Aihe: Jackson RR-LL
1 2
Luotomeister
05.07.2007 09:45:31
Mun piti vaan kysyä että mistä ihmeestä noita laiho/latvala signature malleja löytää? oon ettiny joka paikasta mutta ei vaan löydy.
Räbbänä
05.07.2007 10:05:55
Mun piti vaan kysyä että mistä ihmeestä noita laiho/latvala signature malleja löytää? oon ettiny joka paikasta mutta ei vaan löydy.

Käytettynä. Selailepa toria ja huuto.nettiä, mutta varaudu päättömiin hintapyyntöihin.
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
JazzFromHell
05.07.2007 10:19:45
Aika harvaan on nähty torilla tai huuto.netissä. Itse ostin omani serkulta. Noitahan on vain 60 koko maailmassa.
"When you walk in your boots Looks like you've crapped in your pants"
Luotomeister
05.07.2007 12:02:28
Käytettynä. Selailepa toria ja huuto.nettiä, mutta varaudu päättömiin hintapyyntöihin.

torilta eikä huuto netistä löytyny eikä google hausta.
Alexi69
05.07.2007 12:06:27 (muokattu 05.07.2007 12:08:45)

Tämän vuoden puolella on ollut yksi muusikoiden.netissä ja yksi huuto.netissä ja muistaakseni hinta on ollut 1500euron luokkaa joka on sikamaisen hintainen kun ottaa koko kitaran laadun huomioon.Kyseessähän on vain laadukas rr3 erilaisilla maalauksilla ja 24nauhavälillä.
Jokunen vuosi sitten noita sai vielä ehkä 700euroon.

edit. tuolla hinnalla saisi jo rr1 joka sitten on jo ihan oikesti hyvä kitara.
Tai vielä parempi, rr24 joka taitaa spekseiltään mennä lähemmäs laihon käyttämää
custom jacksoni kuin Rr-Ll tahi Rr1.
Kaikilla on oikeus MINUN mielipiteeseeni xD
PoeR
05.07.2007 12:22:16

paljon pyydät siitä

harva noista heti haluaaa luopua :)
tsöötswall
Mrezzye
05.07.2007 12:38:04 (muokattu 05.07.2007 12:39:47)

Älä suotta etsi, petyt vaan. Ei nimittäin ole mikään kaksinen kitara ja myyjät osaavat kyllä nyhtää käsittämättömiä hintoja noista sillä Latvala/Laiho -verukkeella. Kitaralla ei ole juuri muuta tekemistä Custom Shopin Rhoadsien kanssa kuin väri. Etsi ennemmin käytetty Rhoads Pro 90-luvun alusta tai Fernandes Steeler kopiomalli. Saat huomattavasti paremman kitaran itsellesi samalla rahalla, jopa huomattavasti halvemmalla.

EDIT: Tai RR24 -malli löytyy myös kelta-mustana ja on jo hemmetin paljon parempi kitara: http://www.thomann.de/fi/jackson_rr24_rhoads_bk_r.htm
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Jazkaa
05.07.2007 12:39:31
Siis hänellähän on jo RR3, mutta näköjään se Latvala/Laiho nimi olisi sen hinnan arvoinen, kerran buudumia soittaa.
Tatuo
05.07.2007 12:41:24
Älä suotta etsi, petyt vaan. Ei nimittäin ole mikään kaksinen kitara ja myyjät osaavat kyllä nyhtää käsittämättömiä hintoja noista sillä Latvala/Laiho -verukkeella. Kitaralla ei ole juuri muuta tekemistä Custom Shopin Rhoadsien kanssa kuin väri. Etsi ennemmin käytetty Rhoads Pro 90-luvun alusta tai Fernandes Steeler kopiomalli. Saat huomattavasti paremman kitaran itsellesi samalla rahalla, jopa huomattavasti halvemmalla.

juurikin näin noi LL mallit on ihan h****tin harvassa ei niis ole ees OFR

juuri toi steeler tai rhoads pro olisi parempi vaihtoehto
www.yad.fi | et sillee
Tatuo
05.07.2007 12:41:24 (muokattu 05.07.2007 12:41:42)
tuplapostaus
www.yad.fi | et sillee
Mrezzye
05.07.2007 12:41:41

Siis hänellähän on jo RR3, mutta näköjään se Latvala/Laiho nimi olisi sen hinnan arvoinen, kerran buudumia soittaa.

Minä voin siihen entiseen käydä kirjoittamassa tussilla "Laiho", jos se auttaa ;)
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Luotomeister
05.07.2007 13:41:19

ei vaan mä halusin vaan tietää mistä noita kyseisiä kitaroitaa löytää. ja muutenkin eikö se rr-ll oo samanlainen kun rr3 mut rr-ll:ssä on vaan 24 nauhaa ja eri maalaus?
oiva tumpeloinen
05.07.2007 13:46:18
"ajattelinpahan kysyä, mistä niitä saa. En kyllä sillä tiedolla mitään tee"????

Niitä on valmistettu pieni erä, ja niitä saa ainoastaan käytettynä. Ei niitä varmasti kaikilla laudoilla ole jatkuvasti myytävänä. Jos ei mistään löydy, niin ostoilmoitus semmoisesta, tai kyttäät, milloin semmoinen on jossain myynnissä.
JazzFromHell
05.07.2007 16:06:09 (muokattu 05.07.2007 16:07:58)
ei vaan mä halusin vaan tietää mistä noita kyseisiä kitaroitaa löytää. ja muutenkin eikö se rr-ll oo samanlainen kun rr3 mut rr-ll:ssä on vaan 24 nauhaa ja eri maalaus?

-Eri maalaus
-Eri mikki ja yks mikki vain, ja 1 volume tietty
-24 nauhaa

ja se mikki on mun muistaakseni Sd:een JB korjatkaa jos oon väärässä?
pekurides
05.07.2007 23:38:12

-Eri maalaus
-Eri mikki ja yks mikki vain, ja 1 volume tietty
-24 nauhaa

ja se mikki on mun muistaakseni Sd:een JB korjatkaa jos oon väärässä?

Muistaakseni dimebucker ja 59`, jossain oululaisen soitinliikkeen mainoksessa näin... ei niin montaa kuukautta sitten... olikohan siin sitten ollenkaa kaulamikkiä`,vai?
Tunteella päin vittua.
Jormaz
05.07.2007 23:54:17
Muistaakseni dimebucker ja 59`, jossain oululaisen soitinliikkeen mainoksessa näin... ei niin montaa kuukautta sitten... olikohan siin sitten ollenkaa kaulamikkiä`,vai?

RR-59 on mielessäsí. Sama idea kuin LL-mallissa, tilataan Japanista erä Musamaailman spekseillä ja uskotellaan että se on jotain todella spesiaalia. Mutta hyvin on kauppansa tehnyt, eli ne on joko erityisen hyviä tai Musamaailmassa osataan markkinointi.
Summer is coming, fat boys are happy
WinterMad
06.07.2007 06:51:53
RR-59 on mielessäsí. Sama idea kuin LL-mallissa, tilataan Japanista erä Musamaailman spekseillä ja uskotellaan että se on jotain todella spesiaalia. Mutta hyvin on kauppansa tehnyt, eli ne on joko erityisen hyviä tai Musamaailmassa osataan markkinointi.

RR-59 oli muistaakseni kyllä ihan asiallinen kepakko.
Tietenkin hintaa on aivan liikaa ku ajattelee kitaran ominaisuuksia (1500€) Pulttikaula jättimäisellä kaulaliitoksella, lisenssifloikka, ei bindauksia...
mungiisi
06.07.2007 07:47:09
Tehnyt hyvin kauppansa RR-59? Vieläkin on Tampereella Tammer-Pianossa RR-59 uutena roikkumassa seinällä hintaa 1400 euroa ja risat. On se siellä jo muutaman vuoden ollut.
JazzFromHell
06.07.2007 08:17:21

Ei se kyllä ole dimebucker ainakaa ulkokuoren perusteella, ja kaulamikkiähän kyseisessä vempeleessä ei edes ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)