Aihe: Sturm und Drang- Rising Son
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Alexi69
04.07.2007 19:33:59
Koveroivat Kylähullut -bändin kanssa vielä tunnettua nazi-orkesteri Skrewdriveria, vähäks siistii - huumoria kato ;D

No joo, ehkä hypin johtopäätöksiin turhan hätäisesti, tiedä häntä...

Ehkä joo..Oletko koskaan kuunnellut kyseistä biisiä?
Ei nyt ole mikään hatunnosto Skrewdriveria kohtaan.
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
Heartwood
04.07.2007 20:12:26
Ehkä joo..Oletko koskaan kuunnellut kyseistä biisiä?
Ei nyt ole mikään hatunnosto Skrewdriveria kohtaan.

Tuota kyseistä biisiä en ole kuullut, mutta en minäkään Jokista natsina pitäisi. Pikemminkin päinvastoin, taitaahan bändillä olla ainakin yksi kyseistä aatetta pilkkaava biisi (Kråklund pojkar). Muutenkin kaverista on jäänyt sellainen kuva, että järkeä olisi enemmänkin kuin mitä haastatteluja tavaamalla paljastuu.

Tosin pitkä aika onpi siitä kun viimeksi Klamydian tekemisiä olen seurannut.
"Thus men forgot that all deities reside within the human breast" Romantikkoitkijät #42
Alexi69
04.07.2007 21:20:24 (muokattu 04.07.2007 23:32:28)
Tuota kyseistä biisiä en ole kuullut, mutta en minäkään Jokista natsina pitäisi. Pikemminkin päinvastoin, taitaahan bändillä olla ainakin yksi kyseistä aatetta pilkkaava biisi (Kråklund pojkar). Muutenkin kaverista on jäänyt sellainen kuva, että järkeä olisi enemmänkin kuin mitä haastatteluja tavaamalla paljastuu.

Tosin pitkä aika onpi siitä kun viimeksi Klamydian tekemisiä olen seurannut.

Niin.Kyllähän kun katsoo bodomeja tai klamydiaa nykypäivänä tahi kuuntelee Kylähulluja, huomaa että ne jätkät oikeasti osaa nauraa itselleen ja muille ja esim kylähulluthan tekee musiikkia niin kieli poskessa että pitää ihmisen olla jos jonkin sortin idiootti tai seniili että sen ottaa liian tosissaan. hymiöhymiö

Sturm und Drangia olen hieman siellä täällä kuullut, ei mitään maailmaa mullistavaa biisit eikä soittajatkaan mutta vokalistilla oli oikein hyvä ääni.
Tiedä sitten miten livenä toimii... -paluu keskustelun aiheeseen- xD
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
doolittle
04.07.2007 21:23:18
Niin.Kyllähän kun katsoo bodomeja tai klamydiaa nykypäivänä tahi kuuntelee Kylähulluja, huomaa että ne jätkät oikeasti osaa nauraa itselleen ja muille ja esim kylähulluthan tekee musiikkia niin kieli poskessa että pitää ihmisen olla jos jonkin sortin idiootti tai seniili että sen ottaa liian tosissaan. hymiöhymiö

Keskustelua aiheesta: Sturm und Drang - Rising Son

Hehe, no joo. Ei silti etteikö itsekin tekisi tästä mieli jotain sanoa, mutta väärä paikkahan tämä on.
"Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister-
Hipelius
05.07.2007 14:58:58
Miksi nämä kaverit antavat haastatteluja englanniksi? Siis mtv:llä heiolenaxlsmith ja stratovariuksen laulaja haastattelivat tätä bändiä englanniksi.

Tästä on puhuttu jo tässä ketjussa vaikka kuinka. Eivät osaa suomea kunnolla, suomenruotsalaisia kun ovat.
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
Abgrund
05.07.2007 15:06:39
Tästä on puhuttu jo tässä ketjussa vaikka kuinka. Eivät osaa suomea kunnolla, suomenruotsalaisia kun ovat.

Itse kuulin jossain nettiradiossa suomenkielisen haastattelun ja ihan hyvin puhuivat suomea.
Ave imperator! Morituri te salutant!
Hipelius
05.07.2007 15:09:20
Itse kuulin jossain nettiradiossa suomenkielisen haastattelun ja ihan hyvin puhuivat suomea.

Ai jaha, voi ihan hyvin olla.. I'll get my coat...
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
Jetku
05.07.2007 15:46:49

Osa puhuu osa ei.
Keppikeksi
06.07.2007 09:51:02
Osa puhuu osa ei.

3/5 bändistä ei taida osata suomea - yhtään tai sitten todella vähän. Joten pitkällä matematiikalla kaksi jäsenistä osaa siis suomea.
Paska bändi, paskat kamat, ei kaupallista potentiaalia
aivokuolio
06.07.2007 11:11:26
Kyllä ne kaikki suomea ymmärtävät ja puhuvat vaikkakin luonnollisesti hieman murtaen.

Nim. porisen päissäni vähän kelle sattuu.
I've got soul but I'm not a soldier
Ziggy Bubba
06.07.2007 22:06:02

...pitää ihmisen olla jos jonkin sortin idiootti tai seniili että sen ottaa liian tosissaan. hymiöhymiö

Juu taidan olla seniili, ehkä myös idiootti kun menetän malttini yltiö-paskasta huumorista. Kylähullut edustaa suomalaisista punaniskaisuutta ja junttiutta ja vielä aikas pitkälti puolivaloilla... Vaadin vitsiniekoilta laatua tai ainakin yritystä :D

Juu, ja S&D:n uusi sinkku tuli radiosta, kyllä oli muuten laimeaa matskua vaikka ihan tiukaksihan oli studiossa tuo biisi hiottu.
You said a' what now?
Leper Messiah
07.07.2007 01:02:31
Tuossa tuota provinssivetoa vilkuilin, ja kummastutti vähän, kun oikein missään biisissä ei tuntunut laulajalla ääni riittävän, olivat ne sitten omia tai covereita. Muuten kyllä veti mainiosti, mutta joka biisistä tuntui löytyvän ne ylimmät äänet, joihin ei ihan vielä meinannut yltää, ja siltä se sitten kuulostikin.

Mutta jos kerta 2/5 jäsenistä osaa suomea, niin miksi ihmeessä suomen festareilla pitää vetää spiikit englanniksi? kai joku muu voi välispiikit vetää, ellei laulaja kieltä hallitse.
fiftie
07.07.2007 04:00:52 (muokattu 07.07.2007 04:01:01)
Asuvat suomessa, eivätkä osaa suomea, onse kummaa :D
Antti1997
07.07.2007 12:10:53
Asuvat suomessa, eivätkä osaa suomea, onse kummaa :D

No eihän tuo nyt mitenkään outoa ole. Suomi on kuitenkin kaksikielinen maa.
En tiedä kuka olen, en voi ymmärtää Kiellän itseni, jään ulos hämärään
Abgrund
07.07.2007 12:57:16
Vetäisivät sitten ne välispiikit ruotsiksi, eh.
Ave imperator! Morituri te salutant!
Ziggy Bubba
07.07.2007 13:14:44

Vetäisivät sitten ne välispiikit ruotsiksi, eh.

Ne suomenkieliset fanit taitaisivat nostaa siitä vielä vielä suuremman metelin, sillä he "Asuvat suomessa, eivätkä osaa suomea, onse kummaa :D" -fiftie
You said a' what now?
Borlag
07.07.2007 13:19:57 (muokattu 07.07.2007 13:25:45)

Ihme haloo tuosta kielestä, aivankuin SuD olisi ainoa suomalainen bändi joka vetää spiikit englanniksi. Eikös esimerkiksi joka teinihevarin suosikki CoB vedä aivan samaa linjaa?
Ziggy Bubba
07.07.2007 13:24:44

Ihme haloo tuosta kielestä, aivankuin SuD olisi ainoa suomalainen bändi joka vetää spiikit englanniksi. Eikös esimerkikis joka teinihevarin suosikki CoB vedä aivan samaa linjaa?

Ei kai Suomessa sentään... Tuon takia tekivät DVD:nsä Ruotsissa - ettei tartte suomalaisille spiikata englanniksi (mikä kansainväliseltä DVD:ltä vaaditaan), liian spedeä :)
You said a' what now?
hullu_ukko
07.07.2007 13:25:44
Ihme haloo tuosta kielestä, aivankuin SuD olisi ainoa suomalainen bändi joka vetää spiikit englanniksi. Eikös esimerkikis joka teinihevarin suosikki CoB vedä aivan samaa linjaa?

Kyllä se Laiho ihan suomeksi ainakin Unholy Alliancen keikalla haastoi.. Elävästi muistan mm. tällaiset välispiikit: ''Mitä meidän tampereen matafakin heitkryy!'' ja ''Mä oon kuunnellu liikaa hewy vitun metallii! Huutakaa lujempaa!''
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)