saavat sapen kiehumaan, mutta onneksi aika harvoin mitään on pakko kuunnella.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
ville viaton
21.01.2004 17:21:54
Mä olen ennenkin kitissyt tästä, mutta eikö ole aika hedelmätöntä aina kertoa mikä musa on omasta mielestä ihan paskaa? Mielummin kuulisi, mikä on loistavaa...

Joskus vain se vihan tunne on yhtä voimakas ja ihana kuin se toinen. Ja se on pakko saada sanoa!! Vaikka kyllähän sitä tavallisesti yrittää itsensä hillitä, mutta Munckista olin kyllä itsekin suunnitellut kirjoittavani inhokirjoituksen (tässä välissä oli pakko sylkeä lattialle..).
Wofon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!!
Tapani L
21.01.2004 18:23:08
Hei,älkää viitsikö sanoa sitä kappaletta turhaksi. Se kuitenkin tuo Munckille rahhoo ja viihdyttää joitakin ihmisiä (mukaanlukien minua). Turha se kappale ei siis ole.

Ja Tupunan kirjoitus oli mainio :)
Anteeksi häiriö... Noh noh, ota pastilli. sarjakuvaa roskis
Tupuna
21.01.2004 18:33:38
Hei,älkää viitsikö sanoa sitä kappaletta turhaksi. Se kuitenkin tuo Munckille rahhoo ja viihdyttää joitakin ihmisiä (mukaanlukien minua). Turha se kappale ei siis ole.

Ja Tupunan kirjoitus oli mainio :)

Kiitos kovasti :) Lämmitit kiukkuisen mieleni.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Neljä Ruuvia
21.01.2004 20:58:47
Piti ihan kuunnella tuo Munckin levy. Mun mielestä musassa ei ole mitään vikaa. Biisit ovat hyviä, hookit jää mieleen. Tuotanto + soitto on Suomen A-luokkaa. Muutenkin diggaan tuollaisesta MOR-matskusta.

Ainoa miikka tulee sanoituksista, jotka ovat...no...huonoja.

Joo oon samaa mieltä. Musa toimii,sanat ei kauheesti toimi.
MetalliHippi
21.01.2004 21:03:00
Tehdään jatkossa niin, että ilmoitatte minulle pikaviestillä, mikä artisti on vuoden vittumaisin/tekopyhin/kateutta herättävin kusipää, niin minä voin mennä likvitoimaan tuon kyseisen henkilön ja niin on sekin ongelma pois päiväjärjestyksestä. Ei tarvitsisi aina kitistä samoista asioista ja valittaa, miten epäoikeudenmukainen maailma onkaan, kun jotkut kuuntelevat paskaa.

Eli nyt listalle tulee siis Petri Munck. Pitääpi katsoa keikkalistaansa, niin voin mennä esityksen jälkeen päkkärille "greetings to you, mr. Munkki. From all of us to all of you" ja heittää häntä monitoimityökalulla kaulaan. Siihenpä loppuisi levottoman prinssiunelman messuaminen.

Huomautan kuitenkin, että tulen olemaan ylityöllistetty, koska tälläisiä henkilöitä on todella paljon, enkä välttämättä ehdi juuri tällä viikolla nirhauttamaan sitä Saksan hymypoika Marcus Stippenstappenschalffenia, joka ärsyttää munattomalla äänellään ja miljardin euron sopimuksellaan EMIn kanssa, helevatan tähdenlento.

Lisäksi huomautan, että vaikka onnistuisinkin minulle annetussa tehtävässäni, se ei takaa välttämättä maailmanrauhaa.
Munkkeja tulee aina lisää, koska ihmiset tykkäävät syödä niitä, ja koska niille on kysyntää. Ja vaikka munkit ovat kaikki samoista perusraaka-aineksista, niissä voi olla erilainen täyte, muoto tai sokerimäärä. Joissakin voi olla jopa kuorrutusta. Ymmärrän toki, että kaikki eivät pidä munkeista, ja liiallisesta munkinsyönnistä tulee sairaaksi. Pienen tauon jälkeen se voi kuitenkin taas maistua.

Palannutta munkkia ei tarvitse kenenkään syödä. Silloin voi ostaa vaikka voipullan!
Jos pidät minua vittumaisena ja täysin turhana ihmisenä, olet 90% varmuudella oikeassa. Loput 10% ovat aivojesi tyhjäkäyntiä, kuulethan huminan.
Skebaholikko
21.01.2004 23:59:01 (muokattu 22.01.2004 00:00:50)

Tehdään jatkossa niin, että ilmoitatte minulle pikaviestillä, mikä artisti on vuoden vittumaisin/tekopyhin/kateutta herättävin kusipää, niin minä voin mennä likvitoimaan tuon kyseisen henkilön ja niin on sekin ongelma pois päiväjärjestyksestä. Ei tarvitsisi aina kitistä samoista asioista ja valittaa, miten epäoikeudenmukainen maailma onkaan, kun jotkut kuuntelevat paskaa.

Eli nyt listalle tulee siis Petri Munck. Pitääpi katsoa keikkalistaansa, niin voin mennä esityksen jälkeen päkkärille "greetings to you, mr. Munkki. From all of us to all of you" ja heittää häntä monitoimityökalulla kaulaan. Siihenpä loppuisi levottoman prinssiunelman messuaminen.

Huomautan kuitenkin, että tulen olemaan ylityöllistetty, koska tälläisiä henkilöitä on todella paljon, enkä välttämättä ehdi juuri tällä viikolla nirhauttamaan sitä Saksan hymypoika Marcus Stippenstappenschalffenia, joka ärsyttää munattomalla äänellään ja miljardin euron sopimuksellaan EMIn kanssa, helevatan tähdenlento.

Lisäksi huomautan, että vaikka onnistuisinkin minulle annetussa tehtävässäni, se ei takaa välttämättä maailmanrauhaa.
Munkkeja tulee aina lisää, koska ihmiset tykkäävät syödä niitä, ja koska niille on kysyntää. Ja vaikka munkit ovat kaikki samoista perusraaka-aineksista, niissä voi olla erilainen täyte, muoto tai sokerimäärä. Joissakin voi olla jopa kuorrutusta. Ymmärrän toki, että kaikki eivät pidä munkeista, ja liiallisesta munkinsyönnistä tulee sairaaksi. Pienen tauon jälkeen se voi kuitenkin taas maistua.

Palannutta munkkia ei tarvitse kenenkään syödä. Silloin voi ostaa vaikka voipullan!

Vaadin tälle pätkälle sarkasmisarjan Finlandia-palkinnon. Siis oikeasti. Aikuisten oikeasti. En voi sanoa kuin komppaavani hippimiestä, piru soikoon äijä kun vedit vakuuttavan tekstin. Opeta miullekin tälläne taito seuraavan kuukauden aikana, äikän kirjoitukset lähestyy jo kovaa tahtia.

EDIT: Allekirjoittaneenkin tulisi useammin olla hiljaa kun ei jostain pidä. Tosin joskus pitää vain purkaa pois hillitty kritiikki (lue: 78 prosenttia ajasta paskanjauhanta). Tosin tälläisien asioiden esilletuonti on hyvästä siinä että niistä saa varsin mojovia keskustelun aiheita. Tosin eri asia on täällä M.netissä, jossa nämä aiheet käydään aina neljännesvuoden kestävissä sykleissä läpi n. 37 kertaa. Mikäs sen muusikon/wannabiin niskalaakia lukuunottamatta hiljentäisi *hymhymhymiö*. Itse olen vielä ylpeästi jälkimmäisiä.
Krusty The Clown to Mr.Burns at the Springfield Republican party meeting: "Are you guys any good at covering up youthful and middle-aged indiscretions?" "Are these indiscretions romantic, financial or treasonous?" "Russian hooker, you tell me!"
Mynthor
22.01.2004 06:22:55
Jokainen, joka tässä maassa itsensä pop-musiikilla, biisejä ja keikkoja tekemällä vuodesta toiseen elättää, on aivan V...N KOVA hahmo.

Tästä ei yksikään wannabe-rock/"kyllä se himassa meni"- trukkikuski yli kävele.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
salmivaara
22.01.2004 11:36:51

MOR?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Notefix
22.01.2004 12:37:05

MOR?

"Middle of the road" tai vaikkapa "mature oriented rock"....

Joka tapauksessa sellasta, jota kaikkien kriitikoiden ja truemukarokkareiden pitää vihata sydämensä kyllyydestä.
My name is Baron, Notefix Baron
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)