Aihe: jonne aaron ja jann wilde Too much love will kill you(Queen)
1 2
badcompany
03.07.2007 14:57:59
tuli teeveestä kundien coveri queenin too much love will kill yousta.en oikein tykännyt versiosta:(.mitäs muut Queen Fanit on mieltä?:
Bonham
03.07.2007 15:07:08
tuli teeveestä kundien coveri queenin too much love will kill yousta.en oikein tykännyt versiosta:(.mitäs muut Queen Fanit on mieltä?:

Kyseessä ei ole ihan "oikea" Queenin biisi, mutta aika liki...

Se kolmas jamppa on Dead By Gun yhtyeen vokalisti... hyvä rosoinen ääni munsta, etenkin tuohon biisiin.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Roger
04.07.2007 17:55:19

Dodiin... pitihän tämänkin nähdä.

Jonne Aaronin ääni sopi jotenkin perverssillä tavalla tähän oikein hyvin. Jampan hento ääni on hyvin samantyyppinen kuin Brian Mayllä, joten sillä lienee syynsä. Tuon paulakoivuniemen ja sitten sen toisen kaverin olisi voinut suosiolla pois, jos ei pysty laulamaan oktaavia korkeammalta niin sitten ei kannata laulaa ollenkaan, tuo kuulosti kohtalaisen huonolta. Sovituspuolella mentiin hyvin lähellä Queenin versiota, josta itsekin olen alkanut pitää vasta viimeaikoina.
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
Lesko
04.07.2007 19:30:12
Toi kolmas kaveri ku alotti tossa parin minsan jälkeen veti kyllä parhaiten, vaikka menikin vähän nenille, mutta minä ainakin repesin tossa 2:57, ja meni juomat väärään kurkkuun... huh....
Melko laimee veto musta, mutta tää viimeistään todisti, että toi Jann Wilde on kyllä melkosen mitäänsanomaton, olis kai siihen joku muukin voinu tulla laulamaan... Jonne Aaron veti ihan perussettiä, eli ei kauheen kummosesti, eikä mikään maata mullistava veto muutenkaan ollu... näin muuten tästä kanssa pienen pätkän telekkarissa ja ajattelin, että jo on jumalatonta elämää... =)
Niin ja kyllähän tolla Brian Maylla on huomattavasti voimakkaampi ääni kun Jonnella...
Alkuperänen veto on kyllä komee, kuunnelkaas peräkkäin ne...wou =)
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Pluto
05.07.2007 09:27:56 (muokattu 05.07.2007 09:28:07)
Kuulin radiosta joku aika sitten tämän vedon. En pahemmin tykkää alkuperäisestäkään, eikä tämä uusikaan versio säväyttänyt. Yliyrittäminen paistoi läpi laulusuorituksista.
Dillon, you son of a bitch!
kid ego
05.07.2007 10:11:56
Pitää jostain koettaa tuo kuulla. Esiintyjät eivät mua kiinnosta, mutta Queen on aina Queen. Vaikka Brian Mayn soolobiisihän tuo taitaa alunperin olla?

Sovituspuolella mentiin hyvin lähellä Queenin versiota, josta itsekin olen alkanut pitää vasta viimeaikoina.

Mulle ehdottomasti tutumpi on Queenin versio ja pidän siitä erittäin paljon. Itse asiassa se on ollut mulle joskus todella tärkeä. Brianin version olen ehkä yhdesti tai kahdesti kuullut.
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
Lesko
05.07.2007 11:37:37
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Roberto
05.07.2007 12:20:06

Ihan hyvä itäblokki-laivabändicoverveto, olettaen siis et tää ei ollu mikään sketsi. Aika huonosti vetää toi pyryharakan näkönen jäbä ja se kolmas.
Super-Jari
05.07.2007 16:54:16
Kuka ihme tuo Jann Wilde on? Jonne Aaron veti hyvin.
aikavaikea
05.07.2007 17:21:12
Aika huonosti vetää toi pyryharakan näkönen jäbä ja se kolmas.

Juu, ei tuoneet fiittaajat oikeen lisäarvoa tälle coverille. Paremmin olisi toiminut ihan vaan Negativen vetona. Mummiälest.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
superfly
05.07.2007 18:42:03 (muokattu 05.07.2007 18:42:56)
Jonne laulu on kehittynyt melko lailla alkuajoista kyllä, varsinkin kun vertaa tuohon jo mainittuun Paula Koivuniemeen.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
stickyfinger
05.07.2007 19:41:17
Olipas myötähäpeää herättävä veto! Niin kuin mainittu, Negativen omana vetona olisi toiminut varmaan vähän paremmin, mutta tosi kornia paskaa silti.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
-Cale
05.07.2007 19:50:40
Noi kaks muuta oli suorastaan surkeita, mutta Jonne veti noista parhaiten. Kukaan ei yltänyt Brian Mayn tasolle, eikä liene ihmekään. Kukahan se urpo oli joka sen kakskaulasen kanssa käveli siellä rappusissa...? En ainakaan kuullut missään vaiheessa kitaran soittoa ainakaan merkittävässä osassa, tosin en loppuun tohtinut katsoakkaan...
Lesko
05.07.2007 20:23:01
Kukahan se urpo oli joka sen kakskaulasen kanssa käveli siellä rappusissa...?

Siinä kohtaan mä just repesinkin... eikös se ollu kitarasankari Sir Christus?
KurtCobain
05.07.2007 21:04:34
Kuuntelin eka ton jonne aaron, jann wilde version ja sitten Queenin niin toi coveri tuntu yksinkertaisesti aivan paskalta queeniin verrattuna. Olis ton coverin voinu jättää tekemättäkkin minun mielestä...
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
kk80
05.07.2007 21:10:05
Vaikka Brian Mayn soolobiisihän tuo taitaa alunperin olla?

Vai onko Miraclen sessioissa nauhotettu mutta sitten levyltä tipahtanut biisi? Itse olen ainakin siinä uskossa että poikkeuselliset krediitit (May-Musker-Lamers)olivat ainakin yksi syy miksei bändi tuota viitsinyt Miraclelle mahduttaa. Queenilla ei hirveästi ole biisejä studiolevyillä joiden krediitit menisivät bändin ulkopuolisille henkilöille. Plussaa sille joka ensiksi mainitsee nuo poikkeukselliset kappaleet.

Mulle ehdottomasti tutumpi on Queenin versio ja pidän siitä erittäin paljon. Itse asiassa se on ollut mulle joskus todella tärkeä. Brianin version olen ehkä yhdesti tai kahdesti kuullut.

Oma suosikki versioni kappaleesta on Live At The Brixton Academy levyltä. Brianin soolo on akustisena versiona ehkä vähän liian pliisu. Made in Heavenin veto on hyvä myös. Mitäs mieltä olette Katie Meluan & Queenin versiosta Nelson Mandelan tribuutti konsertissa?
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Roger
05.07.2007 21:22:08

Vai onko Miraclen sessioissa nauhotettu mutta sitten levyltä tipahtanut biisi? Itse olen ainakin siinä uskossa että poikkeuselliset krediitit (May-Musker-Lamers)olivat ainakin yksi syy miksei bändi tuota viitsinyt Miraclelle mahduttaa. Queenilla ei hirveästi ole biisejä studiolevyillä joiden krediitit menisivät bändin ulkopuolisille henkilöille. Plussaa sille joka ensiksi mainitsee nuo poikkeukselliset kappaleet.

Aivan niin, tietenkin... tuon Miraclen-session vuoksi biisissä on niin Made In Heavenin aikaan (1995) sopimaton syntsa-soundi. Enpä ole tuota aiemmin ajatellut...

Doing All Right ja Under Pressure..
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
Lape
05.07.2007 21:22:49

Kuulin tänään ekaa kertaa ja pakko sanoa että täyttä skeidaa! Jann Wilde lauloi aivan liian matalalla ja hänen ja Jonnen äänet eivät sopineet yhtään yhteen. Hyyh eikö se pitäisi jo tietää ettei Queenia kannata coveroida.

Queenilla ei hirveästi ole biisejä studiolevyillä joiden krediitit menisivät bändin ulkopuolisille henkilöille. Plussaa sille joka ensiksi mainitsee nuo poikkeukselliset kappaleet.

Ite tiedän vaan kolme eli Under Pressure (Queen/Bowie), Doin' All Right (May/Staffel) ja All Gods People (Queen/Moran). Ei kyllä hirveästi vierailijoita Queenin biiseissä ole. Joku saa sitten täydentää jos niitä vielä on :s
kk80
05.07.2007 21:44:00
Ite tiedän vaan kolme eli Under Pressure (Queen/Bowie), Doin' All Right (May/Staffel) ja All Gods People (Queen/Moran). Ei kyllä hirveästi vierailijoita Queenin biiseissä ole. Joku saa sitten täydentää jos niitä vielä on :s

Muut mainitut selviä tapauksia mutta eipä kysyjä itsekkään muistanut että All Gods People on myös Mike Moranin nimissä. Voisiko listalle lisätä myös God Save The Queenin?

Mitä vierailijoihin tulee niin niitä ei todellakaan ole hirveästi. Itselleni tulee mainittujen lisäksi mieleen Steve Howe (Innuendon flamenco -kitara), Mike Stone (Good old fasioned loverboyn duetto osuus)ja Roy Thomas Bakerin kastanjetit Queen II:lla :)
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)