Lönnrot 03.07.2007 16:38:07 | |
---|
Itsellä samanmoinen DoD -versiona. Tuo on oikeastikki ihan hyvä pedaali extreme-metalliin. Saa BM:stä aivan gurgeli-DM:ään. Lähtee paremmat säröt kuin esim. MicroCuben Recto-mallinnoksesta IMO. Allekirjoitan täysin, ne uudet soundaa muovisen karseilta eikä säätimien alla enää edes lue R.I.P, GUTS, PAIN ja SCREAM. Hyvänä vaihtoehtona kehoittaisin myös katsastamaan Zoomin Tri Metallin. Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine. |
JessED 03.07.2007 16:44:23 | |
---|
Hmm, sanoisin Boss mt-2 metalzone ;) Kokemusta on. |
Fingolfin 03.07.2007 19:37:17 | |
---|
Itsellä samanmoinen DoD -versiona. Tuo on oikeastikki ihan hyvä pedaali extreme-metalliin. Saa BM:stä aivan gurgeli-DM:ään. Lähtee paremmat säröt kuin esim. MicroCuben Recto-mallinnoksesta IMO. Pedaalin on/off switchi osa vaan hajoaa ajan mittaan lähes poikkeuksetta. Jossain vaiheessa särön saa on/off hakkaamalla vasaralla ja vähän ajan päästä ei auta enää sekään ja pedaali on finito. Strength and Honor |
WinterMad 03.07.2007 19:39:11 | |
---|
Pedaalin on/off switchi osa vaan hajoaa ajan mittaan lähes poikkeuksetta. Jossain vaiheessa särön saa on/off hakkaamalla vasaralla ja vähän ajan päästä ei auta enää sekään ja pedaali on finito. Mulla on alkanut ilmenemään jo tuo ongelma, pedaalin saa runnoa päkiällä päälle. Piirilevykin on aivan ihmeellisesti kiinni että potikalle ei pääse käsiksi. |
Fingolfin 03.07.2007 20:16:57 (muokattu 03.07.2007 20:18:19) | |
---|
Mulla on alkanut ilmenemään jo tuo ongelma, pedaalin saa runnoa päkiällä päälle. Piirilevykin on aivan ihmeellisesti kiinni että potikalle ei pääse käsiksi. Heh, en tähän mennessä tiedä ketään jolla tuota ongelmaa ei olisi. Sitten kun sitä joutuu runnomaan kovempaa ja kovempaa, ensin päkiä, sitten vasara, sen jälkeen lekalla, väistämätön lopputulos on se, että switchi ei toimi enää ollenkaan. Strength and Honor |
WinterMad 03.07.2007 22:13:37 | |
---|
Sitten ku switchi kuolee niin revitään se piirilevy väkivalloin irti sieltä ja vois vaihtaa siihen erillaisen switchin ja modata hieman koteloa. |
koponen 03.07.2007 22:20:40 | |
---|
Olen soitellut aika paljonkin tuolla Bossin MetalCorella ja on aivan älyttömän hyvä äärisäristin varsinkin pari steppiä pudotetulla vireellä. http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182 |
Fingolfin 04.07.2007 14:19:11 | |
---|
Olen soitellut aika paljonkin tuolla Bossin MetalCorella ja on aivan älyttömän hyvä äärisäristin varsinkin pari steppiä pudotetulla vireellä. 5150:n kanssako olet sitä käytellyt? Strength and Honor |
Luotomeister 04.07.2007 21:57:30 (muokattu 04.07.2007 21:57:53) | |
---|
Olen soitellut aika paljonkin tuolla Bossin MetalCorella ja on aivan älyttömän hyvä äärisäristin varsinkin pari steppiä pudotetulla vireellä. Tässä on vähän offtopicia: Mullekin tuli tänään bossin ml-2:n thomannista. voiko muuten joku kertoa että miten tolla metal corella sais hyvän soundin. mun vahvistin on zoom fire-18m mutta en saanu sillä mieleistä soundia. sitten kun laitoin pedaalin tietokoneen kaiuttimiin niin tuli ihan s.a.i.r.a.a.n hyvä särö :) niin voitteko kertto mitä mun pitäis tehä sen zoomin kaa että saisin hyvän särön ? |
KurtCobain 04.07.2007 22:20:58 | |
---|
Tässä on vähän offtopicia: Mullekin tuli tänään bossin ml-2:n thomannista. voiko muuten joku kertoa että miten tolla metal corella sais hyvän soundin. mun vahvistin on zoom fire-18m mutta en saanu sillä mieleistä soundia. sitten kun laitoin pedaalin tietokoneen kaiuttimiin niin tuli ihan s.a.i.r.a.a.n hyvä särö :) niin voitteko kertto mitä mun pitäis tehä sen zoomin kaa että saisin hyvän särön ? Ittellä on ollu samanlaisia ongelmia kun x-vampin liitin Marshallin MG15cdr comboon, ja sit kun liitin sen tietsikka kaiuttimiin niin saundit oli huomattavasti paremmat niissä. Eli sun kannattaa vaihtaa vahvistin. Ite en käytä tota marshallia enään yhtään vaan soitan tietokone kaiuttimillä. Mut onneks saan viikon loppuna cube 60 nii siinä on sit astetta paremmat saundit v-amppiin verrattuna :) Eli tansa sun kannatta menna sinne vahvistin ostoille. jos kati vahvaria haluat niin microcube on oiva vaihto ehto tai voxin da5. da5 on minun mieletä paremp kun cube. "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Billsner 05.07.2007 08:25:45 | |
---|
Allekirjoitan täysin, ne uudet soundaa muovisen karseilta eikä säätimien alla enää edes lue R.I.P, GUTS, PAIN ja SCREAM. Tämä pedaali toimi ihan hyvin deathmetalliin kun testasin sitä Peavey Banditin läpi. Ainoa huono puoli tuossa pedaalissa että särön määrää ei voi säätää. Hyvänä vaihtoehtona kehoittaisin myös katsastamaan Zoomin Tri Metallin. Tätä minäkin haluaisin päästä kokeilemaan. Wrapped in plastic |
Sir Härö 05.07.2007 10:45:06 | |
---|
Tässä on vähän offtopicia: Mullekin tuli tänään bossin ml-2:n thomannista. voiko muuten joku kertoa että miten tolla metal corella sais hyvän soundin. mun vahvistin on zoom fire-18m mutta en saanu sillä mieleistä soundia. sitten kun laitoin pedaalin tietokoneen kaiuttimiin niin tuli ihan s.a.i.r.a.a.n hyvä särö :) niin voitteko kertto mitä mun pitäis tehä sen zoomin kaa että saisin hyvän särön ? Onkos tuo zoomi joku mallintava katiska? Jos on niin ihan turhaan laitat mitään efektipurkkia sen eteen. Turpa kiinni ja kuuntele!
"Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." |
superfly 05.07.2007 10:53:47 | |
---|
Onkos tuo zoomi joku mallintava katiska? Jos on niin ihan turhaan laitat mitään efektipurkkia sen eteen. Monesti pedaalit toimivat ihan yhtä hyvin sen mallintavankin edessä. Poikkeuksia tästä toki voi olla. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Luotomeister 05.07.2007 13:45:01 | |
---|
Ittellä on ollu samanlaisia ongelmia kun x-vampin liitin Marshallin MG15cdr comboon, ja sit kun liitin sen tietsikka kaiuttimiin niin saundit oli huomattavasti paremmat niissä. Eli sun kannattaa vaihtaa vahvistin. Ite en käytä tota marshallia enään yhtään vaan soitan tietokone kaiuttimillä. Mut onneks saan viikon loppuna cube 60 nii siinä on sit astetta paremmat saundit v-amppiin verrattuna :) Eli tansa sun kannatta menna sinne vahvistin ostoille. jos kati vahvaria haluat niin microcube on oiva vaihto ehto tai voxin da5. da5 on minun mieletä paremp kun cube. mä ratkasin ongelman jo. ei tullu ekana mieleenkään säätää vahvistinta :P vaihdoin säätöjä ja johan tuli mieleinen särö :) |
KurtCobain 05.07.2007 14:19:59 | |
---|
mä ratkasin ongelman jo. ei tullu ekana mieleenkään säätää vahvistinta :P vaihdoin säätöjä ja johan tuli mieleinen särö :) Jaa sulla se meni noin. toi mun mashall on vaan yksinkertaisesti niin paska nii siit ei sää hyviä saundeja :D "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
mä ratkasin ongelman jo. ei tullu ekana mieleenkään säätää vahvistinta :P vaihdoin säätöjä ja johan tuli mieleinen särö :) Nyt on oikea aika herätä todellisuuteen. Vahvistimen säätäminen on PERUSASIOITA jotka tulee opetella ennenkö ostelee pedaaleita ja vaihtelee mikkejä kitaraan (tai jopa koko kitaraa). Tekisi mieli taputtaa päähän ja viittoa kohti Aloittelijat-osiota tällä foorumilla. Eli, ne perusjutut ensin hanskaan, oma-aloitteisuutta ja sitten vasta huutelua muusikoiden.nettiin. Nykyään vain ihmisillä on paha tapa kuvitella saavansa kaikki automaattisesti nenänsä eteen kultavadilla kannettuna. Sen verran on myös puututtava sinun, tonsa92, keskusteluihin, ettet nyt pilaa omaa jatkoasi tällä foorumilla. Kokemus soittolaitteista ja soittamisesta tulee ajan myötä. On eri asia lukea sinun "asiantuntijalausuntoja" erinäisistä kitaroista ja niiden laadusta, kuin useita kymmeniä vuosia laitteita huoltaneen ja soittaneen Foxin. Tai niin monen muun palstan vakiokävijän, ammattimuusikon, pitkäaikaisen harrastajan tms. kirjoituksia. Suosittelenkin, että olet enemmän oppijan kuin opettajan roolissa, ainakin näin alkuun kunnes saat kerättyä omaa "referenssilistaa" ja saat ihan oikeita kokemuksia soittopeleistä ja soittamisesta. Mulla tuo "kokemuksien keräily" alkoi '90 ja vieläkään en tiedä oikeastaan yhtään mitään (no, hivenen kitarakamoista). Eli kokemuksella, ei mutulla! if the shit fits... wear it! |