Aihe: vahvistimien yhdistäminen 1 | |
---|---|
![]() 05.07.2007 15:58:32 | |
Moi. Mulla on 2 PA vahvistinta ja olen tässä tuumaillut jos ne voisi kytkeä yhteen. Kytkentöjä: vahvistin nro 1. -SLAVE -D.I.OUT vahvistin nro 2. -PREAMP OUTPUT -POWER AMP INPUT onko näillä liitännöillä mahdollista liittää nämä kaksi laatikkoa yhteen? jos niin miten? kumpaan (1 vai 2) laitan kaapit kiinni? tehoista vielä: toisessa ilmeisesti 100 Watts RMS ja toisessa 100/8ohm ja 160/4ohm kaapeissa lukee 80 watts RMS ja 160 music. eipä taida kaapit kestää? RMS tarkoittaa mitä? ja vielä. mitä eroa noin niinkuin käytännössä on inputtien HI ja LOW liitännöillä? kiitokset. ps. lukisin manuaalit jos sellaset omistaisin. | |
![]() 05.07.2007 16:14:09 | |
Moi. Mulla on 2 PA vahvistinta ja olen tässä tuumaillut jos ne voisi kytkeä yhteen. Lähdetään siitä että miksi haluat kytkeä ne yhteen. Ja noita liittimien merkintöjä kun kattoo niin en ihan varmaks kuitenkaan menis sanomaan et ovat PA vahvistimia. Kytkentöjä: vahvistin nro 1. -SLAVE -D.I.OUT vahvistin nro 2. -PREAMP OUTPUT -POWER AMP INPUT onko näillä liitännöillä mahdollista liittää nämä kaksi laatikkoa yhteen? jos niin miten? Saahan ne noilla yhteen mut jos lisää tehoa haluat niin ei onnistu. kumpaan (1 vai 2) laitan kaapit kiinni? Kummalla haluat vetää siitähän se on kiinni. Toi vahvain nro. 2 on ilmeisestikin joku mikserivahvistin kun siinä on toi preamp outputti niin vedä sillä et tarvii mikseriä erikseen. Eka vahvistin taas saattais olla kitara/bassovahvistin kun siinä on toi D.I. ulostulo. tehoista vielä: toisessa ilmeisesti 100 Watts RMS ja toisessa 100/8ohm ja 160/4ohm kaapeissa lukee 80 watts RMS ja 160 music. eipä taida kaapit kestää? RMS tarkoittaa mitä? Saattaapi olla niin et ovat köykäset niille kaapeille. Toi RMS-arvo kertoo sen minkämoista tehoa se purkki kestää jatkuvaa tehoa ja toi music sen paljonko se kestää piikkejä. ja vielä. mitä eroa noin niinkuin käytännössä on inputtien HI ja LOW liitännöillä? Tässä tapauksessa kait siinä plugireiän vieressä lukee se HI ja xlr-reiän kupeessa LO. Jos näin on niin vit törkätä kitaran tai basson suoraan siihen plugireikään ilman D.I.boksia. Tämä kielii taas siitä että kyseessä on nimenomaan mikserivahvistin kiitokset. ps. lukisin manuaalit jos sellaset omistaisin. Ootko kokeillu Googlettaa noita vehkeitäs vai etkö tiedä edes merkkiä. Viltsu
audiokantaja | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)