Aihe: Tech Trademarkit
1 2 3 4
outo_O
16.01.2004 21:45:38
Tietysti haku on aina silloin rikki kun sitä eniten tarvitsisi.. mutta kertokaapas mitenkäs nämä tm-60 ja tm-120 suoriutuvat siitä öörli thrashista? eli nopeasta rokki räimeestä? ei mitään supergainultramush soundia vaan, boostattu marsu soundi?

tänään kävin itse testailemassa tm-60 stä, ja pidin todellakin kuulemastani, vaikka kitara ei kovin vireessä ollutkaan, mutta kauaa en kerennyt testaamaan säröjä. ja missäs se tarjous oli 640€ TM-60, en edes kuuklella löytänyt sitä.

Tm-120 kiinnostaa erityisesti muhkealla? 2x12 pörinöillään, ja kolmella kanavallaan +- huimat säätövarat..

toisaalta jos haussa on se yksi soundi miksen ostaisi marsukasaa.. mut monta on kivaa ja inspiroi mukavasti, eikä putket ja roudaaminen kummittele..
itelläs on paska allekirjotus !
HeavyMachinery
16.01.2004 23:36:27

www.tech21nyc.com

tuolla on ainakin jotain samplejä

itte oon suunnitellut trademark 300 nupin ostoa pitäs olla kaikki tarvittavat soundit .

nyt mulla on vetta combo mut ei se oo oiken jees kun ei se pistä punttia lepattamaan niin kuin kaksi 4x12 kaappia
First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery
Mika K
17.01.2004 00:20:43
ei mitään supergainultramush soundia vaan, boostattu marsu soundi?

Ainakin Trademark 10:ssä on loistava marsu soundi. Itse olen ihastunut juuri tuohon British-optioon, joka jäljittelee marsu soundia. Irtoaa kyllä kerrassaan loistavat AC/DC rosot.
Tähän tulee allekirjoitus
outo_O
17.01.2004 21:27:59

eikö kukaan tiedä muka mitään, kertokaas nyt se tarjous tosta tm-60stä, kun sitä on hehkutettu thomannia halvemmaksi suomessa.

ja bändi touhut onnistuu tm-60 llä?
Eeroplane
18.01.2004 02:21:22
ja bändi touhut onnistuu tm-60 llä?

no aivan varmasti...
Skebaaja
18.01.2004 12:57:33
Musamaailmassa ( www.musamaailma.fi ) oli tuo TM60 tarjouksessa, jotain 620e. Mitä sivuilta kattelin niin ei näyttäis enää olevan tarjous voimassa.

On se silti ostamisen arvoinen vehje. Ite tykkään.
En ole isäsi.
Solex
18.01.2004 17:21:07 (muokattu 18.01.2004 17:43:58)
Jussi & The Boys oli meillä koulussa keikalla.

Huomasin et Luparin vahvistimena oli Trademark 60 vaikka Metsberg soitti monta kertaa kalliimmalla BadCatillä. Minun mielestäni lähti todella hyvä rautalanka-saundi joka ei hävinnyt ollenkaan tuolle BadCatille vaikkakin soittajan taitavat näpit loivat varmasti osan illuusiota. :)

Niin, se 60w tuntui riittävän aika hyvin keikalle itsenäisenä tuon kokemuksen perusteella.
Väkivalta Lopettaa Vittuilun.
bubi
19.01.2004 10:05:45 (muokattu 19.01.2004 10:07:08)
Itsellä ollut toi trademark-60 kolme kuukautta. Ja oon kyllä ollut tyytyväinen. Taittuu vanhemmat ja uudemmat Slayerit ja Metallicat. Erittäin monipuolinen, tuhti soundi(kristallit helisee alakerran vitriinissä), ehkä osasyynä tähän on, että käytän SD-invader tallamikkiä. Erittäin lähellä putkisoundia, ja toivottavasti huoltovapaa vahvistin...

Vanhaa Slayeriä pidän öörli trashinä..
Ostan Digitech Whammy-pedaalin, 7-alueinen EQ(Boss,ibanez,danelectro)
skebajaba
19.01.2004 12:30:47
vit** siis vitsi toi kuulosti rajulta toi tm-10 sample tuolla...huhhuh tommonenhan ois ihan kingin koti vahvari..
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
Marzi
20.01.2004 12:35:54

Pidän ääntä, olen.
Listen
21.01.2004 09:49:45
Tuttu osti ihan äskettäin Trademark 60:n. Onko normaalia että virtavalo palaa himmeästi, kun virtakytkin on off-asennossa ja töpseli seinässä? Eli onko vahvarissa herätevirtasysteemi kuten televisiossa, vai onko tämä joku vika?
Marzi
21.01.2004 10:07:59

Tuttu osti ihan äskettäin Trademark 60:n. Onko normaalia että virtavalo palaa himmeästi, kun virtakytkin on off-asennossa ja töpseli seinässä? Eli onko vahvarissa herätevirtasysteemi kuten televisiossa, vai onko tämä joku vika?

Mulla on ihan sama juttu. Eli normaalia, uskoisin.
Pidän ääntä, olen.
bubi
21.01.2004 10:32:34
sama vika rahikaisella, uskoisin että normaalia...
Ostan Digitech Whammy-pedaalin, 7-alueinen EQ(Boss,ibanez,danelectro)
outo_O
21.01.2004 12:18:20
Tuntuu että kellään ei ole huonoa sanottavaa techeistä, ylistyslauluja vaan tulee. Harmony centralista katoin, niin jotkut valittelivat että tm60 kliinit ei leikkaa bändin läpi, eli pystyis puhumaan niitten yli, vaikka volumet täysillä, miten on?
mathias
21.01.2004 13:28:15
Tuntuu että kellään ei ole huonoa sanottavaa techeistä, ylistyslauluja vaan tulee. Harmony centralista katoin, niin jotkut valittelivat että tm60 kliinit ei leikkaa bändin läpi, eli pystyis puhumaan niitten yli, vaikka volumet täysillä, miten on?

Ei pidä paikkansa, ellei sinulla satu olemaan yliluonnollisen kova ääni.
Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen-
teleman
21.01.2004 15:25:59
Mulla on ihan sama juttu. Eli normaalia, uskoisin.

Omassa TM 60:ssä virtavalo on täysin pimeä virran ollessa kytkettynä pois eli epänormaaliltahan tuo valon palaminen haiskahtaa.
Vahvariin on ollut erittäin tyytyväinen kotona, treeneissä ja keikoilla. Kyllä ainakin meidän bändissä cleanit kuuluu (liiankin?) hyvin mökän seasta ilman mikityksiäkin.
kupteri
21.01.2004 17:40:03

Ilmeisesti pieksää soundeissa Line6:n laitteet mennen tullen ja palatessa?

Ootteko kokeillu pedaaleilla miten tykkää? Tai efektejä lenkkiin? Eli pointtina miten toimii käyttö niin, että on koneesta puhdas ja "mesasärö" ja tarvittaessa pedaaleilla erilaisia säröjä (jos tarvii vaikka kolmea eri soundia biisissä eikä voi roplata kanavaa välillä). Boosti lienee toimii jalkapedaalista? Mitä muita toimintoja jalalla toimii ja onko tuo pedaali vahvistimen mukana, vai pitääkö maksaa extraa?
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
PekKampela
21.01.2004 21:30:48

Ootteko kokeillu pedaaleilla miten tykkää? Tai efektejä lenkkiin? Eli pointtina miten toimii käyttö niin, että on koneesta puhdas ja "mesasärö" ja tarvittaessa pedaaleilla erilaisia säröjä (jos tarvii vaikka kolmea eri soundia biisissä eikä voi roplata kanavaa välillä). Boosti lienee toimii jalkapedaalista? Mitä muita toimintoja jalalla toimii ja onko tuo pedaali vahvistimen mukana, vai pitääkö maksaa extraa?

Itellä on lenkissä Iban DE-7 ja hyvältä soundaa. Wahi taas on kitaran ja styrkan välissä ja hyvältähän seki soundaa. Kuulopuheiden perusteella säröpurkkienkin kanssa jämäkkä pakki.

Jalkapedaali tulee vahvistimen mukana. Se sisältää boostin, kanavanvaihdon ja efektilenkin on/off nupukan. Toimii tavallisella instrumennipiuhalla, joka sekin tulee mukana.
Me on hävitty tää peli
kupteri
21.01.2004 21:37:30

Itellä on lenkissä Iban DE-7 ja hyvältä soundaa. Wahi taas on kitaran ja styrkan välissä ja hyvältähän seki soundaa. Kuulopuheiden perusteella säröpurkkienkin kanssa jämäkkä pakki.

Jalkapedaali tulee vahvistimen mukana. Se sisältää boostin, kanavanvaihdon ja efektilenkin on/off nupukan. Toimii tavallisella instrumennipiuhalla, joka sekin tulee mukana.

No h*lkkari! Miksei mulla sitten jo ole tuota... Boostin määrän voi ilmeisesti säätää? Juu ja tokihan biisien välissä voi gainia ja jotain sellaista pientä säätää toisesta kanavasta jos jossain tarvii esim. puhdas + kevyempi särö ja toisessa puhdas + rankempi särö. Ja ilmeisesti heittäen menee myös kevyempi särö + rankka särö. Ei kai sitä juuri koskaan samassa biisissä kolmea tarvi :-) Efektilenkkiin flangeri + EQ "always online", niin saapi sitten ton pedaalista laittaa päälle / pois.

Hmm...

Kuume nousee :-) Pitääpä koittaa löytää netistä ton manuska.
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)